Site icon Arena IT

Cat a costat prima revizie la Dacia Duster in reprezentanta – impresii dupa un an si 10.000km

A trecut un an de cand Dusterul si-a facut loc in familie. Inca nu a apucat sa mearga prea mult tinand cont ca avem doua masini, insa acolo unde a fost si-a facut treaba exceptional. Am facut prima revizie la o reprezentanta din Bucuresti, iar costurile si experienta au fost net superioare fata de Mazda.

Dupa un an cu Dusterul pot spune ca masina merita fiecare ban. Am explorat drumuri noi, am urcat pe niste trasee mai putin prietenoase si a vazut incarcaturi generoase. Motorul este principalul avantaj al acestei masini, fiind celebrul 1.5dCi de 115CP cu sistem SCR, adica AdBlue. Motorul trage, trage, trage! Are cuplu si te ajuta la urcari chiar si atunci cand in masina sunt 4-5 persoane. Am testat asta.

Ce imi place la Duster:

Ce nu imi place la Duster:

Altele:

Si acum sa va spun cum a fost prima revizie. Avand o experienta neplacuta cu Mazda (Asko) pentru ca nu m-au lasat cu piesele mele (repet, piese originale Mazda, filtre Mazda, ulei Mazda) si am fost nevoit sa platesc dublu pentru ele, am discutat cu cei de la Dacia sa vad ce putem face.

Dacia te lasa cu piesele tale atata timp cat ai factura si garantie la ele, insa platesti mai mult pentru manopera. Cel putin mie asa mi-a zis o reprezentanta. Am fost in alta zona din Bucuresti si am intrebat la alt service Renault/Dacia si am primit alt raspuns. Discutam despre o reprezentanta din Pantelimon.

Aici am fost lasat cu piesele mele si uleiul meu si am platit doar manopera. Cat credeti ca a costat toata smecheria? Piesele au fost 600 lei, iar manopera 150 lei. Un total de 750 lei pentru o prima revizie nu este deloc mult in conditiile in care eu platesc la Megane-ul meu cam tot atat. Luati in considerare ca cea mai scumpa piesa a fost filtrul de motorina, 200 lei, care nu trebuie schimbat atat de des. Data viitoare nu o sa-l mai schimb, deci deja vorbim de 200 lei mai putin. La Megane il schimb o data pe an sau 30.000km si arata ca nou, deci poate fi schimbat si mai tarziu.

Ca idee tata a platit la Mazda 1250 lei, deci cu 500 lei mai mult. La Dacia am stat langa mecanic, aproape ca munceam cot la cot cu el. Totul a fost transparent, profesional si nu am avut nici o interdictie.

Printre altele, am echipat Dusterul cu niste accesorii. Am pus paravanturi, aparatori de noroi pe toate rotile, bandouri pe usi dar si in jurul caroseriei pe aripi + barele transversale pentru un viitor portbagaj. Urmeaza un bullbar si scarile. Arata mai bine acum si este mai protejata. De asemenea, am pus si folii pe faruri + faza lung LED.

 

 

Exit mobile version