Pentru cei care inca nu erau convinsi ca jocurile sunt cele mai cumparate si folosite soft-uri din lume, Blizzard a anuntat astazi o reusita nemaipomenita care va duce la cresterea popularitati nebunescului si popularului MMORPG (massively multiplayer online role-playing). World of Warcraft – pentru ca de el era vorba – are mai mult de 10 milioane de abonati in toata lumea. Peste 2 milioane din acestia sunt din Europa, doua milioane jumatate din America de Nord si aproape 5.5 milioane din Asia.
Mike Morhaime, CEO si cofondator al Blizzard Entertainment s-a aratat foarte incantat de cifrele mentionate si a spus ca scopul companiei este sa adune cati mai multi clienti, ceea ce era normal, nu?
Mare parte din succesul lui World of Warcraft vine si din faptul ca acesta este disponibil aproape pe tot globul acoperint: America de Nord, Europa, China, Korea, Australia, New Zealand, Singapore, Thailand, Malaysia, Taiwan, Hong Kong si Macau. Mai mult de atat jocul este disponibil in 7 limbi si o versiune in limba rusa se afla in stadiul de dezvoltare fiind programata pentru lansare tot anul acesta.
Chiar daca World of Warcraft este pe piata din 2004 se pare ca nu are de gand sa-si piarda din popularitate. Blizzard lucreza deja la al doilea expansion pack: Wrath of the Lich.