Va spuneam in vara anului trecut (ce repede trece vremea) ca Dacia pregateste Easy-R o cutie automata robotizata pentru modelele Logan, Logan MCV si Sandero. Aceasta ar fi trebuit sa fie lansata mai repede, insa mai bine mai tarziu decat niciodata.
Asadar, noua cutie poate fi acum aleasa chiar si din configuratorul de pe site-ul Dacia. Vine in doua variante: cu cinci si sase trepte de viteza, pentru motorizarile pe benzina si respectiv diesel, si va fi disponibila, asa cum ziceam, pe Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway.
Motorizarile care vor putea fi cuplate la aceasta cutie de viteze sunt 0.9 TCE 90 CP – benzina si 1.5 dci 90 CP – diesel. In plus, Dacia introduce nivelul de echipare Prestige atat pe MCV si Sandero, model care include si aer conditionat automat – climatronic.
Daca nu vreti sa intrati pe configuratorul de pe site, avem mai jos un tabel cu toate versiunile si pretul acestora, de pe Automarket.
Eu nu pot decat sa ma declar foarte bucuros de aceasta lansare si dornic de a testa noua cutie. Conduc o masina cu o cutie automata DSG – de care sunt foarte multumit – si voi putea face o comparatie, poate chiar intr-un articol pe ArenaIT.
Si acum sa asteptam sa apara cei care zic ca Dacia e o porcarie si e mai bun SH-ul lor din Germania.
Dacia e o porcărie și e mai bun SH-ul nostru din Germania.
prietene am un touran din 2010 care se pisa pe dacia ta la bani si performante motor 2.0 diesel 170 cai dsg si e sh si a fost mai ieftina ca un logan nou asa ca numai comentati afoni dq cum ca loganu la 7000 de euro e masina ruptilor cu carutele voastre ,da pentru cine nu isi permite sa cumpere cash cu 7000 de euro si cumpara leasing sau rate bancare etc mai e cum mai e pentru ca nu au alte posibilitati dar nu comenta tu ca dacia nu e porcarie raport calitate pret cand un far dreapta longan 2 e 500 lei …
si asta ca sa iti dau si un link relativ sa vezi cum arata o masina care se pisa pe logan si care seamana cu a mea fiind o masina de familie
http://autovit.ro/anunt/volkswagen-touran-ID7GhaSf.html#2b279514fb
De curiozitate m-am uitat la Touran pe siteul vw romania. Un 2.0 Diesel 150 cai, DSG si doar cateva din optiunile care apar in anuntul de pe autovit, duce aproape de 30.000 de euro.
In 6 ani valoarea masinii scade de la 30 de mii la 8000????
Intreb, pentru ca daca e asa, o masina noua nu prea isi merita banii. In 6 ani si-a pierdut 22000 de euro din valoare (cel putin).
eu cred ca nimeni nu a fost atent aici este vorba de logan nou si o masina sh nu pui comparatie masina noua cu masina noua aici e problema sa fii tampit sa dai cash 7000 pe un logan cand o masina sh da clasa la acest capitol aici este problema un sh din germania pica dacia din orice punct de vedere la bani astia…
Prietene John,tu si cei ca tine,care folosesc in oras SUV-uri pe motorina ar trebui sa fiți bagati jumatate de ora pe zi cu nasul in țeava de esapament.In nesimtirea voastra nu va pasa de nimeni si nimic.
razvann eu nu am zis ca am suv si nu conduc intr-o zi intreaga o jumatate de ora in oras ..asa ca…..
Chiar vreau sa conduc un model cu aceasta cutie de viteze. Sunt tare curios de experienta, iar preturile nu sunt deloc rele.
