eMAG a mizat anul acesta doar pe colaborarea cu Fan Courier pentru livrarea pachetelor de Black Friday, cu promisiunea ca toate vor ajunge la destinari pana vineri, pe 29 noiembrie, probabil ca sa poata sa inceapa livrarea pentru valul doi reduceri. Din pacate situatia nu e asa fericita, e chiar trista.
O gramada de oameni se plang pe pagina Facebook a celor de la Fan Courier ca nu le-au ajuns coletele in perioada promisa. Eu astept un NAS de ieri, unui coleg de serviciu i-a venit doar jumatate de comanda si nu i-o poate da curierul (cum se poate intampla asta?) iar cineva spune ca Fan Courier din Miercurea Ciuc ii cere sa vina singur dupa frigider, ca ei n-au masina mare. Exemplele continua, in imaginea de mai jos.
Si exemplele pot continua lejer. Anul trecut au lucrat si cu DPD, care mi-a livrat la Deva intr-o zi de Duminica, dupa ce mai si schimbasem adresa de livrare. Ramane de vazut daca o scot capat pana pe 29 noiembrie dar tind sa cred ca s-a creat o nebunie in gestiunea si depozitele Fan Courier.
Voi v-ati primit coletul de Black Friday 1?
Am comandat de la emag 2 pachete antivirus cu livrarea in Bucuresti, sambata seara. Conform site-ului, pachetele au fost transmise la Fan Courier in aceeasi zi. Inca nu am primit niciun semn ca s-ar livra. Daca nici in Bucuresti nu pot livra 2 plicuri…trist.
Eu am comandat un aspirator vineri si ieri mi-a venit. (Bucuresti)
stiu pe cineva care a dat comanda vineri seara si luni a ajuns coletul, deci a fost ok.
Cam aiurea de cei care au probleme.. Eu aveam 3 colete care trebuiau sa vina in 29 si le-am primit in 25 si 26 in Timisoara (am primit SMS si mail in care m-au anuntat ca s-a schimbat data de livrare), deci sunt multumit.
si mie mi sa intamplat ca unele colete au ajuns altele sunt de negasit 😀 tare 🙂 mi sa spus sa astept. cand ajung , se livreaza 🙂 (initial era programata pe 23 livrarea, apoi reprogramata pe 25) si inca nimic(comanda de la emag). nu de mult am primit coletele de la pc garage tot prin fan.
(cluj napoca)
Iasi. Fan Curier… inca un exemplu de lipsa de profesionalism. Lasand la o parte si vina celor de la Emag, care au lasat toata logistica expedierilor pe un singur operator. Ca de obicei, predomina durutul in fund de clienti. Nu va mai exista o alta data. Sigur.
Marfa comandata vineri a sosit luni. Cred ca s-a hotarat colaborarea doar cu Fan Courier-ul pentru ca in opinia mea este cea mai serioasa firma de curierat.
Comanda de 550 lei de la pcg, facuta vineri in jurul orei 20:00….mi s-a trimis mail ieri ine legatura cu un mesaj care il voi primi, in care se scrie nr AWG, logic si statusul comenzii pe pcg inca a ramas ‘in desfasurare’. Deci astia de la fan sunt ca rds-ul….daca le-ai trecut un pic peste limita lasa totul balta si se misca cu viteza melcului.
Iar pe facebook nu va asteptati sa dea vreun raspuns concret.
PS : Eu, sa fi fost la conducere nu as fi facut din cal – armasar, dar nu strica daca angaja temporar 100 de persoane si inchiriau cateva dubite. Problema lor, ei isi strica imaginea.
Am comandat pe 22, s-a stability termen de livrare 29, pe 23 am fost anuntat ca se va livra in 25, in 25 am primit.
Eu nu am primit pana acum coletul de la Emag. Am primit SMS de la ei ca vine sambata.Sambata am primit sms ca le pare rau dar s-a amanat livrarea pentru luni. Astazi e marti seara. Pe Emag nu merge nici un nr de telefon sa vb cu ei. Ei nu dau nici un nr de awb sa sti ca e expediat. Iar firmele de curierat nici Fanu si nici DPD nu au pachet pt mine.
Nu e normal sa sun in fiecare zi sa intreb daca au colete pt mine sa satu aks sau nu.
EMAG anul asta e praf in organizare si livrare nu fan curieru care e langa mine si vin tiruri zilnic si lucreaza non stop.
Am comandat pe 22, or 23 mi s-a livrat comanda.
Am comandat vineri un congelator, sambata la ora 12 a ajuns. Sincer si eu am ramas uimit cat de repede s-au miscat.
Trebuia sa primesc ieri, nu a venit nici azi. Sunt si magari, am facut o comanda si am finalizat-o, au trecut 5 minute si am mai facut una pe care mi-au luat transport pentru ca era sub 90 de lei !! In conditiile in care amandoua comenzile pleaca din acelasi loc…
Da’ tu stii ca pretul ala se calculeaza automat in functie de valoarea comenzii, da? Si nu are prevazuta ca exceptie situatia in care un client nehotarat mai vrea sa mai cumpere ceva 5 minute mai tarziu.. E absurd sa crezi ca sunt aia magari pentru ca nu te-ai hotarat tu din prima ce sa comanzi.
@marten
singurul lucru absurd e sa nu prevezi in softul ce calculeaza pretul transportului o instructiune prin care caute in baza de date daca mai exista comenzi cu aceeasi adresa facute intr-un anumit interval de timp.
Nu e mare branza si, in definitiv, e vorba de respectul pentru client.
Da da, foloseste tu un string de cateva zeci de caractere, pe care probabil nu le scrii de 2 ori la fel, ca si cheie de selectie. Nu asta e ideea, tehnic se face, insa nu asa functioneaza business-ul.
Eu chiar am primit nexusul la cafenea unde eram. Am vorbit cu agentu in prealabil 🙂
Eu am dat comanda la 07:10 (deci printre primii) si imi programasera livrarea pe 02.decembrie. Am facut o sesizare pe mail si mi-au reprogramat livrarea pentru luni 25 nov. Din pacate nu a ajuns nici ieri. Astazi am primit sms ca primesc mult dorita comanda! Asteptam….
