Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an, la eMAG, este pe 11 noiembrie, iar compania anunță cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Conform declarațiilor de presă, eMAG, alături de partenerii din Marketplace, va pune la dispoziție 1,5 milioane de oferte. Valoarea reducerilor în cadrul evenimentului se ridică la peste 360 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.
Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din noul lor centru logistic, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial, care ajută angajații să fie mai productivi.
Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.
Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
Pentru a pune la punct site-ul pentru Black Friday 2022 (traficul prognozat depășește 12 milioane de vizite), eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana.
De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
Pentru cei interesați de abonamentul Genius, între 7 și 13 noiembrie, clienții vor putea opta pentru achiziția lui, urmând a primi patru vouchere de 25 lei, care pot fi folosite pentru achiziții de minim 100 lei, pe platforma proprie, dar și pe Tazz, Fashion Days și Freshful. Practic costul abonamentului este acoperit din voucherele de discount, integral. Bine, asta nu se aplică și pentru cei ca mine, cu abonament deja activ. 🙁
În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, celor care cumpără un abonament Genius. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Produsele pe care platforma le pune la ”bătaie” de Black Friday 2022 cuprind, printre altele:
- 160.000 de electrocasnice mici
- 60.000 de televizoare
- 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
- 40.000 de laptopuri
- 60.000 de frigidere și mașini de spălat
- 350.000 de produse fashion
- 1,5 milioane de scutece
- 150.000 de jocuri și jucării
- 300.000 de produse pentru casă și grădină
- 60 de tone de cafea
- 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice
În plus, mai sunt și câteva categorii de produse speciale:
- Peste 24.000 de nopți de cazare în România
- Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
- Peste 10 kg de aur
- Peste 58 de tone de carne de porc
- Servicii medicale- abonamente, screening și analize
- 500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
- Ceasuri și bijuterii de lux
Voi, cei 35% din cititorii care aveți planuri de achiziție de Black Friday, v-ați făcut o listă de produse pe care să le urmăriți?
Eu mi-am facut o lista, dar nu e nimic obligatoriu.
Daca prind ceva la un pret bun, bine … daca nu iarasi bine.
Eu ma pastrez pentru carnea de porc….
Sa iti zic ca anul asta am o mangalita care asteapta Black Friday pentru ea? 😛
Am in wishlist niste carti si niste seturi de constructie lego si de la alti producatori. Poate apar acelea la reducere, daca nu alta data.
Nu stiu ce se intampla la ei totusi, de 2 saptamani nu mai raspund la telefoane, aparent doar chatul este disponibil, ingreunate toate procesele de retur, livrare, solutionare probleme etc. Fie au redirectat personal catre pregatirea de BF, sau au luat o decizie complet aiurea, nici beneficiile Genius nu mai sunt luate in considerare (prioritate support, livrare a 2-a zi, retur instant la easybox, etc). End of an era?
Si eu am avut aceeasi problema, desi sunt client vechi si Genius pe deasupra, sunt foarte greu de contactat, iar la sesizari nu mai zic cum raspund. In fine, am primit un raspuns de la o duduie cu care am vorbit putin mai mult si mi-a spus ca de vina sunt studentii. Ca au inceput cursurile si s-au lasat foarte multi. Si acum e deficit enorm de personal. Sunt total descoperiti si nepregatiti pentru situatia asta.