Suntem la ediția cu numărul 14 a știrilor noastre despre mașini electrice și a 4-a a podcastului cu același nume.
Podcastul îl găsiți atât în format video pe YouTube cât și pe toate platformele majore de streaming, plecând de la această pagină dedicată.
- Ieri am publicat un video review la drum lung cu Hyundai Ioniq Electric (2018), dacă nu l-ați văzut îl găsiți AICI.
- Se pare că Tesla ar putea da drumul încărcării bidirectionale pe Model 3 (și Y), ceea ce ar putea deschide o grămadă de noi oportunități pentru posesori. [Mai mult]
- Mercedes EQA a fost zărit în libertate înainte de lansare. Acesta promite un range de 400 Km, 268 CP și 0-100 în 5 secunde. [Mai mult]
- Iată cifrele despre înmatriculări de mașini electrice în Germania și Franța după primele patru luni din an. Acestea nu arată rău deloc. [Germania] [Franța]
- Și dacă tot vorbim despre Franța, se pare că se alătură și ei, cel puțin la nivel declarativ, inițiativei promovării electromobilității [Mai mult]
- Însă oare cât de curate vor fi mașinile pentru care se va primi ajutor de la stat? Se pare că unele nu vor fi chiar nepoluante. [Mai mult]
- În același timp, se pare că se ia în considerare exceptarea de la TVA a tuturor mașinilor electrice vândute în UE. [Mai mult]
- Se pare că emisiile de carbon au scăzut cu 17% la nivel global datorită COVID-19. [Mai mult]
- Dacă vreți să urmăriți un așa-zis “jurnal de bord” pentru un Skoda CitigoE iV, tocmai a intrat unul în “garajul” proiectului Electromobilitate. [Mai mult]
- Dacă vreți să aflați nume noi de producători de mașini electrice, atunci vă recomand topul vânzărilor din primul trimestru din China, unde doar Tesla (și care domină topul) nu e o marcă asiatică. [Mai mult]
- Ford Mustang Mach-E nu mai vine anul acesta în Europa. [Mai mult]
- BMW pornește producția SUV-ului electric iX3 în vară. [Mai mult]
- Și Mazda a început producția lui MX-30. [Mai mult]