Mai ales cand te gandesti ca mai pot scadea putin cu niste tichete rabla si niste reduceri.
sa imi spui si mie te rog ce intelegi prin preturile nu sunt deloc rele?? cand dai 6850 euro pe un logan acces 2016 si nu are nici geamuri electrice si ac cand o masina gen vw are din 2000 si costa maxim 2500 de euro??si da poti sunt zeci de marci si modele care maxim reparate in gilimele te duc mai putin ca loganu si sunt peste model la orice capitol…
„Conduc o masina cu o cutie automata DSG – de care sunt foarte multumit – si voi putea face o comparatie” – Darius, o sa constati o diferenta d ela cer la pamant intre DSG si cutia asta. Cutia asta AT d epe logan este o cutie rudimentara, o cutie clasica peste care s-au pus niste elemente mecanice ca sa schimbe singura, probabil este usor mai rapida fata de cat ai schimba tu manual. Cutiile robotizate si cele CVT sunt cele mai low-end cutii automate, DSG-urile, sau cele cu 8 viteze d ela BMW, Mercedes, Land Rover sunt in top. Bineinteles, Dacia este un brand ieftin, nu aveau cum sa puna ceva mai scump, dar eu nu mi-as lua o masina cu asa cutie automata.
Scump. un corsa nou cu cutie Automata. Nu eazy tronic Full este 9500 euro cu rabla. Are opționale de top. Cred ca preturile de la Dacia sunt cam mari!
Problema e ca o corsa e mai mica decat un Logan, cred ca si decat un Sandero.
Iar un Logan e tot pe acolo probabil daca il iei cu rabla.
Sunt putin sceptic in privinta cutiei automate. Prima experienta cu asa ceva a fost pe un ford fiesta parca. Nu a fost deloc placuta, depasirile erau ceva imposibil, la fiecare apasare de pedala, masina schimba in viteze inferioare intrand intr-un fel de frana de motor si daca apasam si mai tare, schimba inca o treapta si iarasi frana de motor. Complet aiurea pentru o depasire unde te astepti sa inceapa sa traga.
A doua experienta a fost cu un Jetta TSI, nu stiu exact cati cai avea dar asta mi-a placut. Desigur schimba in treapta inferioara la depasiri, dar avea destula putere sa si depaseasca.
Concluzia mea e ca o cutie automata se potriveste unei masini mai puternice. Loganul nu e tocmai o masina puternica si ma gandesc ca ar avea un comportament similar cu fordul.
Sper sa reusiti sa faceti un test drive si chiar sunt curios ce parere aveti venind de pe o masina cu DSG (care banuiesc ca are si ceva putere).
Legat de pret, nu mi se pare mic, dar uitandu-ma la VW pe site, un Jetta nou 1.4l TSI 150 de cai DSG si cu 2-3 optiuni ajunge la 26.000 de euro. E adevarat ca e peste logan la performante, dar chiar or face performantele alea 13 000 de euro in plus?
Sau poti compara Logan-ul cu Skoda Rapid, unde una cu DSG costa 15600 in cea mai ieftina varianta, cu motor de 1.2 TSI 90 CP.
Acuma cu rabla jetta 1.2 tsi de 105 cp cu rabla și ceva opțiuni e 12500 euro…
Eu aș prefera CATEGORIC un Stepway Prestige în comparație cu un VW Touran din 2010.
e clar tu poti sa te apuci de plantat cartofi pai stii ce functii si dotari si arcuri amortizoare airbag etc brate pentru socuri are vw si ce are un stepway daca nu vorbeste macar in cunostinte de cauza …dupa cum am mai zis nu am nimic cu dacia dar astea nu sunt preturi pentru masinile noastre un alt exemplu fiat tipo 2016 si tot e cu mult peste logan
Eu tot prietenul trabantului raman. Ce climatronic, ce cutie de viteze automata. Un trabant putin inbunatatit (sa nu mai scoata atat fum) mi-ar fi perfect pentru oras. Dar s-au dus de mult.