La fel si la mine. Am primit SMS de la eMAG ca pe 25 (si nu pe 29) vine curierul. Eram plecat cu treaba si a trebuit sa ma intorc in Bucuresti din cauza asta, dupa care am asteptat toata ziua degeaba. N-a mai ajuns nici un curier, desi in detaliile comenzi arata ca la ora 17 coletul a plecat din depozitul Fan Courier spre livrare. Azi (26) tot nici un semn. Telefoanele de contact ale eMAG sunt scoase din uz. Mai bine lasau livrarea pe 29 cum stabilisera initial decat sa incurce clientii fara rost.
Eu am comandat duminica un hdd extern de la emag si a venit azi dar prin DPD (Timisoara)
Eu am comandat vineri un tv si au programat livrarea luni si s-au tinut de cuvant si sunt din Calarasi.
Mai am o comanda programata joi pe 28, sper sa nu intarzie prea mult.
Initial 02-12-2013 modificat in 28-11-2013.
Inca „astept o minune”…
Un prieten a primit comanda făcută vineri de la Emag prin DPD , cu o întârziere de 1 zi – marți. Eu am primit prin FanCurier de la PCG luni, comanda făcută tot vineri. Tot vineri am făcut la Emag doua comenzi cu livrare luni și marți. Sesizare la Emag luni pe email- nici un răspuns. Azi am trimis si mesaj pe Fan Curier, am sunat si la Emag- nimic pana cum . Mai am și alți prieteni ex-fani Emag care așteptau coletele confirmate pentru luni. Cred ca au fost depășiți de logistica și Emag-ul , dar mai ales FanCourier-ul. FanCurier se mai da mare ca și-au suplimentat și flota cu 50% și mai lucrează și managerii lor cot la cot cu angajații, înseamnă ca au o mare problema care da de gândit. Ori câțiva angajați nemulțumiți și-au dat demisia și au plecat cu vreun full de mașini cu livrări suficient cat sa le asigure salariile restante, ori sunt …varza.
Miros niște întârzieri de vreo 2-3 săptămâni.
Draga ‘fanule’….BF in Romania este un succes teoretic, practic trebuie sa te inarmezi cu rabdare si tupeu daca vrei sa obtii ceva.
Cred ca am sa fiu si eu printre romanasii care spammeaza peste tot pana la revine mintea la cap la ai nosti furnizori/magazine/firme de curierat.
De curiozitate, in ce judet esti ?
Pe mine m-au amanat de ‘miercuri-joi’ pentru vineri in privinta ‘pregatirii’ comenzii la pisigarage. Asta in conditiile in care majoritatea produselor din comanda mea apar ca fiind pe stoc. M-au anuntat pe mail asta : „Deoarece este o perioada foarte aglomerata, aprovizionarea marfii intarzie destul de mult.
Comanda se va pregati vineri- livrarea la dvs in maxim 3 zile lucratoare de la pregatirea acesteia.”
Eu mi-as da doi pumni in cap ‘live’ in locul conducerii pcg…cum adica sa faci asa ceva dupa ce anunti cu o sapt. inainte ca s-au facut nu stiu ce pregatiri, mai sunt x zile pana la bf si tot asa…cand vine vorba de livrare….din parti.
Cum sa se proceseze asa greu ? Furnizorii oare nu au avut de vorbit cu magazinele inainte de aceasta zi *magica* , 22 noiembrie 2013 ?
Nu mai e de mirat ca lumea e nemultumita si revoltata pe aceasta chestie. Daca anul trecut era ‘buba’ cu faptul ca unele siteuri nu mergeau – si era vorba de xyzmag si altele asemanatoare, anul asta este o nebunie totala in privinta stocului de la furnizor.
Da, m-am convins….asa se face aprovizionarea unui magazin inainte de un astfel de eveniment online.
Din C-Ta. Vreau sa zic ca ieri am primit si 2 comenzi efectuate de BF la orange realizate vineri si sambata, cu livrare in maxim 5 zile lucratoare. Si care au venit ieri amandoua prin Cargus.
si eu trebuia sa primesc azi comanda de la emag facuta pe 22….si dimineata la ora 10 am primit primul mesaj ca comanda imi ajunge intre orele 12-17 si la ora 15 am primit iar mesaj de la ei ca, comanda a fost reprogramata si o sa ajunga maine intre orele 12-17…..:(
@Remus, macar ai fost informat de anumite ore… La mine nici macar atat, tot pe 22 comanda facuta, imediat la 2 minute facuta dupa ce au dat drumu la site emag-ul. Trebuia sa vina pe 25, a trecut si ziua de 26 si tot nimic. Am sunat si la emag care m-au trimis la dracu sa iau legatura cu fan courierul… Iar astia nu stiu sa zica nimic sigur. Presimt ca nici macar maine nu imi va veni comanda. Trist daca nici macar in bucuresti nu pot onora comenzile. Stau si astept pentru un amarat de colet pana intr-un kg.
Ridica-l ! Mai stai pe ganduri ?
Iti ia mult pana la emag ? O ora….1h si 1/2 ? :))
Domnul aimzek, decat sa comentezi aiurea mai bine te-ai interesa care a fost regulamentul de Black Friday la Emag. Toate comenzile din ziua acea se livreaza numai si numai prin curierat…
@Gabone
Da, teoretic asa este. Daca esti aproape de magazin sau treci din intamplare pe acolo, vorba buna nu strica treaba. BF nu este caracterixat de reguli, dupa cum se vede.
Maine ar trebui sa imi soseasca si mie un colet.. Am sunat la eMag si acestia m-au asigurat ca voi primii coletul in cursul zilei de maine, dar pana la urma nu depinde de ei..
Sper ca FanCourier sa faca treaba buna si sa primesc maine coletul.
