Cele doua variante se deosebesc prin viteza cu care ajung la 100 Km/h. P90D (P – performante, 90 – (Kw/h) – bateria, D – dual-motor, adica 4×4) ajunge la 100 Km/h in 3.8 secunde in mod standard si in 3.2 secunde cu „Ludicrous Mode”. 90D ajunge la 100 Km/h in 4.8 secunde.
Dupa care ambele variante au date asemanatoare: viteza maxima 250 Km/h si autonomie ~400 Km.
Nu mi se pare un SUV in adevaratul sens al cuvantului, pare inalt ca si caroserie dar nu cu garda la sol mare. Dar cine stie, poate face fata si pe un teren „un pic mai neasfaltat”. Cu siguranta vom vedea si astfel de teste cu noul Model X, doar sa-l primeasca suficienti proprietari.
Pe afara n-arata rau deloc, e mare si impunator. Nu stiu ce sa zic despre usile din spate, sunt cu siguranta utile dar nu imi dau seama daca imi plac. In interior seamana izbitor cu Model-S, ceea ce nu e neaparat rau.