Dacia e o porcărie și e mai bun SH-ul VOSTRU din Germania! sic
Parere personala: orice SH (~5 ani/<200.000 km) din Germania e mai bun decat o masina noua (nu neaparat Dacia) din punct de vedere pret/calitate.
Da mai dar tu ai impresia ca toate masinile bune ajung de vanzare dupa 5 ani?
Daca cumperi o masina de firma din Germania care a fost frecata cine stie pe unde ani de zile nu inseamna ca ai facut o afacere beton.
Nu degeaba nici nu isi mai vad capul de lucru cei de la Service-urile Private.
John…esti un mare porc
Vad ca a apărut aici unul cu balele la gura și nu ma pot abține sa nu îl aduc cu picioarele pe pământ. Un tiguan modelul specificat de el e aproximativ 30000 euro DDP (adică fără taxe, nu cred ca știe ce înseamnă oricum). Hai sa facem un calcul despre prețul real al mașinii în Germania. Transport plus profit vânzător minim 1000 euro. Reparații mecanica și cosmetizare alții 2000 euro. Deci prețul de plecare e aproximativ 4000. Ca sa vinzi o mașină după 5-6 ani la 13% din valoarea ei de noua înseamnă dauna totala. Asa ca băiețel nu te mai lauda ca în loc sa îți iei masina noua, ai dat 7000 euro pe ciurucul tău răsturnat. Du te pe forumuri care au alta tematica: manele, bmwuri, dușmani, mașini pentru smecheri și pune acolo poze cum te scarpini tu în buric pe capota ‘gipului’ tău. Aici oameni au și altceva în afara de măreață intre urechi.
Plus ca nu o sa observe nimeni acolo ca ai învățat sa scrii cu femeia de servici.
domnule florin b exact ce am zis mai jos esti copt si rupt si iti recomand cu multa caldura sanramai la cartofi si fasole ca mai mult de atat nu esti capabil sa gandesti am vazut ca ai poza la profil cu un nene care face o poza daca vrei poate pe fotografie sa ne certam dar si acolo cred ca esti slab in materie de masini esti praf ….ramai la oala amigo
Din cate vad flacaneata asta „John” e singurul care se agita fara rost pe aici si ne poveste din visele lui cu masini nemtesti cu care merge cu 200km/h, intr- o masina care e la fel de dinamica ca si primul model de Logan, si stie sa faca si poze „smechere” daca se enerveaza.
Eu din nou vin cu niste cifre ca asa imi place mie sa combat prostia :
1. Da toti banii pe care i-a muncit din greu (7000euro) pe masina.
2. Merge 65000km/ an adica 178km/zi deci conduce cam 2-3 ore zilnic la o viteza medie de 60-70km (bine cand nu rupe toate fashurile pe care le are pe el)
3. 1l motorina costa aprox 5 lei, consum mediu 7l/100km => 5000euro numai carburantul
Adica nu are bani sa isi ia o masina noua (nemteasca evident) dar consuma numai pe carburant intr-un singur an, cat a dat pe masina :)))
Du-te la culcare, lasa-ne, esti obosit!
hai sa iti arat eu cat esti tu de obosit si incuiat la creier daca ai si cat de prost combati tu prostia …1 bani nu i-am muncit din greu te inteleg daca tu muncesti pe 200 de euro….nu e nici o problema fiecare face ce stie si ce poate…2 media este pe acolo dar viteza nu pentru ca nu circul in oras….deoarece se numeste naveta ….dar noi stim ca tu ai tricicleta si ti-am mai spus domeniul asta te depaseste ramai la cartofi..si 3 numai are rost dar pentru tine poate are ca e grele la creierele taleee sa judeci e usor sa gandesti e grele ….da bag motorina cat costa aproape masina prietene si dupa cum am mai zis am si masina noua dar din nou nasul e lung ocii :)nu vede… fac naveta in bucuresti deoarece nu suport aglomeratia si aerul greu …poate probleme medicale poate nu …dar in fine nu te mai chinui sa dai un raspuns ca esti depasit …..de situatie …
Mie mi se par retarde comparatiille intre masina noua si SH, ce nu exista si logan sh vs masina sh?? daca tot merg pe logica asta cretina. Si da am dat 14000 euro pe un logan full diesel si la drum lung ma distrez cand eu merg linistit cu 150km/h si toti zmeii astia cu second-uri nu merg mai mult de 120 ca consuma. Da am inteles nu ai mai mult de 5000-6000 eur pt o masina dar asta nu inseamna sa fiti frustrati. Cand o sa vedeti ce inseamna masina noua mai discutam, pana atunci spor la plimbari prin serviceuri.
