Compania de cercetare a pietei, TrendForce a lansat numerele de pe piata a smartphone-urilor pentru Q2 2016. Huawei este cea care detine top-ul in China cu aproximativ 21% distribuiri. Oppo si Vivo vin pe urmatoarele locuri, cu 12.7%, respectiv 10.6% distribuiri. Pe cand Lenovo si Xiaomi sunt la egalitate, la in jur de 10% distribuiri.
TrendForce declara ca marcile chinezesti au luat cu asalt vanzarile, inregistrandu-se astfel 139 milioane de unitati, adica, cu 13.9% mai mult fata de anul trecut. De asemenea, volumul marcilor chinezesti, adunate, a fost mai mare decat volumul celor doua companii internationale, Samsung si Apple, la un loc. La nivel mondial,Samsung se afla in top cu aproape un sfert din distribuirile de pe piata, pe cand Apple este la o distanta mica cu 15.1% distribuiri: Samsung a vandut 77 milioane de unitati, iar Apple 48 milioane.
Cu toate acestea spuse, comparand situatia cu cea din ultimele lun,cota cea dintai a scazut, in timp ce cota din urma de distribuiri a crescut.
sper sa ramana un brand ok , acest samsung,cu toate ca nu chiar perfect .