2013-11-26 22:12 Comanda a fost predata curierului in Bucuresti la ora 22:11
Cu alte cuvinte, dupa cum au spus si cei de la Fan pe facebook, acestia lucreaza non-stop. Si eu sunt nerabdator sa imi primesc produsele, dar totusi ar trebui sa ne gandim si la acei oameni care fac tot ce e posibil.
Realizati ca au avut sute de mii de comenzi, nu? Realizezi ca n-ati comandat numai voi, si ca-s SUTE DE MII de colete de transportat si livrat, da? Ok, atunci nu va mai comportati ca si niste copii care-si asteapta cu nerabdare niste jucarii. Am facut comanda vineri, ieri mi-a venit. Asa s-a potrivit, ca nu ma deranja sa-mi vina vineri, sau lunea viitoare. Cunoscandu-l pe tipul de la Fac Curier, am discutat putin cu el cat mi-a facut chitanta. Omul era de la 6 la munca, era ora 18 si inca avea masina plina. Si asta nu-i tot, spunea ca sunt probleme mari cu cei de la emag care trimit colete incomplete.
Vlad, nu s-a luat nimeni de curieri. Ideea e ca au dat termene de livrare pe care nu le respecta pentru ca n-au angajat oameni suficienti, pentru ca e harababura la ei in depozite si pentru ca, per total, sunt depasiti de situatie.
Eu stiu asa … daca nu fac fata unui contract nu il iau … se stia la ce comenzi se asteapta emag-ul. Sigur si cei de la Fan Courier au fost informati si trebuiau sa isi puna intrebarea daca vor face fata … dar astea sunt serviciile in Romania … foame de bani. Eu astept de marti coletul .. azi este joi si tot nu se stie daca il primesc.
Domnul aimzek, decat sa comentez aiurea mai bine te-ai interesa care a fost regulamentul de Black Friday la Emag. Toate comenzile din ziua acea se livreaza numai si numai prin curierat…
Incompetenta celor de la eMAG, s-au bazat doar pe un singur serviciu de curierat, si mai ales unul care nu este ‘bun’;
Sa le zica cineva ca exista TNT in care poti sa te bazezi ca au ‘masini mari’ sa iti trimita frigiderul la usa (LOL) si o flota/personal impresionanta sa respecte termenul de livrare.
Comanda mea de la Emag de bf din 22 a fost predata curierului in Bucuresti la ora 11:18 in data de 25// trebuia sa ajunga ieri 26.11.2013 coletul. Nu cred ca o sa ajunga nici azi.
Ideea este ca livrarile facute prin Fan Courier de la alti destinatari nu au intampinat probleme.
m-a sunat azi curierul pt livrarea comenzi….adika dimineata la ora 10:30 si i-am spus ca sunt acasa poate sa vina…..e ora 14 si inca nu a sunat nimeni la usa…….epic
eu am primiti ieri ce am comandat, cu o zi intarziere ce-i drept, dar nu ma deranjeaza, nu ma grabeam nicaieri, sunt cadouri de Craciun 🙂
totusi ii aiurea din partea lui , adika ma suna la 10 dimineata ii spun ca is acasa …el zice ok o sa vina sami aduca comanda si am stat acasa sal astept….nu aveam altceva de facut cei drept dar totusi….stau acasa sall astept cnd el imi zice ca vine dimineata la ora 10 jumate…..
Eu am facut comanda vineri la 10.30..am primit confirmarea de livrare pt 25..si pe 25 am primit coletul..la fel si o alta comanda in aceeasi zona unde locuiesc..a venit la data programata..si nu cred ca cei de la Fan Courier nu sunt buni..am mai primit comenzi livrate cu ei si de fiecare data au sosit la termen.
Timisoara>si eu astept din 25.11.2013, azi e 27…coletul apare ca fiind la curier de 48 de ore.. Nici un numar de pe site-ul fancourier nu poate fi apelat. Este deja a doua experienta neplacuta cu FanCourier
Hmmm , deja suna a altceva decat o problema de la curierat;
Sa nu cumva sa minta eMAG ca ‘s-a livrat’ comanda, ca tehnic fie vorba, comanda poate sa fie oficial ‘livrata’ chiar daca nu au pus-o la curier in asemenea conditii (black friday);
Adica nu m-ar mira in asemenea conditii eMAG sa minta ca-i livrata dar defapt ea nu este, este doar ‘gata’, si asteapta sa fie predata curierului.
deci ireal….lam sunat pe curier dupa ce am postat aici la amiaza iam spus ca mai am si treaba asta cand ajunge ca nu pot sa stau sal astept toata ziua. Mia spus sa merg sami fac treaba ca ajunge el mai spre seara. Partea interesanta e ca a zis ca a vrut sa vina la mine cu plicul dar lau sunat cei de la emag ca tre sami aduca si un colet. Am ramas socat……deci el venea sami aduca un plic nu ceam comandat eu de bf de la emag…..Si acel plic e de la un site pe care nici macar nu am cont si nu am intrat niciodata in viata mea :))….Anyway….e ora 19 si inca nam primit nici un semn de la el….il mai sun odata sa vad…..
