Astăzi, în cea de-a 17-a ediție scrisă și al 7-lea podcast a știrilor despre mașini electrice, vorbim despre livrările lui ID.3, mașini electrice chinezești în Europa, noul C4 electric și multe altele.
Podcastul îl găsiți atât în format video pe YouTube cât și pe toate platformele majore de streaming, plecând de la această pagină dedicată.
- Săptămâna trecută am vorbit în podcast despre prima mea experiența cu Ozone 3, un model chinezesc destinat deplasării urbane. Acum avem date noi după mai bine de 400 km efectuați cu mașinuța. Se pare că autonomia sa atinge și chiar poate depăși 200 km. Impresionant! [Mai multe]
- Și pentru că tot vorbeam despre China, se pare că aceștia încep să atace piața europeană de mașini electrice, aducându-le cu trenul în aproximativ două săptămâni. [Mai multe]
- A fost aprobată instalarea de 16 stații de încărcare pentru mașini electrice în Timisoara. Sunt curios de ce putere și tip vor fi, la cât costă, ar trebui să fie stații rapide. [Mai multe]
- Livrările lui VW ID.3 vor începe in septembrie, comenzile finale fiind luate chiar săptămâna aceasta (rămâne de urmărit subiectul), însă primele modele vor veni cu software incomplet, care nu va rula Android Auto și Apple CarPlay și nu va avea un heads-up display complet funcțional (va fi fără funcția AR). Un software update va rezolva problema cândva spre finalul anului.
- Și pentru că tot vorbeam de VW și ID.3, se pare că aceștia au lansat stația de încărcare ID.Charger înaintea lansării mașinii, pentru ca oamenii să și-o poată instala acasă. Prețurile pleacă de la 400 euro. [Mai multe]
- Kia și Hyundai au dezvoltat împreună o nouă pompă de căldură care recuperează energie de la și mai multe componente de până acum, transformând-o în temperatura ideală pentru climatizare. [Mai multe]
- Și tot despre Kia și Hyundai, se pare că aceștia o duc mai bine pe piața de electrice decât pe cea de fosile. [Mai multe]
- Citroen plănuiește să lanseze noul C4 electric în Europa în 30 iunie. Acesta va folosi aceeași platformă ca Peugeot e-208, e-2008 și Corsa E, având o bateria de 50 kWh. Autonomia promisă (conform WLTP) va fi de 310 km. Livrările încep în septembrie. [Mai multe]
- Încă un grafic foarte interesant care ne arată de ce mașinile electrice CU BATERIE sunt cea mai eficientă metodă de transport în comparație cu cele pe pilă de hidrogen și cele convenționale, cu combustibil fosil. [Mai multe]