La o zi după ce a lansat aplicația de mobil la care lurează de cel puțin un an, Hidroelectrica a suspendat momentan utilizarea ei.
Practic, deși era ceva de așteptat, ținând cont cât a durat implementarea modificărilor la portalul de clienți, tot rămânem cu un gust amar. Și, din nou, acesta este provocat de statul român și de companiile acestuia.
Se pare că ne îndreptăm spre o nouă amendă, după cea pentru întârzierile de la facturi, pentru că sunt câteva probleme de confidențialitate semnalate de unii dintre utilizatorii care au reușit crearea contului în aplicație. Aceștia s-au plâns că văd datele de faturare și personale ale altor clienți. Pentru ceva similar, pe baza prevederilor GDPR, RESTART ENERGY ONE S.A tocmai a primit o amendă de 25.000 euro!
Alte probleme semnalate de clienți sunt primirea cu întârziere sau deloc a mailurilor cu linkurile de activare.
Ca de obicei, compania s-a scuzat și a dat vina pe numărul mare de utilizatori care au folosit serviciul simultan, chiar de la lansare. De parcă nu era ușor de prevăzut așa ceva…
În rest, rămâne cum am stabilit: Hidroelectrica nu știe să facă bani, deși au realizat profituri record!