nene tu ai habar ca iti rup fashu din orice punct de vedere cu vw de mai sus specificat la 7000 de euro ?? mai bag 3000 in el in cel mai rau caz si tot nu ajung sa dau 14000 asta e gandirea de roman inchis la creier imi iau masina noua ca e noua nu prietene iti iei dacia noua la 14000 cat ai atatea optiuni la masini sh si masini noi cum a zis cineva mai sus o jetta noua e mai ieftina dar na ramai tu la impresia ta ca ai masina noua sa imi spui cand stii ce inseamna 200 la ora cu cazanu ala!!!!
Eu am dat acum un an 5300 euro pe un Jetta din 2007, motor 2.0 diesel. Consum 5,8 pe autostrada cu 150km/h.
Si ghici ce, nu am mers cu ea deloc la service in aproape un an si vreo 15.000 km facuti de cand am luat-o.
Deci despre ce vorbim?
Sigur daca banii nu sunt o restrictie o masina noua e masina noua, si daca buzunarul permite de ce nu?
Dar tot timpul o masina second va fi mai ieftina in timp cu tot cu vizite la service.
reader asta incerc si eu sa le explic dar sunt incuiati mai ales ca jetta are mult mai multe optiuni si moduri de siguranta si etc decat un logan aici este cel mai mare punct de vedere dar nu ai cu cine
Am inteles ca sunteti frustrati si nu aveti bani de masina noua, dupa modul de exprimare cel putin aveti undeva mai mult de 2-3 clase (da nu mai mult). Nu ma intereseaza sa merg cu 200 la ora. in situatia in care am in familie 4 masini luate de noi atat motoare de 2 cat si de 1.9 ( sunt din grupul VAG, alte detalii nu au rostu ca nu ma laud) si nici una nu consuma cat loganu la aceeasi viteze. asa ca eu spun la prima mana chestiile astea. cand o sa faceti cu un plin 1200km discutam pana atunci distractie cu cazanele de la nemti. Ca vad ca ei ne iau loganele si ne arunca noua ce nu le trebe.
Asta cu „ei cumpara loganele noastre” este cel mai mare cretinism care il tot aud;
FRATE SE VAND MASINI REAULT, atata tot, nimic mai mult;
Asta nu le face bune!
Oricum se vand sub 2% din piata, inca o dovada la cat de grozave sunt, si inca odata ei cumpara RENAULT – NU Dacia;
Nu-i acelasi cacao, daca scria Dacia pe ele, nici 2% nu mai aveau ….
Romanu cate WV-uri cumpara ?
Dar lumea intreaga ?
Sigur mai mult de 2%….
