Știrea săptămânii trecute a fost cea cu Google care avea în plan să restricționeze accesul la conținutul 4k pe YouTube celor care nu au planul Premium achiziționat.
Am scris părerea mea în editorialul de luni, așa că nu mai dezvolt subiectul și aici. Cert e că Google a decis să renunțe la idee destul de rapid, anunțând că totul a fost un experiment.
Tocmai aici devine subiectul interesant. Din punct de vedere al marketingului, au realizat că o astfel de mișcare le-ar face rău, mai ales la nivel de costuri. Asta pentru că Alphabet este cotată la bursă, iar când își iau hate, ca să îl citez pe Gabi, pierd bani.
Așa că nu cred deloc în povestea despre testele și experimentele pe care le-au făcut ei, ci cred că ”money talks” to Google… Oricum, e o chestie de studiat pe la școlile de marketing, zic eu.






Asa e cand esti mare … trebuie sa ai foarte mare grija ce spui si ce faci.
„Orice greseala poate si va fi folosita impotriva ta”
Colosii au picioare de lut, se misca si cad greu, dar si cand cad … se ridica valuri de tsunami.
O decizie odata luata (dureaza poate si ani) este greu de carmit, ca la petroliere.