Display-urile 3D sunt inca la inceput de drum. Si ochelarii necesari sunt principalul lor inconvenient. Insa exista o tehnologie, care ar putea sa-i elimine complet. Aceasta se numeste autostereoscopie, si a fost centrul atentiei la standul Samsung la CES 2010.
Insa inca la debut, autostereoscopia are unele inconveniente. Pentru ca totul se face la nivelul televizorului, apare un efect de pixelizare, ca si cum rezolutia ar fi prea mica. Ceea ce se va remedia cu timpul, prin cresterea numarului efectiv de pixeli redati.
Pe de alta parte, efectul de 3D este optim numai intr-o anumita zona in fata televizorului. Deplasarea pe laterala sau in profunzime strica totul. Deci aceasta zona ar trebui maximizata, si unghiuri de vizibilitate speciale precizate.
Modelul prezentat de Samsung acum are o diagonala de 50″ (127 cm) si este destinat publicitatii in zone publice. Si pentru asta reuseste sa-si exercite efectul 3D intr-un numar mare (si nespecificat) de zone. Adica, mergand pe langa el, obiectele sa sara din cand in cand spre trecator.