Site icon Arena IT

Raspunsul RDS-RCS in urma sesizarii

Saptamana trecuta, nevoit fiind sa folosesc Digi.Net Mobil de la RDS din aceleasi motiv ca si azi, m-am infuriat putin ca mai mult nu mergea. M-am gandit imediat  sa depun o sesizare online (am trimis si una pe mail) prin care sa le spun ca internetul mobil in Timisoara merge rau rau rau de tot! Sa vedeti ce raspuns pertinent am primit… 

“Stimate client,
Pentru a va putea identifica in baza noastra de date si a solutiona aceasta situatie cat mai rapid va rugam sa ne trimiteti datele de pe contractul pe care l-ati incheiat cu firma noastra. (nume, prenume, numar de telefon, ID client)

Va rugam sa ne contactati la numarul 031.400.7777(din orice retea)sau *777 de pe telefonul digi mobil ori de cate ori aveti nevoie de suport din partea RDS pentru a clarifica orice nelamuriri sau a va rezolva orice problema legata de serviciul de care beneficiati.

Va multumim!
Cu stima,“

Stiu ca mesajul a fost unul standard dar asta nu e o scuza. Ei chiar nu citesc sesizarile astea? Dau mesaje standard indiferent de ce le spui?

Evident ca le-am dat un raspuns la care sper ca voi primi un raspuns. Oricum speranta e mica. Raspunsul meu:

„Buna ziua,

Problema nu tine de client, tine de cum merge internetul in Timisoara. Viteza de download ajunge rar la 1 Mbps. Foarte rar.”

RDS-RCS are nevoie mare de un departament de Relatii Publice bine pus la punct.

Exit mobile version