Nu stiu voi cum sunteti dar pentru mine cea mai mare frica atunci cand vine vorba despre electronice cu display este sa nu-l sparg. Desi n-am patit asta niciodata, incerc pe cat de mult sa protejez ecranul gadget-urilor mele, fie ca e vorba despre laptop sau smartphone.
Zilele astea am trecut de pe OnePlus 2 pe Galaxy S7 Edge si am tot cautat o solutie de folie de sticla, din pacate nu exista nimic garantat pe piata: ori se dezlipsesc, ori genereaza curcubeu, ori nu merge touch-ul. Asta e dezavantajul unui telefon cu margini curbate. Inca nu ma las, stiti de ce? Pentru ca am aflat ca un ecran nou, la producator, costa peste 1000 de lei.
Laptop-ul e un ASUS care a fost cam 2700 cand l-am luat anul acesta. Il tin intr-o husa suplimentara chiar daca ghiozdanul in care-l transport si in care sta are un compartiment special pentru notebook-uri.
Sunt lucruri pe care va sfatuiesc si pe voi sa le faceti.
Pe de alta parte, ma gadesc ca un MacBook pleaca de pe la 4600 de lei si merge pana la aproape 10.000 de lei. Iar daca-i spargi ecranul Retina, acesta te costa in jur de 2000 de lei la ProfessionalLaptop, au pe stoc display-uri pentru toate modelele de MacBook. Nu e sfarsitul lumii, deci se rezolva, insa ai face mai bine sa fii atent.
Tu cum protejezi display-ul electronicelor tale?
Inteleg ca este o reclama, dar hai sa aducem si ceva detalii care ne vor ajuta sa mergem mai departe sau nu:
Display-urile schimbate au garantie ? Sau doar manopera ( inlocuirea )
Provenienta – dezmembrari, refurbish, china, etc ( nu ma deranjeaza sa fie ceva din china dar compatibil )
Calitatea in sine – culori, rezolutie reala, unghiuri de vizualizare etc .
Fiind reclama pe un site de stiri/blog, nu are rost sa se intre in detalii aici. In mod normal ne intrebati pe noi, cei ce comercializam aceste produse, din acest motiv este si link-ul catre pagina produsului si al vanzatorului.
Iar ca sa sa va raspund la intrebare: Display-urile sunt noi, originale, se ofera factura si garantie 12 luni.
Se ofera garantie la display, dar se pierde garantia intregului dispozitiv. Eu am patit cu un Lumia 640, am schimbat pe banii mei displayul la service-ul Orange, dar am pierdut garantia telefonului. Nu am citit conditiile de garantie si am aflat ulterior ca asta este procedura si in afara. Mie mi se pare absurda, din moment ce montez intr-un service agreat de Micrsoft, cu piesa originala.
Aici gresiti, ati pierdut garantia pentru intregul dispozitiv in momentul in care l-ati lovit. Pe orice certificat de garantie este specificat ca este anulata in cazul unui soc mecanic, motiv pentru care a trebuit sa schimbati display-ul initial.
Sigur, este discutabil cum se poate dovedi ca este un soc mecanic, eu sustin inca ca a fost un defect ascuns de fabricatie. Nu am tinut niciun telefon in buzunarul din spate, a fost protejat cu sticla securizata si cu husa flip, nu se vedea absoluit nici o urma pe el touchul era intreg. Ca argument dintr-o privire ti se spune, ecran spart = soc mecanic. Ce dovezi poti cere pt. sustinerea ca a fost soc mecanic?! Sa ii cer dovada torsionarii carcasei, calculul fortei asupra ei, etc. 🙂 . Daca sa zicem ca ar fi suferit un soc mecanic dar nu se spargea display-ul ci s-ar fi desprins o lipitura? Dar ne pierdem in prea multe detalii.
Este acelasi caz ca la tabletele Ax4 Nano, cand display-ul era foarte strans si torsionat in sasiu, iar la orice miscare mai brusca se spargea. Intr-un final au recunoscut defectul de fabricatie si au inceput sa schimbe pe garantie.
eu nu am pus si nici nu voi pune protectie la ecran sau husa etc. si nici n-am avut probleme pana acum.
nu vad sensul de ce l-as urati si i-as mari dimensiunile.
nu m-am nascut cu telefonul in mana dar sunt in stare sa-l tin. :/