daca tu cu un plin la o masina din grupul vag faci 1200 de km esti slab nu ai habar ce sa cumperi ,daca un logan face cu un plin 1200 km inseamna ca ori e gol ori nu mergi cu 150 si inca ceva tot sunt putini si aia 1200 si inca ceva am si eu masina noua si nu mai fac prostia asta in viata mea cand am masina sh de 3 ani si nu am investit decat ulei filtre distributie si cauciuri si in curand placute asa ca……..dupa cum am zis cumparati voi logan ca la 150 km in caz de ceva sigur scapi…. in alta viata..aaa si inca ceva pe neamt in doare in cur cand cumpara logan dar tu nu stii treaba asta el se duce la rabla si afla mai intai cat da pe el il omoara si dupa il da iar la rabla dar nu da 5000 pe el iar vorbesti in necunostinta de cauza si te mai dai si cunoscator….deaia am ajuns unde am ajuns ca habar nu aveti de viata noastra dar suntem buni sa ne mandrim si sa ne lovim cu pumnu in piept ca numai noi avem dreptate…
Cu naveta la 130km/h + oras ce treaba mai am fac 1200 km, cu drumuri lungi la 150/h fac 850 si 950. Cu masini din grupu vag la aceeasi viteze scad cam 200km din autonomie. Si cu logan am 50000km in 1 an de cand am luato si merge perfect. Si cu masina nu sunt gol dar nici e incarcata full. Si acelasi regim au si cele de la vag proba este facuta pe 4 masini luate de noi (nevasta, socrii etc..). Asa ca vorbiti fara sa stiti. si as fi dat 14000 la grupu vag dar cand am pus pe ea ce am pe logan am ajuns la 18000 asa ca imi pare rau de ei. Masina second nu ma intereseaza eu la 40000-50000km pe an imi trebuie ceva ce sa ma tina nu sa ma plimb prin serviceuri. Pe autostrada vad zilnic din astia ca john ce „rup fashu” dar doar pt 5 min ca apoi consuma si nu renteaza :))))
aici iti dau dreptate ca sunt astia ca mine care rup fashu pentru 5 min si dupa se opresc ,eu pe astia ii consider idioti ,mai conteaza si ce cumperi eu deasta tot spun eu fac 65.000 pe an si nu am avut in 3 ani nici o problema si da nu am mers cu 200 la ora infinit am incercat sa vad cat merge si mai mergea dar viteza mea este 130-150 pe autostrada cu consum intre 5.5 si 6.5 deci nu este un consum mare tinand cont ca este cu clima on deci…
Alex T., vezi ca nu ai luat in considerare greutatea masinii cand ai facut comparatii de consum.
Un logan are pe la 1200kg, iar un jetta-passat pe la 1500-1600kg.
E ca si cum ai merge cu loganul plin cu 5 persoane si bagaje. Mai scoti atunci 1200km cu loganul?
Reader, daca citeai ce am scris legat de consum ai vazut ca am scris ca NU sunt cu masina goala, dar nici nu este full (ca nu mis ipocrit). Suntem minim 2 persoane tot timpul + un pic de bagaje. Si de 1 an tot verific sa fiu sigur asa imi iese cu 62-64 l cat intra in rezervor fac 1200 km naveta + un pic de oras. Are cutia lunga si de aia iese asa un consum bun.
Presupun ca daca vin si eu si zic ” Dacia e o porcărie și e mai bun SH-ul nostru din Germania.” e prea mult deja, nu ?
Cu cat mai multi „trolli” cu atat mai bine :))
Poate asa le intra-n cap la multi huh… 🙂
Ca daca vi si zici serios problema, multi incearca sa argumenteze si o tin pe a lor, asa e mai bine cu troll-ul, vrei nu vrei ai pumnul in gura 🙂
„Hai sa ducem toți banii în Germania și în service-uri.” Probabil majoritatea de mai sus nu au condus un Stepway (spre exemplu).
– O, serios? Nu are senzor de parcare… Oare cum o sa parchez eu? N-am invatat asa ceva la scoala de soferi.
– Auuu… Nu are faruri xenon? Si oare cum vad eu pe drum?
– Bine macar ca are display-ul asta mare pe care pot sa vad ca lumea navigatia
– Și totuși, nu prea am trecut de mult pe la un PECO
Sunt dotări utile pe mașinile străine, nu zic nu. Dar de unele abia te folosești, iar altele sunt doar de „fiță”. De asemenea, e foarte probabil să stai mult timp cu ea în service. Poate nu ajungi la „14000” cu reparațiile, dar cred ca ai prefera să mergi cu mașina în loc să stea în service cu săptămânile. Plus că nu ai putea fi sigur pe o mașină al cărei istoric nu îl știi.