Crede-ma ca baietii de la fan sunt ametiti la ora asta :))
Si eu am comandat vineri un telefon, am primit mesaj ca o sa mi-l livreze in data de 26…deci ieri am stat si am asteptat un semn de la ei, insa nici un semn pana seara in jur de ora 20 , cand mi-au trimis un mesaj, spunandu-mi ca a fost reprogramata livrarea pentru data de 27, astazi, vazand ca nu primesc nici un semn, le-am trimis e-mail, le-am facut sesizare si pe site-ul lor, insa nici nu mi-au zis nimic, nici pana la ora asta…
Mentionez faptul ca Emag a spus ca „Luni 25 noiembrie, 11:18 Comanda a fost predata curierului in Bucuresti la ora 11:18” Daca de luni dimineata pana miercuri nu au reusit sa mi-l livreze…cine stie peste cat timp vor reusi…si referitor la vreme…nu poti sa zici ca au fost probleme reale de impotmolit cu masina in drum din cauza ninsorii…macar asa mai aveau o scuza…jalnice servicii…
Finaly, deci ireal acel plic era de la un site unde am facut eu comanda prin 6-7 februarie anu asta inainte de valentines dar atunci nu mia venit ca cica nu mai aveau pe stoc ce am comandat eu atunci….. si a venit acuma :)))). Epic
La Nemo curier probabil este aceasi problema. Cu Nemo trimit cei de la Altex, magazin unde am plasat doua comenzi de BF. Pana acum mi-a ajuns jumatate din primul colet, iar cei de la Nemo mi-au spus ca vin pe rand coletele. Inca astept cealalta jumatate din primul colet si pe cel de-al 2-lea colet. In legatura cu Fan Curier, mi-au adus ieri (Miercuri) o comanda tot plasata de BF si anume o imprimanta laser destul de voluminoasa de aproximativ 40 kg. Ne-am chinuit vreo 10 minute sa o scoatem de pe bancheta din spate a masinii (un Logan), distrugand cutia in care a venit ea ambalata. Curierul s-a uitat in cutie sa vada daca produsul nu e afectat si a zis ca totul este ok. Credeam ca pachetele mai voluminoase sunt livrate cu masini mai mari. In schimb toata stima pentru cei de la Sprint Curier cu care nu am avut nicio problema pana acum, livrarile au fost mereu la timp.
[…] Ne-am chinuit vreo 10 minute sa o scoatem de pe bancheta din spate a masinii (un Logan), distrugand cutia in care a venit ea ambalata. […]
T-N-T.
22 comanda la eMag (la 7 si ceva). In aceeasi zi am primit sms ca vine pe 25 coletul. Le-am trimis mail ca nu sunt acasa in ziua aia si ca sa-l reprogrameze. Niciun raspuns. Pe 25 primesc sms ca scuze s-a reprogramat pt 26 (sigur fara legatura cu cererea mea). Azi a fost 26, la ei pe site scrie predat curierului la 17:00. Nimic. Asteptarea continua…
22 comanda la evoMag. Predat seara.
Sunt curios care sunt algoritmii livrarilor acestor firme de vanzari online… In ordinea comenzilor ar fi normal (ca teoretic acum s-au facut vanzari din stocuri, nu de la furnizori). Dar sigur nu a fost asa. Si nici alfabetic. Ei stiu cum…
PS: cu Fan am show la fiecare livrare aproape. Degeaba mentionez interval in care sunt disponibil, sau vorbesc cu – curierul. Ei isi fac ruta la consum minim de benzina, si ai 5 min alocate cand se nimereste. Dar tu ar tre sa-ti iei liber sa-i astepti. Maxim a fost cand asteptam intr-o vineri un colet, deja amanat o zi sau doua. Si stand de la 15-16 cu ochii pe AWB, la 20:00 apare statutul: „clientul nu a fost la domiciliu”. S-au ales cu scandal si sesizare, de ma suna pe urma curierul sa vina sambata sau cand pot eu… Si mai era si livrare platita suplimentar de mine, nu inclusa in pret ca la eMag acum…
Sincer sunt dezamagit de colaborarea Emag si Fan Curier! Comanda plasata pe 22.11.2013 la ora 7, primesc mesaj ca se va efectua livrarea prin Fan pe data de 25. Am asteptat in zadar asa ca pe 25 seara sun la ambele firme, cei de la Emag imi spun ca au trimis comanda sa iau legatura cu cei de la Fan. Sun la Fan si mare surpriza la ei a ajuns comanda incompleta lipsind 2 produse, asa ca revin cu telefon la Emag. Ca sa vezi surpriza nici macar nu stiau ca au trimis comanda incompleta, da imi promit ca vor remedia situatia si maine adica pe 26 o sa primesc comanda. Pe 27 inca lipsea un produs din comanda, din spusele celor de la Fan deci inca o zi intarziere. Cel mai tare ma deranjeaza ca nu am fost anuntat despre intarziere si ca a trebuit sa sun eu sa ma interesez. In alta tara, NORMALA, probabil primeam un bonus pentru aceasta intarziere (primeam toti cei care au probleme similare). Sper sa ajunga pana la Craciun!
Da tu ma rog acuma sincer de ce suni la emag.ro?EI si-au facut treaba da tu esti genu de roman eu ..eu am facut comanda la emag ,nu ma intereseaza cum ajunge,cu avionu cu excavatoru,etc..VREAU COMANDA ACUMA CA FAC CRIZEE…DE ce nu urcati in masina si va duceti cativa kilometri sa ridicati voi coletul daca stiti ca sunt depsitit de situatie si tinand cont ca sunt tot oameni..Dar va place sa frecati menta si sa comentati pe goagle.
daniel, ai idee despre ce vorbesti? Cum ma aflu in aceeasi situatie, da-mi voie sa-ti explic. La Emag toate comenzile de BF s-au facut exclusiv prin livrare la domiciliu (prin Fan din pacate). Deci nu puteai sa te duci la ei sa o ridici, cum probabil ar fi preferat multi.
Fan este foarte greu de prins la telefon (suni de 10 – 20 ori pana sa reusesti sa prinzi pe nr principal, iar celelalte numere sunt oricum moarte). Iar cand reusesti, si intrebi de comanda, te trimite la „departamentul Emag”, unde astepti cateva minute bune pana cand ti se deconecteaza apelul. „Doamnele” respective care iti raspund nu vor sa iti verifice comanda, si te trimit mereu la departamentul negru. Deci de la Fan nu ai cum sa scoti vreo informatie. Asa ca numai Emag ramane de contactat.
