Site icon Arena IT

Ubisoft a apelat la postaci și boți pentru a spăla imaginea Assassin’s Creed Shadows

Ubisoft a ales să spele imaginea Assassin’s Creed Shadows cum nu se putea mai prost: a plătit postaci și boți pentru trailer-ul de pe YouTube. Comentariile identificate au doar cuvinte de laudă la adresa jocului și provin de la conturi recent create, fără abonați sau activitate și au aceeași structură în nickname: nume, prenume și patru cifre.

Și mai grav, Ubisoft sau agenția de PR care a pus la cale această acțiune, a direcționat boții pentru a aprecia comentariile în număr cât mai mare și a le scoate în față – o tactică des folosită pe social media pentru postări de tip spam și scam. Practic, cineva a scris comentariile în decurs de doar câteva ore, iar boții s-au ocupat de popularizarea acestora. În ultimele 24 ore, însă, comentariile au dispărut de pe YouTube, fiind șterse ori de Ubisoft, ori de YouTube. Assassin’s Creed Shadows a fost aspru criticat de gameri din cauza mesajelor ideologice forțate, a prețului mare, dar și a lipsei de atenție la detalii, fiind unul dintre cele mai boicotate titluri în momentul de față.

Asmongold a vorbit pe larg despre această situație:

Exit mobile version