Ieri va povesteam despre stirea gasia in ziarul Libertatea legata de zeci de clienti care au acuzat Telekom Romania de inselaciune. Telefom Romania ne-a raspuns.
Telekom Romania nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă, aplicând atât măsuri de prevenire a riscurilor, cât și măsuri de corecție în caz de incidente, inclusiv sancțiuni conform legii. Recomandăm clienților noștri, ca în momentul în care sesizează potențiale nereguli legate de serviciile contractate, să contacteze imediat Telekom Romania prin canalele de asistență 1234/021.404.1234 sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul companiei www.telekom.ro/contact.
Dorim să îi asigurăm pe clienții noștri că facem toate demersurile necesare pentru a stabili faptele concrete aferente fiecărei sesizări, pentru a identifica și clarifica toate aspectele fiecărui caz semnalat. De asemenea, cooperăm cu autoritățile competente în beneficiul clienților noștri.
Astia sunt aia care ne spun la TV „ce-si doresc romanii”. Supriza, uite ca nu-si doresc.
Cea mai inepta reclama ever… De altfel, cam tot ce vine dinspre Telekom.
Da… Dupa plangere la Anpc si-au schimbat punctul de vedere in cazul meu.
Taxa pentru incheiere anticipata a abonamentului. Le explic legea si le cer un raspuns detaliat al motivului taxei dar si al prejudiciului adus lor, ma ignora. Le fac plangere la Anpc, ma suna si imi spun”numai trebuie sa platiti nimic”.
Japca pe fata, cu niste nesimtiti inconstienti. Plateam abonament incepand de la 58 lei/luna si am ajuns si la 75/luna,ei explicandu-mi ca e calculat la tariful/zi, astfel ca in lunile cu 31 zile platesc mai mult. Or avea calendare mayase si au cate 50/70 zile in luna.
Nu voi intelege niciodata pe ce formula calculeaza ei Euro ! Factura de luna asta spre exemplu are Euro la 4,9602 ! Nici un curs BNR non BNR curs din toamna sau de aiurea nu se pupa cu cursul lor de schimb- e peste toate cursurile de schimb posibile ! La orice banca Euro este mai mic decat la ei ! Niste hoti ordinari !
Niste jepcari infecti. Dupa 2 ani jumate la ei am renuntat la tv si am ramas cu internetul fix (care e sub rds cu mult dar isi face treaba pentru ce am nevoie). Cumva dupa ce am renuntat la tv sunt obligat la plata unei penalizari daca renunt inainte de 2 ani la ei in conditiile in care eu le-am returnat chestii si ei n-au facut nimic. Niste nenorociti infecti, cei mai scumpi si cei mai prosti.. nu mai zic ce experiente am avut cu ei. Singurul motiv epntru care nu trec la rds e ca nu vreau sa ma mai complic cu tras cablu in casa si taote cele. Sper sa fac pasul candva
Ce înseamnă „toate demersurile necesare pentru a stabili faptele concrete aferente fiecărei sesizări”? Niciun angajat nu face coțcării de capul lui. Toate sunt tehnici și încurajări pornite de la managementul de vânzări. Păcat însă de oamenii buni din Telekom și nu sunt puțini, mai ales cei de la departamentul tehnic.
Au prea multe probleme în ultima perioadă. Ba cu programele TV, ba cu clienții. Ce să fac, până la urmă? Păcat că, oferă net de calitate. La mine, așa este. Eu folosesc numai 3G de la ei.
Eu patesc altceva..cel putin o zi pe luna ma lada fara semnal , in noiembrie m- au lasat de vineri dupa masa pana lunea ,vorbesc cu ei si raspuns…noi nu avem operator de deranjamente la sf de saptamana asta este…am renuntat la internet fix si telefonie iar cand am facut rezilierea m au sunat si au spus ca trebuie sa adauge inca 2 euro la abonamentul mobil pai da ca am 3 abonamente , mai am pana in septembrie si ma scap de ei…
Sa faci gainarii de-astea in 2020, e de toata jena. Telekom, desi parea ca mai jos de atat nu se poate duce, tocmai a reusit sa se ingroape.