Pentru Daniel. Daca nu stii mai bine taci, asa cum a scris Alexandru D. ma deplasam fara probleme daca se putea asta. De obicei imi ridic comanda singurel. De la ultimul mesaj am mai vorbit cu ei au promis ca o sa primesc macar partial da pana azi 30.11.2013 inca nu am primit comanda, chiar daca am facut rugaminti sa-mi trimita partial ce au, eu sa achit integral comanda si sa primesc restul de comanda cand se poate. Sa nu mai vorbim de faptul ca mesajul de intampinare de la seviciul clienti in data de 29 suna de genul „azi vor fi livrate toate comenzile facute de Black Friday”.
Eu am primit la timp laptopul comandat pe http://www.dell-outlet.ro dar cu Urgent Curier…
Sunt multumita de colaborare!
Deci, in Iasi e jale. Comanda facuta pe 22.11.2013, trebuia livrata pe 25, a ramas pe 26 si astazi e 28 si nici urma de produs. Toti ridica din umeri si se fac ca ploua.
Am patit si eu la fel cu o comanda de la Altex, din 22.11.2013. Nu stiu nici acum in ce status se afla. Nu spun cu ce firma de curierat lucreaza, nu-ti pun la dispozitie nici un AWB pt. a verifica pe unde se afla coletul tau. In concluzie: totala lipsa de profesionalism din partea lor!
In Craiova la fel, au probleme.
Trebuia sa vina pe 27. Pe 27 primesc un mesaj ca s-a amanat pana pe 28.
Azi, pana la ora 15:25 nici un semn de viata!
Si eu sint in aceeasi situatie.Comand pe 22, primesc mesaj ca mi se livreaza comanda pe 27 , pe 27 primesc alt mesaj ca mi se livreaza pe 28, azi e in 30 si nu am primit nimic. Am AWB-ul(de la emag) dar nu ii prind la telefon pe cei de la Fan Curier sa vad unde se afla comanda mea.
Eu nu mi-am primit coletul, desi cei de la emag l-au predat celor de la FAN pe 23…mi s-a zis ca vine pe 26, am stat ca proasta o zi intreaga in casa, mi-am facut absente la cursuri, pentru nimic! Mi s-a zis ca e amanata comanda pana pe 27…ei bine, iata-ne pe 28 si nimic! Este o dezorganizare oribila. Cand te plangi pe pg de facebook, ti se da acelasi raspuns robotic, copy-paste evident.
Eu am facut comanda la 2 produse la 7:13 min in 22 si am fost anuntat ca vine in 29, apoi sambata (23) primesc mail ca vine luni (25) este 28 si inca nici urma de colet si nu am primit nici SMS si nici nu am pe site de la emag AWB…
exact in situatia asta sunt si eu,am toto sunat un curier care livra in zona mea si m-a indrumat catre un sediu din pipera langa mobexpert sa imi ridic singur coletele,am stat acolo la ocoada de 12-15 pers sa aflu ca nu e la ei si sa incerc la imgb ca mai au un depozit acolo dar sa nu ma duc in aceeasi zi ci a doua,zis si facut,azi m am dus acolo si mi am gasit un singur colet din doua,pe avb figurand doua,a ramas sa ma anunte ei cand o sa apara si celalalt.sigur e jale ce e la ei acolo dar din cate am aflat cam cel mai vinovat ar fi emagul ca a trimis avb urile dar fara comenzile complete,avarii de fan in loc sa nu accepte situatia asta au dat o las ca merge si asa,romaneste,contractul sa l prindem…
Si in Ploiesti e ca peste tot in tara. Eu am comandat pe 22, pe 26 seara primesc sms ca s-a predat la fancourier si bine-nteles in seara de 28 nici urma de livrare. Regret teribil modalitatea asta de achizitie, duetul emag-fancourier. Un prieten al meu a luat la acelasi pret dintr-un magazin, acelasi model de aparat foto si deja e expert in setari manuale si vine la munca cu poze pe stick iar eu tot ma uit lung la reclamele aparatului de pe net. Nu mai greseala asta decat daca, chiar e ultima solutie in materie de achizitii.
Emag isi pierde clientii cu Fan Curier.SCHIMBATI FIRMA DE CURIERAT!
sunt dezamagit de colaborarea Emag cu Fan Curier!
La fel am patit si eu cu Emag…prima data de livrare a fost pe 30 …a 2-a zi am primit msg ca se modifica pe 28..m-am bucurat…ieri primesc mesaj ca vine pe 29…am vrut sa sun la Bucuresti sa imi opreasca coletul acolo ca ma duc eu dupa el ..nu am reusit sa prind legatura telefonica cu vreun operator….Insa pot sa laud firma Cargus si Evomag care desii am facut comanda tot pe 22 a venit pe 27 !
In momentul in care s-au plasat comenzi de Black Friday pe Emag era clar specificat ca termenul de livrare maxim este de 1 saptamana ! Fan Courier nu este depasit de situatie , poate sa livreze toate acele colete in 7 zile doar ca toata lumea le vrea a doua zi si urgent dar nici macar nu se informeaza sa vada ca si in momentul acesta mai sunt colete in depozitul Emag netrimise in livrare … ati facut comanda la Emag nu la FAN Courier , conditia esentiala pentru a se putea livra acele colete era sa fie si trimise de catre Emag catre FAN Courier pt a fi livrate…Emag-ul a facut marea greseala sa trimita clientilor mesaje de informare ca va fi livrat coletul in ziua x sau y dar coletele nici macar nu erau trimise din depozitele lor sau erau trimise expeditii incomplete care nu se pot livra numai imperecheate si astfel au creat o mare agitatie…Pacat ca stiti numai sa adresati cuvinte jignitoare curierilor sau firmelor de curierat si nu ganditi deschis sa vedeti de unde vine problema.
Eu inca nu am primit comanda facuta la 7:10 pe 22. Si lasand SMS-urile, la Emag pe site spune asa:
Luni 25 noiembrie, 09:03 Coletul a fost pregatit pentru livrare, se asteapta preluarea de catre curier.
Luni 25 noiembrie, 11:18 Comanda a fost predata curierului in Bucuresti la ora 11:18.
Miercuri 27 noiembrie, 17:00 Coletul este in tranzit spre dumneavoastra de la depozitul curierului din Bucuresti.
