Astfel, in aceasta perioada Microsoft a inregistrat incasari totale de 23.4 miliarde $, in crestere cu 18% fata de acelasi trimestru al anului trecut 2013. Iar profitul lor de putin peste 6 miliarde $ a urcat si el cu 7%. In urma recentelor restructurari, Microsoft are acum doua divizii mari: Consumer (incasari de 10 miliarde $) si Commercial (13.4 miliarde $).
Prima se adreseaza utilizatorului de rand, iar aici sistemul de operare Windows a vazut o crestere modesta de numai 3%, Office 365 are 1 milion de noi utilizatori cu un total de 5 milioane de abonati, subdivizia Nokia a adus venituri de 2 miliarde $, iar Bing aduce cu 40% mai multi bani din reclame si a ajuns la o cota de piata globala de 19.2%.
Iar la companii Windows-ul a sarit cu 11%, cloud-ul si-a majorat veniturile cu 147%, in timp ce aplicatiile si serviciile de server (cum ar fi si Windows Azure) au urcat cu 16%.