Pe data de 26 ianuarie 2011 studiourile Atomic Games au lansat FPS-ul cooperativ Breach. Acesta ofera o experienta exclusiv multiplayer, dar promite cel mai distructibil mediu de joc intalnit pana acum. Si nu pot sa nu ma gandesc la primul Red Faction, si cat de mult mi-a placut aceasta optiune.
Dar sa revenim la Breach. Acest mediu ce poate fi distrus, chiar daca impresionant vizual, ar trebui in 2011 sa fie acompaniat de efecte de fizica pe masura. Degeaba putem distruge o intreaga cladire, daca cei aflati in ea nu patesc nimic cand le pica peretii in cap… Ceea ce ne este si promis. Si acest mod de a distruge tot permite noi tactici, practic nemaiexistand obstacole de netrecut.
Ne putem alege initial una dintre patru clase de soldati, Sniper, Gunner, Support sau Rifleman, a cincea, Recon, putand fi accesata dupa ce acumulam ceva experienta. Si in timp ne personalizam si amelioram luptatorul. Din pacate momentan avem la dispozitie doar patru harti, una si cu mod de noapte. Vom mai primi teoretic, insa numai cand Breach va avea o comunitate suficient de mare.
Grafica impune minim un procesor dual core la 2 GHz, 2 GB de RAM, 1.6 GB liberi pe HDD, si placa video GeForce 8600 sau Radeon HD 2600 cu 256 MB memorie. Breach a fost lansat simultan pe PC si Xbox 360. Costa 15 $, si are trailer-ul oficial mai jos:
Un fel de Counter-Strike mult mai avansat, mai realistic si de viitor din cate am observat, nu?
Sper sa nu gresesc..
Mai degraba un fel de Battlefield: Bad Company 2 cu grafica mai proasta si mai simplist