De când cu pandemia asta am ajuns și eu să consum mai mult conținut pe platformele de straming online. Și, bag seama, nu sunt un caz excepțional.
Zvonuri au existat încă din vremurile AC (Ante Covid) despre o posibilă mișcare a Netflix cu privire la limitarea accesului de tip shared la conturile sale. În principiu, părea chiar mișcarea logică, pentru că așa putea forța apariția unor noi utilizatori. În contextul actual, cu venituri diminuate la destui utilizatori, cu consum mare pe perioade de pandemie și cu HBO Max, Apple TV, Hulu, Amazon Prime și alte platforme suflându-le în ceafă, cred că nu va fi cazul. Cel puțin nu acum.
Cu toate acestea, mai mulți utilizatori au menționat că au primit un mesaj la deschiderea aplicației care spunea: „Dacă nu locuiești cu proprietarul acestui cont, trebuie să ai propriul cont pentru a mai putea viziona”. Oficial, Netflix a spus că testul este făcut cu scopul de a se asigura că oamenii care folosesc acele conturi sunt autorizați să facă asta și că aceștia se puteau autoriza printr-un cod trimis pe telefon sau prin email.
Sunt curios dacă vreun cititor de-ai noștri a primit acest mesaj. Recunosc că eu nu…
Toate articolele noastre despre Netflix pot fi accesate de aici.
Mda, e si asta un punct de vedere.
Eu impart un abonament de top Premium cu 4 conturi UHD la 12 Euro, adica 3 Euro pe utilizator, care e impartit cu fratele meu.
Celelalte nu merita sa le iei in considerare: Minim 8 Euro/1 utilizator/rezolutie SD sau Standard 10 Euro/2 utilizatori/rezolutie HD.
Tinand cont ca ei iti ofera 4 conturi pentru abonamentul de top, nu prea vad cum ar putea sa ii depisteze si sa ii forteze sa faca mai multe abonamente.
Sigur ca pot vedea IP-ul de conectare, dar poti avea mai multe conexiuni la Internet, IP dinamic sau pe telefon unde implicit e dinamic.
Poti avea mai multe locatii de unde vizionezi: acasa, la munca :)), casuta de vacanta, cuibusorul de nebunii :)) sau orice alta combinatie.
E imposibil sa gasesti o rezolvare la o asemenea problema fara sa superi utilizatorii care chiar se afla in aceasta situatie si risti sa ii pierzi, inclusiv pe cei care practica asemenea metode.
Singura metoda este sa refaca grila de abonamente si sa platesti pentru fiecare cont in parte in functie de rezolutie:
– Minim SD
– Standard HD
– Premium UHD
Si sa iti alegi cate conturi vrei si la ce rezolutie doresti.
Asta mi se pare cel mai corect.
Voi face vpn la mine acasa pentru ceilalti useri daca e cazul. Dar nu e logic sa restrictionezi dupa 1 ip… tot trebuie sa lase dispozitivele mobile de pe orice ip. Eu sper sa ramana treaba la nivel de test, ca si asa uneori ma simt furat la 3 euro, la ce continut slab gasesti pe netflix.
Mda, asa e.
La inceput aveai ce sa vezi, dar acum e jale.
Pe de o parte nu mai au facut ei filme noi bune (putine si proaste), nu au mai achizitionat altele noi si au disparut din cele vechi.
S-au vazut cu sacii in caruta si acum stau si se uita cum le intra banii in cont fara sa mai faca mai nimic.
In momentul asta oferta e saraca si nu prea se merita nici macar la 3 Euro/luna.
Pe HBO GO situatia e si mai dezastruoasa.
Pe filelist apar cam greu si tarziu sau chiar deloc.
Este si perioada asta de vina cu COVID, ca nu prea se mai fac filme.