În 2018, 2022, 2023 și 2024, în fiecare an au fost mai mulți cei care au votat nu, dar cifrele financiare oferite de eMAG la final de eveniment spuneau că au fost creșteri semnificative.
Ce-i drept, în opinia mea neopopulară am explicat de ce nu sunt tocmai corecte acele raportări de creșteri, dar aici discută, despre altceva.
Anul acesta au fost 49% din voturi cu nu, mai mulți decât în 2019, dar cu aproape jumătate mai puțini decât în restul edițiilor. În schimb, 36% din respondenți au declarat că nu au planificat nimic, dar vor monitoriza ofertele
Au mai rămas 15% care cumpără și declară asta de la început.
Ca opinie personală, aici e ca la întrebarea despre TV – nimeni nu declară că urmărește vreun canal, dar toate declară audiențe maxime. 🙂






Recunosc! Am zis ca nu iau nimic. Nu m-am uitat la oferte. Nu m-a interesat. Pana in momentul in care mi-am dat seama (din nou) ca m-ar ajuta o mini freza. Am cautat-o, avea o mica reducere asa ca am luat-o :(. The marketing won!