Cum fac atunci cand vreau sa rezolv o problema?
Problema o cunosc, e clar. Urmatorul pas e sa vad cine mi-o poate rezolva. Sa zicem ca dupa cateva cautari pe Google aflu ca firmele X, Y si Z imi pot rezolva problema. Firma X are un site bine pus la punct, cu servicii, preturi, date de contact – telefon si locatie. Firma Y are un site cu servicii dar fara preturi. Firma Z n-are site.
Sa zicem ca poate sun la Y, sa vad ce pot sa-mi ofere si la ce pret, sa zicem. Dar instinctiv, daca esti multumit de oferta, o sa mergi la firma X, ca are tot ce vrei tu, nu?
Acum doua saptamani am dat vreo 10 telefoane, din care 8 aiurea, sa aflu niste informatii simple: un pret si un timp pentru o incarcare de freon la masina. Ca firmele respective n-aveau site, doar niste numere de telefon aiurea pe internet.
Vreau sa intru in contact cu o persoana publica sau dintr-o companie
Cum fac eu asta daca persoana aceea n-are un site, n-are o pagina personala, un profil de facebook sau orice alta prezenta online? Daca firma la care lucreaza , din nou, n-are pagina de contact?
Un site poate reduce din indoieli si intrebari inutile
Daca ai o firma la care zilnic suna 100 de persoane doar sa te intrebe un pret, de un stoc sau de adresa pierzi vreme, corect? E mai ieftin sa-ti faci un site unde sa afisezi tot, asa esti sigur ca persoanele care suna au sanse mai mari sa devina clienti, nu doar sa intrebe aiurea.
Prezenta online nu costa mult
Un site facut decent, de prezentare, e in jur de 200 de euro. Poate mai mult, depinde ce vrei. Hostingul e ieftin, 6 lei pe jumatate de an, chiar si gratis daca n-ai bani la inceput – pregatesc un serviciu de gazduire gratuita, tineti aproape – iar un domeniu pe viata, .ro, costa vreo 200 de RON. Nimic nu va retine sa va prezentati oferta, produsele sau firma online.