Site icon Arena IT

Incompetență la eMAG: livrare în două săptămâni și produse ambalate necorespunzător

Timp de aproape două săptămâni m-am rugat de eMAG să-mi livreze un joc de PS4. De fiecare data primeam răspunsurile standard, că sunt aglomerați și că poate dura până la 48 ore. Deja mă gândeam să renunț la comandă și să-l iau de altundeva, însă eram asigurat că voi primi produsul cât se poate de repede. 12 zile mai târziu, jocul mi-a sosit, dar într-o stare jalnică, cu carcasa făcută țăndări. Chiar sunt curios ce minți luminate s-au gândit că e o idee bună să trimită un joc de 200 Lei într-un plic subțire, fără niciun fel de protecție.

Am sunat repede la call center și mi s-au prezentat două opțiuni: să mă duc în showroom, pe timpul și pe banii mei, sau să fac o cerere de retur prin curier, pentru care timpul de soluționare este de până la 14 zile. Pentru cineva care are comenzi de câteva mii de Euro, atitudinea mi se pare jignitoare, ca să nu zic altfel. Am insistat să mi se soluționeze problema prin înlocuire în 24 ore, însă, surpriză, jocul nu mai este pe stoc. Nici banii nu cred că o să-i văd prea curând. Acestea fiind spuse, asta a fost ultima mea comandă plasată pe eMAG.

Și colegul Alex așteaptă de mai bine două săptămâni să-i vină Red Dead Redemption 2. Încă e incert dacă îl va juca sau nu în 2018.

Îmi aduc aminte că acum ceva timp am comandat de pe Amazon.co.uk o husă de telefon de vreo 30 Lire care a sosit cu o mică problemă de fabricație. Decizia celor de la customer service: păstrez și husa și banii. Cred că de acum înainte o să mă rezum în a face comenzi exclusiv de la magazinele din afară. Serviciul clienți și livrarea sunt cu mult peste ceea ce primim din partea magazinelor din România.

Exit mobile version