Din pacate nu am AWB, si pana azi nu am facut presiuni si nu m-am interesat de situatie (ca nu era nicio urgenta). Dar se pare ca trebuie sa ma implic, ca nu se intampla nimic.
Vorbesti aiurea AnaMaria. Fan Courier avea trecut awb_ul meu cu livrare pe 26. Au venit pe 28. Un lucru am de spus si le-am spus si la telefon celor de la Fan: putea sa imi vina coletul si peste o luna, nu ma deranja … dar mi se pare normal sa imi spuna exact ziua si intervalul orar cand vor livra coletul. M-au dus cu vorba de 3 zile. Am pierdut 3 zile de munca. Apropo, alta faza… cand i-am intrebat daca ma va suna curierul inainte au spus ca nu. Sunam dimineatza la Fan imi ziceau ca azi. Sunam pe la ora 15 spuneau ca maine. Deci lasam cu fazele astea AnaMaria. Au managementul praf. Probabil si tu lucrezi acolo de le iei apararea (sper ca nu in conducere :D)
Draga mea, aperi un esec organizatoric cu argumente foarte vagi. La mine astazi este o saptamana de cand am lansat comanda pe site. Ce ma sfatuiesti, sa dau maine telefon la emag sa ma cert ca e ziua 7+1? Am si eu o curiozitate, cam la cate livrari sperau sa faca fata si cu cate s-au ales de fapt. La mine in fabrica, daca am comanda de 4 ori mai mare decat capacitatea nominala – PERFECT. Bani de luat. Ne mobilizam, vorbim cu oamenii, vedem pe cine contam si bagam zile si ore suplimentare cat ne lasa legea. Toti castigam, lucratori+actionari. Fan-ul scrie pe site ca nu lucreaza in weekend iar zilele astea am sunat in zadar dupa ora 17. Isi merita toata ocara din zilele astea si daca faci parte din companie, sper sa inveti ceva si tu din asta.
din pacate scartaie avarii astia din toate incheieturile, mai ales de sarbatori, cand ar trebui sa-si confirme profesionalismul. in schimb iau tot ce prind, trimit marfa spre dimineata din buricul tarii(targul lui obor de care nu auzise nimeni la momentul in care ardealul avea centre recunoscute si atestate pe continent) si amaratii din tara trag ca prostii, iar clientii le fac provizii la frigider pt sezonul rece. problema e si mai grava la acest curier decat pe axa bucuresti-ardeal, provincie (cum o numesc miticii) care nu vrea sa inteleaga ca ora exacta se da de la capitala (ei stiu ca greenwich-ul e responsabil pt asta), nici ca nu e km 0 acolo, ci undeva pe la cluj, alba. e mai grava pt ca si la acest curier de la cap se impute pestele: e vorba ca nu sunt nici macar miticii get-beget, ci niste moldoveni de o calitate indoielnica, aciuiati in capitala pt a-si face un rost, fugind de saracie. pana aici nimic de condamnat, dar avand in vedere maretia cu care lauda trecutul legionar al tizului sau fondatorul firmei (lucretiu patrascanu), cel din zilele noastre fiind remarcat doar prin aventuri extraconjugale si scoli de weekend, dar si marile afaceri ale asociatilor sai,la negru, cu fier vechi, derulate tot cu cei mai negri din tara si facand acrobatii de evazionisti fiscali, ba mai tarziu chiar falimentand prima firma ca sa traga o teapa statului.usor de imaginat caracterul metamorfozat intre atatia rromi si modul in care privesc ei relatia cu oamenii din tara si clientii ocazionali… in concluzie nu va mirati ca sunteti tratati cu flit, stimati clienti, mai ales ca nerusinata cireasa pe tort o pune o jumate de turcalet uns capelmeister la gestionarea firmei. ce ma scoate din sarite e ca nu s-au gasit cativa ardeleni sa faca o firma curier care sa nu depinda deloc de bucuresti, care sa fie model pt altii; chiar si pt satisfactia de a nu mai fi vaca de muls a sudistilor si tot ar merita sa se organizeze ardelenii in interiorul arcului carpatic… nu am tangenta cu curierii, dar sunt ardelean si ma scoate din sarite tupeul si nesimtirea cu care trateaza ardealul inchipuitii de mitici (in toate domeniile). vai lor !
Trebuia sa primesc comanda pe 25. Inteleg ca altii au primit sms cu amanari, insa in cazul meu niciun semn
Da..nu e de comandat pe emag
Văitatul aici la ce anume ajută?…
Fan-ul a crapat asta e sigur. Stiau ce va urma, au avut timp sa se pregateasca si cu toate astea dezastrul s-a produs. Asa e cand esti arogant si asta se plateste. Nici Emag-ul nu e mai prejos. Aceeasi comanda, un produs l-am primit azi dupa o saptamana, iar celalalt nu se stie… astept….
Sunt varza rau si cei de la e-mag si cei de la Fan Courier.Primii fiindca au fost asa de prosti ( da acesta este cuvantul=prosti) si au mizat numai pe o singura firma de curierat, iar cei din urma fiindca s-au inhamat la ceva prea mare pentru ei.
