Revista Consumer Reports a facut un anunt ieri in care spunea ca nu recomanda Tesla Model 3, masina suferind de o multime de defecte.
Printre „numeroasele” defecte ar fi ca masina franeaza foarte greu, mai greu decat o camioneta. Imediat dupa stirea lor actiunile companiei Tesla au crescut.
Revista mai spune ca tableta este greu de utilizat, iar franarea de la 100km/h este mai slaba decat la orice alta masina testata de ei.
Cu toate astea Musk a comentat pe Twitter ca isi doreste sa elimine intarzierile din timpul procesului de fabricatie si ca functia Autopilot, care a starnit numeroase controverse, va fi doar optionala.
Modelul de top cu 2 motoare si autonomie de 500 km costa 78.000 dolari, in timp ce modelul de baza, care inca nu se produce, costa 35.000 dolari.
Tesla isi doreste sa vanda pentru inceput doar masinile bine echipate, acestea aducand un profit mult mai mare.
Sursa: digi24.ro
Dovada clara ca reclama de orice fel este tot reclama. In cazul de fata au zis de rau si deja le-au crescut actiunile.
Nu știu. Mașina are peste 1.6 tone. Plus pasageri și bagaje. Roți de dimensiuni cât de cât normale (235/40 R19). Formă aerodinamică. Totul e făcut să alunece cât mai bine.
Iar distanța de frânare de la 100 de km/h de 152 de picioare, adică 46 de metri, mi se pare foarte bună.
Specialistii considera acceptabila o distanta de 40 de metri pentru franare, pornind de la viteza de 100 de kilometri pe ora, sau de 70 de metri, de la 130 de kilometri pe ora. De examplu Duster in variata 4X2 a avut nevoie de 42 de metri pentru a frana, respectiv 70 de metri. Franele modelului cu tractiune integrala au functionat si mai prost, fiind nevoie de 46 de metri pentru a se opri, respectiv 75 de metri, de la viteza de 130 de kilometri pe ora. Acum ți se mai pare 46 metri OK ?
Pai si un Logan fabricat in 2005 franeaza in 42 m, adica cu aproape 10% mai bine decat Tesla 3!
Bine, stiu ca la Tesla 3 este vorba de greutatea bateriilor, franare regenerativa si ca alte alea insa totusi.
Daca mai introduci in ecuatie si tarifele hxxps://www.e-charge.ro/tarife cred ca am incheiat discutia.
Ma faceti sa imi testez Opelul din 2000 ce distanta de franare are de la 100km/h.
Ha ha, așa-i. Aș putea testa și eu vechiul Polo care cred că s-ar duce sanie (a murit de ani buni modulul ABS – dar, nici o grijă, nu-l mai conduc).
Până una-alta, Tesla a modificat codul C++ schimbând probabil constanta ce definea agresivitatea frânării și a dat commit la cod.
Ce conteza masa masinii, daca vrei sa franeze mai bine pui frane mai bune. Sunt multe berline de peste 1.5 tone care franeaza sub 40 m.
La suvuri distanta e putin mai mare dar aici vorbim de o berlina, mai ales ca ajutabsi motorul electric la franare.