Cu asta a pornit la drum Twitter in 2006: cu ideea de a exprima ceva in limita a 140 de caractere. Cu toate acestea, dupa 9 ani de zile, platforma are doar 302 milioane de utilizatori activi (numarati tot de ei probabil), putin fata de Facebook, spre exemplu, care are 1.44 miliarde.
In incercarea de a mai atrage fani, compania a introdus treptat tot felul de functii, de la posibilitatea de a adauga poze sau video la poll-uri sau reclame. Acum vor mai mult: sa ridice limita mesajelor la 10 000 de caractere.
Insa deocamdata ideea e doar la nivel de zvon. Daca se va implementa, se pare ca aceasta va ajunge live pana la sfarsitul acestui trimestru. Pentru a nu strica design-ul actual, vor fi afisate tot 140 de caractere in timeline dupa care, printr-un click pe un link, vei putea vedea si restul postarii.
Cine stie, poate astfel multi vor folosi Twitter ca si pe un blog personal, pe de o parte. Pe de alta parte, s-ar putea ca platforma sa-si piarda din farmec si oamenii sa nu mai fie dornici de creativitate, pentru ca nu mai sunt nevoiti sa se incadreze in 140 de caractere.