Veste mare de la Hidroelectrica – au finalizat în decembrie 2022 sistemul de facturare, iar procesul de emitere al acestora este deja început!
Deși în articolul respectiv menționam că estimez ca în ianuarie să primim facturile, se pare că acesta va fi mutat în februarie. Informația a fost confirmată și de Bogdan Badea, directorul general al companiei de stat, într-o declarație la postul de televiziune ProTV.
Știu că sunt păreri împărțite pe tema aceasta, dar eu prefer să aștept și șase luni pentru facturile corecte, decât să primesc una de câteva miii de lei, eronată, dar pe care so fiu nevoit să o plătesc, urmând a fi compensată ulterior. Știu cazuri cu vecini de-ai mei care au pățit asta la furnizori mari, nu la alde Firma Cucu, bani puțini și mult de lucru…
Toae articolele noastre despre Hidroelectrica le găsiți aici.
Ca la stat… 1 dec se facu februarie. Si degeaba astepti tu facturile corecte ca minuni nu prea se intampla la stat. Si eu astept la 3 locuri se consum minunea.
Salut, cred ca tu folosesti verbul „a devansa” in mod gresit. Daca termenul pentru a primi facturile Hidro nu mai este ianuarie, ci februarie…atunci termenul a fost amanat, nu devansat.
Asa este. Am modificat. Merci
am patit-o eu. 7000 lei la electrica furnizare.
mi-au băgat pe gat în plus 1500 kw.
în plus din octombrie sunt client hidro dar ei tot îmi emit facturi. plângeri peste plângeri către ei. zero feedback.
Cont utilizator client final in POSF-ANRE, pentru vizualizare stare contracte cu furnizorii HE si Electrica.
Depunere petitie la ANRE.
Petitie la ANRE, dupa ce verificati in POSF situatia contractelor cu HE si Electrica.
Hidroelectrica pe partea de facturi sunt o gluma proasta. Am sunat recent sa le zic ca ultima mea factura e pe luna mai si duduia de la call center ma cearta ca de ce nu am facut sesizare ca nu am mai primit factura din mai.
Ce mai poti sa zici in astfel de situatii…atat pot ei.
Contactati direct o sucursala HE, oricare din cele 7. Telefonic sau prin email. Date de contact pe site HE (sucursale, sucursala X, date de contact complete in coltul din dreapta jos).
Functioneaza excelent relatia, prin comparatie cu call centerul de la sediul central si adresele de email inexistente sau nefunctionale.
Verificat personal si telefonic si prin email, la mai multe sucursale.
Am reusit chiar sa modific titularul unui contract existent cu HE, prin documente trimise prin email. Online nu se poate in sectiunea Contractare, pentru ca exista deja POD-ul inregistrat in baza de date.
@Cristian Raduca: Nu crezi ca e o idee proasta sa iti public adresa pe internet?
P.S. Vad ca cei din Sag nu prea au inspiratie la alegerea numelui pentru strazi.
Cel mai rau se poate intampla sa imi trimita cineva un cadou. Dar am scos adresa acum
Buna ziua, va multumesc pentru informatii.
Eu nu reusesc sa iau legatura cu cineva de la Hidro, am sunat de zeci de ori si am ascultat zeci de minute robotul….Am sunat la numerele de pe site….nu raspunde vreodata cineva. Am facut contract pe siteul lor, am primit confirmarea inregistrarii acestuia, dar tot primesc facturi de la EON, vechiul furnizor. Aveti cumva alt numar de telefon, email, mod de contact ? Multumesc !
Și eu sunt în aceeași situație, degeaba avem contract la ei dacă nu le-au transmis către actualul furnizor.
Contactati direct (telefon, email) oricare sucursala HE. Date de contact pe site HE-Sucursale-Sucursala Hidrocentrale X. (in dreapta jos)
Cont utilizator cont final la ANRE-POSF.
Scuze: inregistrare ca utilizator client final la POSF. Se pot vedea contractele cu HE si E.ON. Dupa caz se poate depune petitie la ANRE.
De la 27 octombrie 2022 HE tot face modificari informatice, nefinalizate practic pina acum. In plus au personal insuficient numeric si slab pregatit profesional, care fac deseori greseli procedurale.
S-ar putea sa vina in februarie … sau cindva in viitor. Au un nou motiv de intirziere in facturarea neclara pentru luna decembrie 2022. Unii furnizori au facturat doar pentru perioada 1-15 decembrie.
Doar in mintea directorului HE vin valuri de facturi peste clientii HE. Nu conteaza ca nimeni n-a mai primit facturi dupa 27 octombrie 2022, cind au suspendat sectiunile Facturi si Solicitari.
Bogdan Badea, președinte Hidroelectrica: ”Facturile se transmit zilnic , sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat.”
N-au finalizat nimic, desi s-au laudat ca au terminat in 16 decembrie. Termenul initial era10 noiembrie, au trecut „decit” 2 luni de atunci.
Numai gisculitele din presa/TV, care nu inteleg nimic dintr-o factura sau din legislatia de plafonare-compensare, se uita admirativ la ce declara directorul HE.
La mine nu au venit facturi din luna mai pana acum
faceti plangere, conform legii nu pot intarzia mai mult de 6 luni,
@io
De unde ati scos-o pe asta cu <> ?
Care lege ? Si daca scrie undeva, ce poti sa le faci ca n-au trimis facturi de 8 luni ?
Clientii au un credit furnizor cu dobinda zero, stiu cit au consumat fara sa plateasca, pot calcula cu aproximatie sumele de plata (0,8 lei/kWh consumat), care este problema ???
Eu din luna mai 2022 aștept facturile la două locuri de consum. Nouă luni și cine mai poate avea încredere în voi.
E o sa platesc totul incepind cu luna noiembrie 2022. Cand voi primi total facturat voi plati deoarece am pus la pusculita lunar cativa lei atat cat aveam consumul vazut dupa index contor. Cand vine factura platesc tot!!