V-am povestit luni despre pățania mea cu comanda neonorată de Altex, așa că nu mai detaliez acum cazul. Cei interesați pot citi detaliile aici. Am să vă povestesc însă episodul 2 al foiletonului Altex nu livrează și nici nu comunică. 😛
Astfel, după ce am deschis un tichet la serviciul lor de suport, m-am gândit că nu ar strica să sun și în showroom-ul cu pricina să văd ce îmi pot spune ei despre comanda mea. Nu de alta, dar nu mă sunase nimeni, nici email nu primisem…
Prin urmare, am căutat numărul magazinului din Șelimbăr, pentru că acolo era locat, am dat de cineva destul de înțelegător față de situația mea, deși se auzea un zumzet de clienți pe fundal, care mi-a spus că produsul comandat nu poate fi livrat, pentru că e defect și a apărut dintr-o eroare pe site. 🙂
Practic, asta confirmă ce ați tot scris voi la articolul meu și la cel al lui Alex, cum că sistemele informatice ale Altex sunt perfecte, doar că nu funcționează. 😛
Ca să nu lungesc prea mult discuția, după cum vedeți în imaginea de mai sus, au decis abia acum să mă informeze și oficial și mi-au returnat banii înapoi în cont. Doar că eu chiar voiam acel aspirator, așa că mă gândesc serios să fac o plângere la ANPC.
Pe de altă parte, clar nu mai comand de la Altex pe viitor…