La cafeluța de dimineață cred că merge cel mai bine un articol de tip analiză, unde datele sunt deja clusterizate (scuzați romgleza) pentru toți…
De data asta vom analiza răspunsurile voastre de la sondajul cu privire la achizițiile de la evenimentul de Black Friday 2022, care tocmai ce a trecut. Apropo, poate citește cineva de la eMAG articolul înaintea celor de la Flanco și pun și de un Back Friday, o zi cu reduceri la pridusele resigilate… 😛
Până la urmă, văd că procentul acelor care au declarat anterior evenimentului că nu vor cumpăra nimic este corelat perfect cu cei care chiar nu au cumpărat – sau au declarat că asta au făcut, ca să fim sinceri până la capăt: 75% vs 76%! Posibil ca 1% din cei care chiar urmăreau ceva să se fi răzgândit. Cum anul ăsta am reușit să prind și eu câteva produse anunțate de eMAG ca fiind vedetele evenimentului, tind să cred că Black Friday a fost destul de slab, după cum am scris deja aici…
Nu… nu sunt fraier.