“Stimate client,
Pentru a va putea identifica in baza noastra de date si a solutiona aceasta situatie cat mai rapid va rugam sa ne trimiteti datele de pe contractul pe care l-ati incheiat cu firma noastra. (nume, prenume, numar de telefon, ID client)Va rugam sa ne contactati la numarul 031.400.7777(din orice retea)sau *777 de pe telefonul digi mobil ori de cate ori aveti nevoie de suport din partea RDS pentru a clarifica orice nelamuriri sau a va rezolva orice problema legata de serviciul de care beneficiati.
Va multumim!
Cu stima,“
Stiu ca mesajul a fost unul standard dar asta nu e o scuza. Ei chiar nu citesc sesizarile astea? Dau mesaje standard indiferent de ce le spui?
Evident ca le-am dat un raspuns la care sper ca voi primi un raspuns. Oricum speranta e mica. Raspunsul meu:
„Buna ziua,
Problema nu tine de client, tine de cum merge internetul in Timisoara. Viteza de download ajunge rar la 1 Mbps. Foarte rar.”
RDS-RCS are nevoie mare de un departament de Relatii Publice bine pus la punct.