Și în 2018, dar și acum, am avut aproape același număr de respondenți: cam 700. Prin urmare, putem spune că avem cum să comparăm destul de exact situațiile.
Se remarcă în continuare poziția dominantă a Digi/RDS-RCS, dar cu o scădere de aproximativ 60%, de la 80% la 50% din piață. Asta nu poate fi decât un semn bun pentru noi, ca utilizatori de servicii, pentru că monopolul nu aduce progres și nici prețuri mici.
Ce m-a surprins neplăcut a fost poziția Vodafone în top, care a preluat clienții UPC, dar a scăzut aproape la jumătate, în patru ani! Ori clienții lor nu prea intră pe site la noi, ori strategia operatorului a fost falimentară.
Nextgen este marele câștigător, dacă este să observăm că a apărut ca new entry și a ajuns la o cotă de 10%. La fel, Telekom este și el o surpriză plăcută, pentru că a crescut de patru ori în perioada scursă. Însă, dacă e să mă iau după vecinii din partea opusă de sat, unde semnalul de TV și internet e oferit de operatorul magenta, calitatea lasă muuult de dorit. Aș fi interesat să aflu și părerea voastră despre asta.
La final, țin să remarc că Orange rămâne constant la procentele avute. 🙂