Insa prin 2004 Google sparge piata cu al sau Gmail, care oferea un spatiu de 1 GB pentru fiecare cont de mail. Ceva de neinchipuit. Pentru a nu-si pierde clientii, ceilalti mari provideri de e-mail au trebuit sa se conformeze. Si asa a inceput cursa inarmarii.
Primul care a ripostat a fost Yahoo, crescand spatiul la 100 MB. Hotmail a contracarat cu 250 MB per cont. Apoi amandoua companiile au urcat la 1 GB. Dar sa nu credeti ca lucrurile se opresc aici, cu o egalitate intre cei trei. Google imediat urca limita la 2 GB, pentru ca apoi sa decida sa creasca acesti 2 GB in functie de vechime. Si cu fiecare zi care trece, spatiul de pe Gmail mai creste putin (momentan am ajuns la 2.83 GB).
Insa acum, cu ocazia implinirii a 10 ani de Yahoo Mail, giganul Yahoo, care are cel mai mare numar de abonati (dat fiind faptul ca Gmail a stat mult timp la stadiu de beta, cu acces doar pe baza de invitatie), a decis sa renunte complet la limitarea spatiului de mail. Insa la ce ar trebui sa umble providerii acum este dimensiunea atasamentelor, care a ramas uitata la 10 MB. 50 sau 100 MB mi-ar suna mult mai bine.