vivo s-a clasat pe primul loc pe piața smartphone-urilor din China în primul trimestru din 2022 cu o cotă de piață de 20, conform Counterpoint Research’s Monthly Market Pulse Service. Poziția din timpul trimestrului a fost determinată de feedback-ul pozitiv pentru gama sa de produse, precum seria S nou lansată și seria Y.
Având la baza vânzărilor dispozitive și serviciile inteligente, vivo și-a menținut creșterea continuă. Potrivit Counterpoint Research, compania a fost lider pe piața smartphone-urilor din China în 2021, cu o cotă de piață de 22%. Odată cu expansiunea globală, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 60 de țări și regiuni și este iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.
Pare tot mai interesantă lupta fratricidă cu OPPO, nu doar pe piața asiatică. Dacă adunăm toate brandurile BBK, observăm că nu au rival în China – practic unul din două smartphone-urile vândute acolo sunt fie vivo, OPPO, realme sau OnePlus.