Eu am renuntat la produsele comandate fiindca sunt neseriosi, iar cu asa oameni nu este bine sa ai de-a face… .Am au avut si eu confirmare de la e-mag atat pe e-mail cat si SMS asupra faptului ca pe 25 voi primi produsele comandate pe data de 22. Degeaba, nici in seara aceasta de 29 nu am primit produsele respective, chiar daca astazi au incercat sa ma convinge ca le vor livra.
asa e. emag sunt prosti. n-au lucrat doar cu o singura firma de curierat. eu am comandat 3 produse, unul l-am primit sambata cu dpd, unul ieri cu fan si pentru al treilea am primit mesaj ca a fost dat azi la dpd si maine il primesc… sa vedem…
cand s-a livrat primul, l-am intrebat pe curierul de la dpd de celelalte doua si a zis ca doar atat a primit, ca lor le-au dat putine si ca emagul va lucra cu fan anul asta. a zis ca anul trecut i-au blocat pe ei si ca sigur o sa pateasca si fan la fel, ca nicio firma de curierat nu face fata de una singura… ce pot sa zic? se pare ca baiatul a avut dreptate
strategia proasta, gandita de oameni la fel de prosti. emag n-a invatat nimic iar lui fan i-au stralucit ochii la bani
comanda plasata in bucuresti in primele 10 minute de la deschiderea site-ului in 22.11.2013. sms si email primite din partea fan curier si emag cum ca livrarea se va face in 26.11.2013. nici pana in acest moment nu mi-a sosit comanda, in consecinta le-am dat email celor de la emag exprimandu-mi nemultumirea si am sesizat ANPC cu privire la reclama mincinoasa „toate produsele vor fi livrate pana in 30 noiembrie 2013”
am luoat un produs de la e mag de vinerea neagra ,are 8 zile intarziere,am sa-l dau inapoi chiar astazi.niste hoti .
Daniel, nu am solicitat sa-mi fie trimise produsele prin FanCur…., ci am incercat sa le sugerez celor de la e-mag sa le trimita in magazinul lor pentru a le ridica personal, dar raspunsul a fost foarte sec „produsele vor fi livrate prin FanCur…. Dar o mica intrebare pentru „frecatul mentei”, daca tot platesc un servici, de ce sa nu fie onorat cum trebuie? E-mag-ul este mai mult decat vinovat, prin simplul fapt ca a lansat promotii mincinoase (produsele nu au mai fost livrate in foarte multe cazuri, s-a format un grup de clienti care vor actiona pe cai legale pentru a nu se mai intimpla situatii de genul E-mag – FanCurier). Eu am plasat comanda pe data de 22.11.2013 si nici in data de 30.11.2013 nu au avut bunul simt sa informeze printr-un sms, stadiul comenzii. Este normal sa fi mintit cu oferte care nu ajung niciodata la destinatie sau ajung dupa o saptamana? Anul acesta au exagerat cu minciunile si ignoranta, dar sper sa si plateasca pentru acestea.
eu am comandat pe 25. Azi, 30 nov, nu comanda nu era livrata. Un amic are deja 8 zile de la data comenzii. Nimic. Emag nici macar nu comunica. Nu raspund nici la sesizari. Posibil sa nici nu fi avut toate produsele din oferta. Ceva s-a intamplat…
Dan Manolescu/Bucuresti
Update halucinant. Azi 30 nov 2013 pe la 12:00 ma suna un „domn” de la FanCurier. Sa ma intrebe daca ma gaseste acasa pentru ca are sa-mi livreze ceva. Bineinteles, totul trebuia sa se intample in urmatoarele minute. Dar eram, asa ca am zis ok. Ma mai suna de vreo 3 ori sa ma intrebe unde stau (la fiecare pas mai dadea un telefon – ala e blocu, la ce etaj sunt, pot sa ma uit pe geam sa vad daca s-a oprit unde trebuia – geez, ce inept). Bineinteles, dialog la pers II sg, de parca ne stiam de mici.
Ajunge intr-un final la usa, deschid, zice ceva de colet, dar cand ma uit era numai unul din 2 produse. Si restu il intreb. Suna la dispecer, si vai, celalalt produs era in depozitul lor. Cat de incompetenti sa fie, ca dupa atatea zile sa vina cu 1/2 din comanda. Bineinteles ca nu s-a putut intoarce tot azi, ca nu stia la ce ora, si eu nu eram dispus sa mai stau o alta zi in asteptare. I-am transmis ca face parte din categoria oamenilor prosti impreuna cu firma la care lucreaza, si a ramas pe luni, 2 decembrie 2013, la 10 zile de la comanda. Curierat rapid nu gluma. Si eficient si atent si serios si… profesionist intr-un cuvant, ce mai!
problema cu fanii nu rezida doar in echipa de top de la bucale ; exista o scursoare penala la Sibiu in postura unui agramat lazar (intentionat fara majuscula), dar si aproape de el, la medias un rus ex-impinge caruciorul cu gramatica repetenta, apoi un hemoroid in tgms, despoiu-viespoiu, o pipita ce a pus botul la imparatia fan(la propriu) in imediata proximitate, dar si un evazionist batin in mm tinut mereu in brate (detine amanunte picante ale aventurilor sexoase patrascani pereche) si un moldovean metamorfozat in bv, limitat via nature. cu asa oameni, asa fatau…
vai de muma ta(soldoveanca), fanica curier, posta rapida pe la spate !
Okay.
Comanda plasata in 23 nov. si astazi in 2 decembrie inca nimic! Coletul e pierdut pe undeva prin depozite la Fan Cur. Nu se mai poate tolera indiferenta si nesimtirea lor. Atat emag cat si Fan. Sa le fie rusine!
Am plasat comanda pe 22 noiembrie la emag si nici pana azi 2 decembrie nu am primit nimic, nici masina de spalat cu usator si nici laptopul, amandoua imi erau vitale. Sunt complet dezamagita ca nici macar un telefon nu am primit sa fiu anuntata ca intarzie sau ca soseste peste 2 luni….rusine E-mag!
La mine saga a luat sfarsit azi. Dupa ce vineri am trimis 10 mail-uri (la emag si toate adresele FanCur), si sambata a venit juma de comanda, amanand totul pentru azi dupa 16:00, a sosit curierul la 10:00 si m-a sunat din fata blocului daca sunt acasa. Logic nu? Ce aveam alte asteptari? Noroc ca a fost, si in sfarsit s-a terminat.
Dar surpriza, colac peste pupaza, la 15:00 primesc, pe mail, singurul raspuns la ce am tot scris vineri:
„Stimate client,
Expeditia cu AWB nr. 2329300150631/26.11.2013, s-a livrat in data de 02.12.2013,
Ne cerem scuze pentru intarzierea survenita in livrarea expeditiei si va asiguram ca pe viitor vom lua masurile corespunzatoare pentru a preveni astfel de situatii, uneori inevitabile, datorate multitudinii de factori implicati in activitatea de curierat.
