Mazda nu mizeaza pe electric. Noile SUV-uri Mazda vor debuta cu motoare termice atat in SUA cat si in Europa.

Mazda ramane printre putinii jucatori care inca ofera motoare de cilindree mare. Personal am fost sa conduc o Mazda 3 cu motorul Skyactiv G 2.0 benzina de 122 de cai si am ramas placut impresionat. Un motor aspirat natural care se tureaza pana la 8000RPM pe o caroserie usoara este o senzatie foarte misto chiar daca sunt doar 122 de cai.
Dureaza 6-8 luni pana imi va fi livrata Mazda 3 si o sa revin cu un review atunci.





Motorul de 122 de cai este Skyactiv-G. Skyactiv-X are 181 de cai.
Hmm sa fi condus autorul o masina de 181 de cai, sa fi crezut ca are numa 122 si sa fie placut impresionat?!
X-ul: 186CP la versiunea din 2021+
G-ul: 2 variante 122CP sau 150CP (care cred ca e un soft update)
Chiar ti-ai luat masina, ca e o diferenta intre X si G? 🙂
Cred ca autorul nu stie ce masina a comandat
Am condus G nu X, am gresit eu.
Important e ca ti-a placut!
Totusi 8 luni termen de livrare la Mazda?? E cerere atat de mare? Nu mi se pare ca strazile sunt pline de Mazda, desi clar sunt mai multe decat in alti ani.
mda, interesant aspiratul. sa-i pui omv100+!
dar motorina, pe bune? mai intarata tarania in deceniul asta?