Site icon Arena IT

Retrospectiva de vineri: Revolut nu și-a pierdut din farmec, cum am prezis

Dacă am discutat despre opiniile mele care s-au adeverit, acum ajungem la una din categoria epic fail. 🙂

Cu mai bine de un an în urmă am scris un editorial despre Revolut, care, ziceam atunci, și-a (cam) pierdut din farmec. Nu reiau motivele care m-au determinat să scriu acea opinie (total) nepopulară la vremea respectivă, pentru că le găsiți în link și le puteți reciti, dar recunosc că nu am avut dreptate cu concluzia finală.

Nu doar că nu și-a pierdut sex-appealul, dar Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți în România, și m-a ajutat în anumite momente când nu prea mai aveam soluții (vezi aici). Între timp, am aflat că și la piață pot plăti cu aplicația lor, pentru că sunt mulți vânzători care preferă asta.

Ca să fiu sincer până la capăt, consider că motivele exprimate de mine în articol au fost și sunt încă valide, doar cel legat de competitori mi se pare acum deplasat. Doar că, însumate, nu au dus la rezultatul prezis.

Voi cât de des folosiți Revolut?

Exit mobile version