Site icon Arena IT

Protectia Ubisoft a fost sparta

Acum trei saptamani Ubisoft ne anunta ca viitoarele lor jocuri vor avea nevoie de o conexiune permanenta la Internet pentru a putea fi jucate, atat in multiplayer cat si in singleplayer. Totul pentru ca jocul se valideaza in mod continuu la server-ele Ubisoft. Aceasta masura, menita a limita pirateria, urma sa afecteze puternic jucatorii corecti.

Marti, 2 martie 2010, a fost lansat jocul Silent Hunter 5 Battle of the Atlantic (realizat de Ubisoft Romania). Acesta este primul joc ce beneficiaza de noul sistem de protectie si autentificare. Si a durat numai o zi pana cand versiunea piratata si-a facut aparitia, versiune care nu mai are nici un fel de limitare.

Ubisoft incearca sa ne convinga ca aceasta varianta nu este completa, chiar daca la prima vedere asa ar parea. Si ca noua protectie este imposibil de invins. Totusi trebuia sa nu poata fi initializat jocul fara a fi cumparat si conentat la server-ul Ubisoft, nu sa nu mai mearga de la un moment dat. Deci cel mai probabil jocul piratat este complet functional.

Si pana studiourile nu vor intelege ca aceste limitari nu fac decat sa goneasca jucatorii platitori, vor pierde tot mai multi bani. Orice sistem de protectie folosit este rezolvat din ce in ce mai repede. Ramane de vazut daca EA Games va avea mai mult noroc cu initiativa lor, o clona a incercarii Ubisoft.

Exit mobile version