In momentul lansarii in panoul de control se gasea un cronometru care numara invers pana la inceperea campaniilor. Toti utilizatorii asteptau cu sufletul la gura campaniile. Cronometrul a ajuns la zero dar campaniile nu au prea venit.
Ce trebuie sa inteleaga oamenii e ca StatusPimp e foarte flexibil dar asta nu inseamna un avantaj pentru utilizator. Echipa dezvoltatoare a explicat clar ca vor exista campanii targetate pe diferite criterii: oras, sex, interese, prieteni. O mare parte nu au inteles asta, desi s-a explicat.
Exista totusi o problema. La doua saptamani dupa lansare era maxim o campanie publicitara activa, si aceea dedicata exclusiv utilizatorilor din Bucuresti. Oamenii plang pe blogul SP. E normal.
Utilitatea nu se pierde, totusi. Personal folosesc PimpTool, aplicatia lui StatusPimp. Impartasesc prietenilor si cunostiintelor stirile de pe Arena IT si blog. Probabil exista si altii care nu vad doar $$ in fata ochilor si vad si partea practica folosind PimpTool si altfel.
Este oare un esec? Realizarea si ideea sunt excelente. Problema e momentul… de ce acum? Acum nu e momentul potrivit pentru un astfel de start-up, firmele sunt sceptice si, pe langa faptul ca nu mai au bani, sigur nu vor sa investeasca in metode de publicitate neverificate. Eu unul sper, de ce nu, ca vor ajunge pe linia de plutire si vor avea campanii pentru toata lumea, altfel isi vor pierde increderea.