Drumuri bune!
Cel mai mult imi place de aia ce au cate o masina de 3-5000 dar isi dau cu parerea de una de 14000. Ca si cum mas duce eu la unu ce si-a luat una de 50000 sa imi dau cu parerea….
Un logan nou de 14.000 va valora 2500 in 10 ani.
Un VW second de 5.000 va valora 1500 in 10 ani.
Deci 8000E iesi pe minus cu loganul.
Alte minusuri: confort inferior, stabilitatea pe sosea si siguranta inferioare la Logan.
Si tabla! Eu am vazut multe logan-uri cu rugina dupa 10 ani, pe cand f rar am vazut rugina pe VW/Audi, si doar la alea mai vechi din 95 gen.
VW ofera 12 ani garantie la tabla! 12 ani!
Tu nu ai condus masini de 50.000, dar eu am condus suficiente masini de 15-25.000 si m-am convins, sa dai pret intreg pe o masina noua e o fitza, un moft care te satisface doar ca esti tu primul care face kilometri cu ea.
La 14.000 decat sa iau logan din start as alege un A4 din 2013. Incomparabile cele doua!
Masinile noi sunt supraevaluate ca pret iar masinele folosite sunt subevaluate.
Sigur, depinde si de cine a fost proprietar si cum a ingrijit-o!
reader bine punctat si foarte adevarat cineva care gandeste macar … eu nu am dat 5000 pe touran am dat un ex la 7000 in locul loganului…spor …
1. Sunt curios de unde stii ce am condus?
2. La 2 masini din grupu vag luate noi in 2007 am rugina pe ele. Masini de 18-20000 euro.
3. Am mai avut un logan luat de nou cu 9000 euro zgariat de mine pana la tabla si no ruginit o iarna intreaga cat o stat afara in parcare.
4. Masinile conduse din grupu vag le si avem inca in familie asa ca nu vorbesc din auzite
Alex te-as lua de manuta pe strada si ne uitam impreuna la cate golfuri 5 si passaturi vrei, si sa vedem cate sunt cu rugina la praguri.
Si apoi ne uitam la loganuri.
Poate tu esti un caz izolat, dar sa fim seriosi daca tu consideri ca loganul are tabla comprabila sau mai buna decat vw/audi… eu ma opresc aici si te las sa visezi.
Te rog imi arati unde am scris eu ca este tabla de la dacie mai buna decat VAG!
Doar am spus ca dacia este o masina care isi merita banii pe deplin in comparatie ce orice producator strain din ACEEASi GAMA DE PRET si bineinteles NOI!! dar vad ca is unii pe aci cu masini la mana a 5-a de 3-5000eur si cu impresii baroni…
Pai ce sa-ti mai arat, ai scris clar ca ai masini VW din 2007 cu rugina pe ele, si ca la Dacie care e zgariata „pana la tabla si no ruginit”. Ce se intelege de aici? 🙂
Unii prefera sa dea 14K pe un logan nou, pe cand altii la 14K isi iau un A4 de 3 ani sau un Passat de 2 ani. Nici nu merita comparate cu Logan.
Dar daca tu esti multumit de ea e perfect! Sper sa te tina cat mai mult!
Drumuri bune!
e prosti aia din vest si cumpara logan , apoi vand la noi sh made in Germany prosti rau . am scris sarcastic , pt cei ce se cumpara nemtoaice in jargon de samsari :)).
