In caz ca nu stiati deja, eMAG si Posta Romana au incheiat o colaborare prin care poti sa ridici coletele de la anumite Oficii Postale. Ideea este geniala si te scuteste de drumul lung pana la sediul lor din Crangasi, daca locuiesti in Bucuresti. Plus ca nu platesti nimic. Iar daca vrei sa iti comanzi un produs ieftin, de exemplu o husa pentru telefon de 20 de lei, parca nu vrei sa dai tot atat pe curier si nici sa strabati tot orasul pentru o simpla husa. Am folosit acest serviciu si uite cum au descurs lucrurile.
Am comandat un produs foarte ieftin, un adaptor wireless ASUS N10 Nano. Pentru ca nu puteam ajunge pana in Crangasi sa-l ridic si nici nu merita sa platesc curierul, plus ca am prins si oferta la el, am decis sa incercam livrarea la unul dintre Oficiile Postale din zona mea. Nici nu stiam ca sunt atatea unde stau eu.
Recunosc ca nu am mai folosit serviciile Postei Romane de mai bine de 5-6 ani. Si chiar nu imi era dor sa vad fetele acelor femei obosite si triste fara chef de viata. Le inteleg intr-un fel. Am fost la Oficiul Postal 5, unul destul de frecventat de cetatenii sectorului 5, mai ales ca este aproape de centrul orasului.
In fata mea erau doar 2 persoane caci era seara, lumea venea acasa de la serviciu. Am asteptat in jur de 10 minunte timp in care am auzit numai bocanituri de la stampilele alea invechite si sunet de imprimanta veche pregatita sa isi dea si ultima suflare.
Cand ajung in fata ghiseului ii spun doamnei ca am de ridicat un colet de la eMAG. Se uita usor incruntat la mine si ma pofteste afara, caci nu de aici se ridica produsele de la eMAG. Imi ofera cateva indicatii, destul de politicos. Ies afara, mai merg cativa metri pana la o alta intrare si vad ca scrie pe usa Punct de livrare eMAG.
Am intrat, in fata mea o singura persoana. Simteam ca pe acolo nu prea intra lumea, fiind probabil o zona speciala pentru ridicarea comenzilor de la eMAG. Dau cu buna seara, iar doamna de la ghiseu parea foarte debusolata. Avea in fata o agenda cu instructiuni. Mi-a cerut buletinul, si-a notat CNP-ul si numele meu PE O AGENDA SIMPLA, alaturi de alte mazgaleli, a mai citit probabil din instructiuni si a fugit in spate dupa colet. De fapt nu a fugit ca era obosita. S-a tras dupa ea.
Astept in jur de 5 minute sa gaseasca coletul si ma pune sa semnez. Intre timp m-a rugat sa astept pana iese chitanta. Inca parea foarte nedumerita, nu stia exact cum sa procedeze. Cauta prin foarte multe acte. Intr-un final am semnat si am plecat.
Toata operatiunea a durat in jur de 15-20 minute, timp in care am remarcat ca angajatii sunt foarte confuzi si nu prea par sa inteleaga care-i treaba asta cu eMAG-ul. Plus ca nu poti sa platesti cu cardul, ceea ce mi se pare extrem de penibil in 2016. eMAG zice ca se poate in centrele de livrare, insa unde am fost eu nu am vazut deloc POS-uri, iar doamna de acolo mi-a spus ca nu se poate cu cardul. Coletul a fost in stare buna, nu am avut probleme ca alti clienti. Insa timpul de asteptare a fost mare si nici macar nu era aglomeratie.
Parerea mea este ca serviciul este util, insa nu suficient de bine pus la punct. Nu este vina eMAG-ului ci a angajatilor de la Posta Romana, neinstruiti suficient. Pe mine m-a scutit de 2 ore pierdute pe drum, insa stiu ca se putea rezolva si intr-un timp mai scurt.