Site icon Arena IT

Tehnologia Ansel foloseste cod furat

Una dintre tehnologiile introduse cu arhitectura Pascal, si prezentata impreuna cu GeForce GTX 1080, a fost Ansel, aplicatia care permite preluarea de imagini din timpul jocurilor, si postprocesarea lor cu efecte HDR sau transformarea in 360°. Insa aceasta nu apartine in intregime celor de la nVidia…

Se pare ca o parte din codul folosit, mai ales pentru postprocesare, ar fi fost realizat defapt de Marty McFly Modding, si eliberat pentru comunitatea open source. Creatorii si-au dat seama de similaritati, si au acuzat nVidia de „imprumutarea” liniilor respective. Dupa o scurta perioada de tacere, a venit si replica nVidia.

Oficial, liniile respective de cod, realizate pe buna dreptate de Marty McFly Modding, ar fi fost „uitate” dintr-o versiune de testare si dezvoltare Ansel. Dar ca sa-si indrepte aceasta greseala, nVidia a promis ca va trece si Marty McFly Modding in lista de contribuitori la Ansel incepand cu versiunea urmatoare. Si pentru ca vorbim despre ceva open source, nu a considerat necesara nicio despagubire financiara.

Exit mobile version