Site icon Arena IT

Pregătirile eMAG pentru Black Friday 2022

Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an, la eMAG, este pe 11 noiembrie, iar compania anunță cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Conform declarațiilor de presă, eMAG, alături de partenerii din Marketplace, va pune la dispoziție 1,5 milioane de oferte. Valoarea reducerilor în cadrul evenimentului se ridică la peste 360 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.

Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din noul lor centru logistic, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial, care ajută angajații să fie mai productivi.

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

 Pentru a pune la punct site-ul pentru Black Friday 2022 (traficul prognozat depășește 12 milioane de vizite), eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana.

De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.

Pentru cei interesați de abonamentul Genius, între 7 și 13 noiembrie, clienții vor putea opta pentru achiziția lui, urmând a primi patru vouchere de 25 lei, care pot fi folosite pentru achiziții de minim 100 lei, pe platforma proprie, dar și pe Tazz, Fashion Days și Freshful. Practic costul abonamentului este acoperit din voucherele de discount, integral. Bine, asta nu se aplică și pentru cei ca mine, cu abonament deja activ. 🙁

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, celor care cumpără un abonament Genius. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.

Produsele pe care platforma le pune la ”bătaie” de Black Friday 2022 cuprind, printre altele:

În plus, mai sunt și câteva categorii de produse speciale:

Voi, cei 35% din cititorii care aveți planuri de achiziție de Black Friday, v-ați făcut o listă de produse pe care să le urmăriți?

Exit mobile version