Saptamana trecuta, nevoit fiind sa folosesc Digi.Net Mobil de la RDS din aceleasi motiv ca si azi, m-am infuriat putin ca mai mult nu mergea. M-am gandit imediat sa depun o sesizare online (am trimis si una pe mail) prin care sa le spun ca internetul mobil in Timisoara merge rau rau rau de tot! Sa vedeti ce raspuns pertinent am primit…
“Stimate client,
Pentru a va putea identifica in baza noastra de date si a solutiona aceasta situatie cat mai rapid va rugam sa ne trimiteti datele de pe contractul pe care l-ati incheiat cu firma noastra. (nume, prenume, numar de telefon, ID client)Va rugam sa ne contactati la numarul 031.400.7777(din orice retea)sau *777 de pe telefonul digi mobil ori de cate ori aveti nevoie de suport din partea RDS pentru a clarifica orice nelamuriri sau a va rezolva orice problema legata de serviciul de care beneficiati.
Va multumim!
Cu stima,“
Stiu ca mesajul a fost unul standard dar asta nu e o scuza. Ei chiar nu citesc sesizarile astea? Dau mesaje standard indiferent de ce le spui?
Evident ca le-am dat un raspuns la care sper ca voi primi un raspuns. Oricum speranta e mica. Raspunsul meu:
„Buna ziua,
Problema nu tine de client, tine de cum merge internetul in Timisoara. Viteza de download ajunge rar la 1 Mbps. Foarte rar.”
RDS-RCS are nevoie mare de un departament de Relatii Publice bine pus la punct.
Nu ai inteles un lucru: aia e procedura stan dard dupa care intreg departamentul trebuie sa lucreze (intervin chestii legate de audit and shit). Orice intrebare/verificare ai, dai date de contact pentru a te putea identifica (trebuie sa „stie” cu cine stau de vorba). Si da, stiu si ei toate zonele in care merge netu’ mobil prost, si sunt convins ca inca se lucreaza pe partea asta, infrastructura 3G e inca in dezvoltare la ei. Nu le iau apararea (desi asa cred ca suna:) ) dar eu sunt de parere ca se „chinuie” destul de bine si ei.
Darius, se vede că stai prea mult on-line! Ai uitat metoda de sesizare pe care ei o iau mereu în seamă? Mergi personal la o reprezentanţă şi începi să-i spui consultantului problema, cu voce tare ca să audă toată lumea şi pe un ton supărat! 😉
Tipic RDS-RCS…nici nu vreau sa mai aud de ei.Am avut si eu un modem pentri internet mobil de 7.2Mbps…vezi sa nu.Daca trageam cu 100Kbps era bine.Plus ca aveam si semnal maxim.
@Darius: Vrei sa spui 1% din cat trebuia sa iti intre?:))
eu am asteptat 2 saptamani pana au venit sa-mi conecteze un cablu in switch.
@Speakers: Ce sa-mi intre?
orice internet mobil e varza.cv nou?
@cool:
treci pe V si apoi sa vorbesti. la navigare online dif sunt mici fata de pc. unde am fibra.
am fost pe V.inca mai am cheita.mergea la fel cum merge rds sau orange.1 zi da 2 pauza.stau in oradea.daca tu doar navighezi nu vei observa cu adevarat cei ”7.2”mb
V e varza… am avut de la ei. Netul merge prost chiar si la ei in magazine, unde se presupune ca ar trebui sa mearga repede ca sa atraga clientul.
Darius, du-te peste ei şi urlă! Doar aşa te vei face auzit, la propriu şi la figurat! 😉
Va plangeti ca prostii unii, 7.2mb inseamna undeva la sub 1mb banda reala de download si asta in cazuri perfecte (adica daca ar fi banda libera si climatul perfect), eu pe orange cat si pe RDS stick trag cu 800kps in arges si 600 in buc maxim si nu am semnal full pe niciunul.
Apoi mai e urmatorul factor, de ce tehnologie dispun in orasul dumneavoastra, daca e EDGE, GPRS, 3G, 3G+ s.a.m.d. vei avea viteza pe masura, eu in arges am la RDS nici 100kps si in bucuresti maxim 800… inainte sa vorbiti informati-va alfel va faceti de ras singuri si pe deasupra nu va baga in seamna nici cei de la RDS.