Cred ca o sa renunt sa mai citesc blogul asta… Prea multa prostie tolerata. Inteleg ca disputele genereaza trafic dar totusi…
John… nu stiu de ce vorbesc cu tine pentru ca oricum neuronul tau probabil inca nu si-a revenit dupa micii si berea de 1 Mai dar totusi incerc: Numai in tarisoara noastra medievala se poate compara o masina noua cu una SH ( si aici nu ma refer SH de 1 an vechime )… Orice masina noua se compara cu o alta masina noua din aceeasi clasa. Da, si eu am in momentul asta o masina SH dar niciodata nu m-am mandrit cu asta, intotdeauna am considerat cu nu am avut bani de masina noua pe care mi-am dorito si pe care cu siguranta o voi achizitiona dupa urmatorul bilant, in leasing… Faza e ca noi romanii ne si laudam cu faptul ca nu am avut bani de masina noua ( logan sau orice altceva ) si mai radem si de restul planetei care cumpara masini noi care se devalorizeaza mai repede si pe care ni le vand noua ca prostii ( subevaluate ).
deci tu ori esti prost ori esti prost ….dobitocule tocmai ce am zis ca am si masina noua si am zis ca am facut o greseala imensa deoarece nu se merita …hai sa iti arat neuronul ala care nu il ai tu ..nu e prost cine cere e prost cine da …..e o vorba din batrani ..sa zicem ca loganu =trabant si iti cere 7000 tu te duci ca na tu nu esti roman medieval si dai 7000 pe el ,ca alte optiuni nu ai si vine unu din germania care da pe un cacat de golf 4 de acu 16 ani si da pe el 2000 de euro (care are mult mai mult confort ..ac de acu 16 ani unde tu pe trabantu tau nu ai..geamuri electrice,si 10 airbaguri nu 4 si etc) deci cum cacat sa nu compari ..numai un dobitoc ar considera asta o afacere..asa ca prietene eu zic sa o lasi asa ca esti rupt ..nu am nici o problema sa cumparam local sa ridicam ceva …dar nu ai cu ce si cu cine…ai vazut cat costa noul clio,noul tipo,iti mai zic nu cred ca are rost.astea nu sunt masini sunt carute ..mai proaste ca loganul…mai pune in plm mea mana strange 3000 si cumpara dracului o masina mai calumea dar na noi ne multumim cu ce putem nu dorim mai mult ..nu aspiram ..nu vedem mai mult de lungul nasului…din cauza asta tara asta e medievala ..din cauza celor ca tine care va duceti si platiti 7000 pe un trabant cand ai putea sa nu il mai cumperi sa dispara definitiv sau poate sa revina pe drumul cel bun sa mai scada pretul sau macar sa iti puna niste facilitati ……
John, asta e ultimul comentariu in care mai jignesti lume si instigi la discutii inutile.
De fapt mesajul e pentru toti care nu pot sa discute civilizat.
Intrebare: Haine tot SH luati? O camasa scumpa costa 300 de euro.. Aceeasi camasa in stare impecabila se gaseste probabil pe OLX cu 50 de euro.. De ce sa fiti fraieri sa luati o camasa banala cu 50 de euro cand puteti lua o camasa de fitze la 50 de euro?..
Cel mai mult ma distreaza cand isi cumpara un mercedes de 3000 euro si se poarta de parca lau luat de nou :)))
Baieti, ori ducem discutia intr-o zona constructiva, ori inchidem comentariile la articol si asta e.
Bine zis Darius.
M-am uitat si eu la modelul asta de cutie. E de fapt cutia clasica la care au pus niste servomotoare care sa faca ce faci tu cu schimbatorul si pedalele + ceva control.
Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca e o cutie cu totul noua, si toate componentele sunt integrate in cutie (da, nu ma pricep la cutii automate!).
As fi curios sa aflu daca Dacia ofera test drive la masinuta asta.
Le-am dat un e-mail, astept raspuns. Daca fac testdrive revin cu review. 🙂
Cum functioneaza cutia [video]: http://www.arenait.net/2016/06/05/dacia-easy-r-cum-functioneaza-noua-cutie-automatizatarobotizata-video.html