Știu, în 2023 nu ar trebui să fie o știre, dar discutăm despre o companie de stat, care este nouă pe piața de furnizare de energie electrică și… nici nu (prea) știe cum să facă bani… 😛
Dar, măcar să luam lucrurile pozitive din jurul nostru, deși termenul a devenit mai degrabă peiorativ, după 2020… Prin urmare, faptul că din februarie vom avea facturi emise, ar trebui să ne bucure.
În plus, directorul general al Hidroelectrica, Bogdan Badea, a declarat și că aplicația prin care va fi posibil să transmitem indexul și să efectuăm plăți este (încă) în lucru. Sper doar să fie lansată anul acesta și nu după modelul anunțului despre lucrul la platforma de clienți, care încă este inaccesibilă, deși trebuia finalizată la 15 noiembrie… A, să nu uit: mai sper că nu Sebi Ghiță sau vreo firmă de-a unuia ca el, va realiza aplicația!!! Încă îmi aduc aminte că Revisal, aplicația care conținea toate informațiile despre toți salariații din România, era realizată de Asesoft, iar ăștia refuzau să dea acces statului în back-office… 🙁
Toae articolele noastre despre Hidroelectrica le găsiți aici.
O fi gata in 2027?
Măcar au prețul cel mai mic de pe piață. Ticăloșii de la Electrica vroiau să-mi tripleze tariful
Ar fi și cazul. Toți operatorii de servicii au. De când tot o așteptăm.
Vrabia malai viseaza.
Nici macar programul de facturare, anuntat ca e gata din 16 decembrie, nu functioneaza, desi a fost oprit, pentru modernizare, pe 27 octombrie 2022. Ultima luna facturata a fost IUNIE 2022, pentru clientii cu consum sub 300 kWh/luna in 2021.
Portalul client HE are o singura sectiune relativ decenta, „Contractare”, implementata in ianuarie 2022. Nu are nici macar chestii minimale: istoric index transmis, istoric facturi achitate, lista facturi restante.
Totuși se poate transmite indexul in luna ianuarie???
cand vine ziua da. gen nu poti azi, dar sigur vei putea