Va multumim anticipat pentru intelegere si ne dorim in continuare o buna colaborare.
Cu respect”
LOL. Au simtit oarecum nevoia sa se laude! Ce buni sunt ei, ca mi-au livrat! PENIBIL!
Comanda pe 22 dimineata, nu am primit nici macar un semn pana acum. E deja 03. decembrie. Ce mama m#$tilor lor fac? Am incercat sa ii sun si nu raspunde nimeni de zile intregi. Nici macar nu formeaza… nici emag, nici fancourier. EMAG si FANCOURIER… TREZITI-VA !!! Mai ales FAN COURIER… CE P?L%M faceti, idi0tilor ?????
Comanda 01 decembrie pina azi nimic inca astept .
Frate vreti poze cu cat de pline erau halele .sa zi darius mail meu si dau eu poze de fugiti voi de munca …. plm cand ai 300 de colete loat si 3-400 de ridicat dupa 12 ore esti beat de munca
Ce sa-ti fac daca nu ti-a placut scoala…..
Asta nu inseamna ca asta este o scuza, ca au avut mult de munca, daca nu poti – nu te bagi.
Cel mai rau este cand dezamagesti clientul, mai bine ‘n-ai’ decat sa il dezamagesti ca ai si ca trimiti la timp dar nu o faci.
pare-se ca si prin regiunea transilvana aveti destule rebuturi, nu doar la capitala ! dar chiar in fiecare an aceeasi bataie de joc in decembrie…si apoi scuze siropoase cu tenta pro si valente de bucur obor! asa se fac banii pe spatele prostilor pana apar dronele livratoare
Asteptati ca nu sunteti singurii cumparatori….Si inca ceva…la anul…deplasati-va in magazine nu mai stati cu curul pe scaun pe net sa faceti comenzi si dup-aia sa tipati ca au avut prioritate clientii din magazin, asa cum e NORMAL!. Exista livrari pe cabluri de 10 lei si baterii. Dar ce sa-i faci…romanul e puturos. Si apropo silver respecta oamenii! noi cei care lucram in comert sau livrari avem scoala , avem facultate, dar n-avem PILE ca tine! cata nesimire
Oana, cand ceri respect acorda-l intai. Sau cuvintele „puturos”, „nesimtire”, „curul” la facultatea ta erau semne de respect (cand iti erau adresate ti se spunea ca „din respect”?). Presupun ca tu ai facut comanda la eMag de 22 nov si te-ai dus sa o ridici din magazin, nu? Mai bine taceai decat sa spui NUMAI prostii. Si chiar daca cineva s-ar baza pe livrare din lenea de a se deplasa la magazin, asta inseamna ca – curierul „rapid” poate sta 1 saptamana pana sa livreze comanda? Pe banii clientului? Sau ai impresia ca totul se face pro bono? Asa ca sunt niste oameni draguti care se gandesc ei asa sa duca produse de la vanzator la cumparator fara niciun beneficiu…
Ca sa nu mai spun ca voi care lucrati in comert / livrari nu stiti nici sa vorbiti cu clientul. Sa ma sune curierul si sa ma intrebe „Auzi, da tu la ce etaj stai? Da poti sa iesi pe geam sa te uiti daca m-am oprit la blocul care trebuie?”. Iar livrarile exista pt orice vrea clientul. Pot sa cer sa mi se aduca si pene, si tarana sau praf. Atata timp cat platesc tariful curierului (nenegociabil), ce te / va intereseaza? Ce conteaza? Noi cumparatorii platim pentru o livrare rapida, si exact asta ne dorim. Nu dupa 7 zile, bineinteles cand nu suntem acasa (ca surprinzator mai trebuie sa ne ducem si la munca, nu ne putem lua 1 saptamana concediu pt fiecare livrare).
Daca aveati LICEUL (sa nu zic facultate) nu lucrai ca curier.
Fiecare si-o face cu mana lui.
Singura mea ‘pila’ este CV-ul.
Eu am doua facultati la stat si un master , si vreau sa ii raspund omului cu cv- ul plind de „pile”. Tu crezi ca totii oamenii au parinti cu bani cum sunt ai tai sa poata sa isi intretina odraslele la facultati ? Omul de nevoie lucreaza unde gaseste numai pentru a avea siguranta zilei de maine. Tu esti un nesimtit ordinar si un cacanar. Eu unu iti transmit din tot sufletul sa te spanzuri.
Maxim….. nu conteaza ce vrei sa transmiti printr-un limaj obscen, multora le mai pica fisa de la atatia agramati si ‘VIP-uri’ in tara asta. Conteaza mesajul in sine si ca ai spus-o ‘pe fata’.
Ai un NOBEL de la mine !
Si no offence, dar : Lauda de sine nu miroase a bine.
Daca omu’ are doar doua facultati si un master, ce mai, el asa stie sa vorbeasca, la fel ca Oana, asta au invatat ei in genera~asta~ facultate….
Cam multi ‘curieri’ pe-aici, s-au cam suparat.
Sa inteleg ca si tu vrei din tot sufletul GHz, sa ma spanzur ?
Si eu care am crezut ca suntem prieteni…. :\
Si eu care CREDEAM ca vrei sa iti schimbi stilul de a comunica si a jigni cu ‘back-door’…..
Pei numai prin prezenta mea ii jignesc.
locuiesc in medias si am intrat din pura curiozitate pe comentarii, insa am vazut ca e criticat si seful curierilor din orasul meu; are dreptate cel care scria mai sus: asta al nostru e un fost sfarnar, ba mai e si curvar pe deasupra. cat despre atitudine si talente fata de clienti e de-a dreptul scarbos, cunoscandu-l. bine spus ,,la asa oameni, asa imagine/original fatau”, daca ne gandim cati bani se fac in curierat.