Marcăm și episodul cu numărul 12 din seria noastră săptămânală de știri despre mașini electrice. O săptămâna plina de anunțuri cu modele electrice noi. În episodul trecut am testat și varianta cu podcast/video, a mers binișor așa că o păstrăm alături de cea scrisă.
Podcastul îl găsiți pe toate platformele majore de streaming, plecând de la această pagină dedicată.
- BYD (Build Your Dreams) intră pe piața europeană cu un SUV electric, acesta se numește Tang și promite între 400 și 500 km autonomie. Prețul e încă necunoscut, dar în China costa în jur de 34000 euro. [Mai multe]
- Nu am reușit să găsesc prea multe referințe, însă se pare ca și Xpeng, un alt brand chinezesc, ar încerca să intre pe piața din Europa (Norvegia), pentru că Bjorn deja testează un model de-al lor. [Mai multe]
- Comenzile FINALE pentru ID.3 (pentru cei care au făcut precomandă) se vor putea da (în sfârșit) începând cu 17 iunie. [Mai multe]
- Gama de modele electrice a grupului Volkswagen se extinde cu primul SUV electric Skoda, botezat Enyak. [Mai multe]
- Mai mult amănunte despre noul Fiat 500 electric, într-un interviu cu președintele Fiat pentru AutoExpress [Mai multe]
- În Germania, în luna aprilie 2020, singurul producător care a înregistrat o creștere a vânzărilor de la an la an a fost Tesla [Mai multe]
- Eu și Dan am făcut acum ceva timp un test de autostradă cu Hyundai Ioniq 2018, iată acum un test de autostradă cu Peugeot e208, făcut de colegul de Electromobilitate, Tudor. [Mai multe]
- Alte informații pentru proiectul Electromobilitate primite de la Bals, unde Marian Nica își alimentează Fiat-ul 500 cu panouri solare si vine cu propuneri interesante pentru inlesnirea raspandirii mobilitatii electrice. [Mai multe]
- Toyota promite 10 ani sau 1 milion de kilometru garanție pentru bateria primului lor vehicul electric comercializat în masă, Lexux UX300e, pentru o degradare mai mare de 30%. [Mai multe]
- Noua baterie pe care Tesla o patentează ar fi, după cum spune Elon Musk, mai importantă decât se crede. Scopul final e să fie mai ieftină și mai eficienta, cu un cost de sub 100 $/kwh și garanție de peste 1 milion de mile. [Mai multe]
- SUV-ul VW ID.4 (ID CROZZ) este deja în producție. Eu l-am văzut în Berlin, la DRIVE Forum, și era destul de măricel. Prețul vehiculat ar fi de 40.000 $ iar autonomia de până la 500 km. [Mai multe] [Vizita la DRIVE Berlin]
- Apropo de asta, probabil tot pe aceeasi platforma ca ID.4 se va face și noul Skoda Enyaq, tot un SUV, cam cu aceleași specificații. Acesta a fost văzut deja “în sălbăticie” cu camuflaj peste caroserie. [Mai multe] [Mai multe]
- Un calculator fain de autonomie electrică de la Renault, pentru Zoe. [Mai multe]