Toti am aflat de problemele SATA 300 avute de familia de chipset-uri Cougar Point, compatibile Sandy Bridge. Aceste probleme i-au favorizat, indirect, pe cei de la AMD, prin publicitate negativa la adresa Intel si imposibilitatea acestora din urma de a-si onora comenzile, ramanand in urma un gol de produse.
Dar se pare ca AMD vrea sa profite mai activ de pe urma situatiei. Si departamentul lor de marketing (da, au si ei unul, desi nu prea inspirat in general) a nascocit urmatorul slogan pentru campania lor publicitara: „Ready. Willing. And Stable.” – in traducere libera „pregatit, disponibil si stabil”.
Deci dupa atatia ani in care stabilitatea a fost (initial pe drept, ulterior in virtutea inertiei) un atuu al procesoarelor Intel, AMD a decis sa preia si sa-si insuseasca aceasta caracteristica.
iar intel va insusi „amd inside” :))
foarte buna poanta alin
Succesul si vanzarile produselor actuale, fie ele IT, cola, bere, chipsuri, etc se datoreaza in prea mare masura maketingului. Nu intamplator, un clip publicitar de 1 minut si difuzarea lui in mass media costa milioane peste milioane de dolari, putand influenta major vanzarile. Mai nou, se ofera diverse „bonusuri” din partea firmelor producatoare unor „specialisti” sau personalitati publice cu influenta, pt promovarea produselor in cauza, fara ca, binenteles, aceasta forma de reclama sa fie recunoscuta ca atare.
De pilda, un sit romanesc de informatii IT(nu-i dau numele) nu a prezentat nici pana acum un cuvintel macar despre problemele cu chipsetul Cougar al Intelului, desi e o problema majora pe piata IT, si-n primul rand pt cumparatorii Sandy Bridge.
De asta pledez pt obiectivitate si pt transparenta. Un adevarat specialist recomanda produse bune, nu face reclama mascata unor produse( fie ele, eventual, si bune) contra sejururilor de 2 saptamani in Caraibe sau altor premieri de acest gen.