Spor
Degeaba ziceti ca netu’ mobil trebuie sa mearga ca lumea.. in bucuresti cel putin am incercat cu majoritatea ( zapp, cosmote, vodafone)
Printre care pot sa zic ca viteza maxima e undeva in jur de 500kb/s la domiciliu (sec4 , berceni) si undeva la 700kb/s prin centru…
Vodafone fiind cel mai praf, cel de la Zapp a fost ceva mai bunicel
[Din cate stiu nici unul nu a trecut peste 1.3mb/s]
Cum a mai zis cineva, tehnologia 3G/3G+ sau ce se mai foloseste este PRAF.
De unde atata fericire pentru 7.2mb?
I know the answer, duceti’va frumos langa antenele lor sau ce au ei sateliti si acolo va prinde viteza max..
Altfel nu vad nici o explicatie.
Tipic romanesc … du-te peste ei si urla.
Hai sa ne intoarcem in epoca de piatra: me Darius, you RCS-RDS, me want net! Ough! Ough!
Parerea mea este sa le raspunzi la intrebare cu datele contractuale. Ulterior ei vor nota problema semnalata de tine si daca sunt mai multe sesizari de acest gen va fi urcata pe scara prioritatilor.
O sesizare niciodata nu este anonima! Sesizarea facuta de tine putea sa fie facuta de oricine. Mereu trebuie specificat in astfel de sesizari ‘cine sesizeaza’ si ‘ce sesizeaza’.
internetul mobil in Romania = o gluma proasta pe multi bani.
mail-ul de la RDS = ceva normal pentru o firma care are un sistem de ticketing pentru urmarirea si rezolvarea problemelor.
@Tot Eu: Problema nu e de semnal sau de tehnologie, e de overselling.
Sa-ti explic, ca vad ca ai venit nedocumentat. Am semnal maxim, conexiunea se face prin HSDPA ceea ce se mai numeste 3.5G sau 3G+. Deci totul e la maxim. Problema e ca internetul merge tot cu 400 Kbps. De ce? Pentru ca sunt mult prea multi pe prea putine celule, de aceea.
Daca citeai asta: http://www.arenait.net/2010/08/22/review-digi-net-mobil.html vedeai ca in alte zone merge bine. Deci se poate.
Iti aduci aminte cum chiar anul trecut, ca anul asta a mers mai bine, de Revelion nu mai puteai suna pe nimeni? Exact asta se intampla si aici.
Concluzie: vand mai mult decat pot duce, muuult mai mult!
@Andrei Dragomir: Orange nu m-a dezamagit niciodata la capitolul internet mobil. Merge ziua cu 2 Mbps in Timisoara. Dar e pe bani. RDS il da „gratis” la abonamentul de internet prin cablu. Si merge rau.
@Gabi: Nu le-am dat o sesizare anonima, doar ca nu vad legatura cu datele de contract. E ca si cum 100 de oameni ar zice ca Loganulv verde merge prost si unul depune plangere iar raspunsul este „Cum te cheama?”.
Sa fim seriosi, netul mobil nu e pt vizionat filme online sau alte sporturi de formula 1 de genul asta. Pt simplu browsing, mail, mess, viteza de 0,5-1 mb/s e suficienta, iar pretul, la digi-mobil, e f convenabil. Celelalte retele nu ofera decat pret mai mare, viteza e cam aceeasi, ba mai au si limita de trafic.
Vand mult mai mult decat pot duce, spui, Darius? Sigur, asta e dovada accesibilitatii abonamentului. Ar putea sa-l scumpeasca de vreo 3 ori, sa bage limitare de trafic si viteza sa-i fie cea specificata. For what, for who?
Poti sa tipi cat vrei, ca tot te-au sfatuit unii, problema nu are cum sa se rezolve decat in modul de mai sus, in cateva luni si cu mare scandal. Sau sa imbunatateasca tehnologia, dar asta va dura vreo cativa ani. Deci, tipa si tu mai cu rost.
@Seboo: Eu stiu ca Zapp e mort de mult;anii lui de gratie au fost 2006-2008(cel mult,cel putin in zona Iasiului,unde stau eu)…
Va dau un exemplu,UPC: net gratis pe fir daca ai cablu de la ei…viteza jalnica-256kbps.Nu am calculat cat dureaza sa uploadezi 1GB,dar e destul de mult…
Deci toti sunt egali dintr-un punct de vedere sau mai multe.+ si – la fiecare.UPC seamana din multe practici de marketing cu orange.Romtelecom si Cosmote…prieteni de mult.Iar RDS-ieftin si prost e in concurenta cu vodafone-scump si tepe cate incap in serviciul oferit.
