Acum ceva vreme citeam un articol in care un analist auto se plangea ca Renault prefera sa lase Dacia cu modele low-entry cand piata cere tot mai mult produse cat mai calitative. Tot acelasi analist ne povestea ulterior cum Skoda a ajuns sa canibalizeze modelele VW, pentru ca Superb oferea cam ceea ce oferea si Phaeton, la un pret redus.
Si producatorii de smartphone-uri si-au creat sub-branduri, astfel ca avem BBK Electronics cu Oppo, OnePlus si Vivo, Huawei cu Honor, TCL cu Alcatel si Blackberry, iar Xiaomi are POCO. Recent, acestia din urma au declarat ca vor transforma Redmi in sub-brand, care va comercializa telefoane de buget.
Pana acum, aceasta era o gama a Xiaomi, care a avut success cu modele ca Redmi si Redmi Note, inca din 2013. Se pare ca in 10 ianuarie vom avea si prima lansare sub brand propriu:
Aceasta miscare, oricat de surprinzatoare ar fi, permite companiei mama sa se focuseze pe producerea de telefoane high-end. Acesta este inca un semn cu privire la noua strategie Xiaomi – una care prevede extinderea globala si crearea unei imagini cat mai vandabile, care necesita produse mai scumpe si mai bune. Insa, pentru ca in statele mai putin dezvoltate se vand inca bine si modele low sau mid-range, Redmi se va ocupa de ele, iar POCO va acoperi nisa Android One.
Cati dintre voi au sau au avut modele Redmi? Cum vi se pare miscarea chinezilor?
Sursa: xda-developers