Niciodata sa nu va ganditi ca internetul pe mobil are ceva in plus…eu il pun la aceeasi categorie cu providerii pe fir/mai nou „fibra”.
Așa era anul trecut ClickNet mobil. Acum observ că sare de 1 Mbps zilnic. Depinde mult și de portul USB la care conectezi modemul.
Eu acum cca un an am avut netul Fiberlink câzut cca 2 săptămâni. Timp în care dădeam 3-4 telefoane le RDS iar ei îmi ziceau ba că mâine trimite o echipă, ba că n-are cum, că ei au raport că reparația este făcută și merge netul (eu nu aveam net iar ei imi ziceau la tel. că merge :p netu) Mă rog, au ținut-o așa cca. 2 săptămâni până a venit echipa și era de la ei. Să nu mai vb. că în aceea lună m-au taxat cu o luna plină de net, cu toate că eu am avut doar 2 săptămâni net și două nu.
În fine, acum o săptămână a început din nou să pice netul pe cablu fiber link. Le-am trimis o sesizare pe net, le-am făcut un istoric în acel email, le-am adus în evidență cât de nemulțumit sunt de ei și ce-am pâțit cu ei, etc. În aceea sezizare le-am scris și numărul de contract, codul client/abonat, etc. Trece 15 minute de la trimiterea mesajului și sunt sunat pe mobil. Era de la RDS RCS și m-au întrebat dacă a doua zii poate venii o echipă la domiciliu. Am zis că poate veni, că este cineva acasă și am cerut confirmare dacă sigur vine echipa. A doua zi au venit, aau făcut netul și peste cca 1 ora după ce au plecat, mă sună cineva de la RDS să mă întrebe dacă au venit băieții/echipa la mineși dacă au rezolvat problema.
Când vor să fie de treabă, ca la carte, pot, când vor să fie nesuferiți, sunt
PS: Am avut și eu net mobil de la RDS și țineam modemul pe fereastră, cu prelungitor, și debea mergea…în mijlocul Bucureștiului.
@ Darius
Stim prea bine amandoi (se pare) ca Orange-ul e solutia care o cauti cand e vorba de internet mobile.
Eu unu nu ii suportam pe-astia de la Orange, si acum 1 an am luat un abonament de 6 gb la 15 euro cu TVA(oferta: 12 gb la acelasi bani).
E, acum 3 zile mi-a expirat ‘oferta’ si m-au pus inapoi pe 6 GB, i-am sunat , si m-am ‘plans’, si au zis :
Domne te suna un reprezentat de al nostru sa vorbiti de o ‘oferta’.
E, ieri a sunat si mi-a spus, ca nu se poate sa imi dea inapoi 12 GB;
Dar ca sunt client ‘vechi’ imi da dublu cat e standard la abonamentul asta acum (adica 9 GB).
Eu vroiam 12GB si ei mi-au dat 18GB lol.
http://i.imgur.com/bVVEz.jpg
Si modem (21mbps) gratis,
Asta da customer-support.
RDS e o ‘gluma’, serios, aia isi bat joc de tine.
Si da in Bucuresti prinde si 2 mb/s.
Si sa nu uitam ca Orange-ul NU iti contorizeaza traficul intre orele 0.00 – 7.00
ii doare pe ei la basca daca se misca netu ca un trabant, sunt destui care nu or sa comenteze si asta e tot ce ii intereseaza, daca ar fi un numar semnificativ de oameni care s-ar plange si nu ar prelungi contractele atunci poate ar face ceva, dar asa daca vaca merge mulsa mai departe in conditiile astea de ce sa schimbe ei ceva?
costa bani sa faci reteaua mai buna.
internetu merge la fel de prost si in Craiova
m-am dus le-am zis si nu…de fapt merge bine dar nu imi dau eu seama
Dintotdeauna RDS a stat (foarte) prost la capitolul relatii cu clientii…
Petitie: “Sa facem curatenie in grila RDS-RCS: Vrem sa putem edita exact ce posturi pastram si pe ce pozitie le dorim fixate. Nu vrem pornografie gratuita la echipamentul Digi.”
http://www.petitieonline.ro/petitie/41751146