Black Friday 2023 s-a incheiat si sper ca majoritatea dintre voi ati prins produsele pe care le urmareati la un pret bun, daca nu cel mai mic pret al anului curent.
Si au ajuns cu bine si rapid la voi. Din produsele dorite de mine, m-am limitat la achizitia unui SSD Samsung 980 Pro de 2TB pe care intentionam sa-l achizitionez de ceva vreme si la un aspirator.
Dupa o sesiune de brainstorming puternic cu internetul si nevasta, am ajuns la concluzia ca un aspirator vertical ne va ajuta sa curatam rapid zonele critice din casa, iar modelul pe care l-am ales a fost un Dyson V11 Absolute.
Am ales Dyson dupa ce mai multi cunoscuti s-au declarat multumiti de brand, dar mi-au recomandat sa ma orientez spre un model care are autonomie specificata minim 60 de minute pentru ca oricum in cel mai bun caz voi reusi sa aspir 45 de minute cu el fara sa-l incarc.
Modelul V11 Absolute avea un pret atractiv de Black Friday la Altex, asa ca l-am comandat vineri dimineata. Comanda a fost confirmata integral si eu il asteptam cu interes sa vad cum se descurca.
Din pacate insa, ieri am primit un mesaj de la Altex prin care ma anunta ca nu-mi vor putea onora comanda pentru aspirator, incat acesta nu mai e pe stoc si imi propun in schimb, la acelasi pret, Dyson V10 Origin.
In timp ce apreciez faptul ca au cautat o alternativa, am ramas cu un gust amar in gura dupa mesajul acestora. Modelul V11 Absolute costa in mod normal 2700RON, iar in momentul adaugarii in cos pretul era de 1939RON si avea un pachet bogat in accesorii. Modelul propus de ei costa acum 1900RON si este un model inferior si cu mai putine accesorii la pachet, nefiind varianta Absolute, ci Origin. Daca imi ofereau V10 Absolute – o varianta mai apropiata de cea comandata de mine cel mai probabil as fi acceptat.
Voi ati avut surprize neplacute cu vreo comanda de Black Friday de anul acesta sau din anii precedenti?
Si eu am comandat un laptop lenovo de 14″ cu i5 care era 2699, si am fost sunat sa imi dea unul expus tot la banii astia, nu prea este corect.
nu e prost cine cere…
Lenovo este făcut din materiale și componente slabe.
Vezi ca maine incepe Black Friday pe Amazon, poate gasesti acolo.
Da și eu am comandat un monitor Oled de pe Flanco pe data de 29.10.2023 și nici până astăzi nu a ajuns . Cea mai mare prostie să mă încred în cei de la Flanco.
Altex a dat țepe și anul trecut cu Dyson.
Eu am luat un V12 și greșeala mea că am luat de la ei.
– Primul trimis nu a fost nou (nici măcar nu a fost curățat după folosire).
– L-am dat retur și am cerut să-l schimbe. După 3 zile mi-au trimis aceeași cutie cu același aspirator
– Următoarele 2 la fel, ba zgâriate, ba folosite.
– Am contactat chiar Dyson care au confirmat că ce am primit nu sunt produse noi.
– Am cerut să fie adus în magazin și acolo primul trimis era tot folosit.
– Într-un final a venit unul care cred că era nou (cel puțin așa arăta, dar am văzut ulterior pe cutie că a avut o altă eticheta care a fost dezlipită).
Am observat ulterior că aveau o grămadă de V12-uri la resigilate pe site-ul lor.
De atunci nu am mai comandat nimic online de la ei, iar din magazine mă limitez la lucruri mărunte.
Eu am pățit la fel cu un televizor, tot la Altex ,în ziua care a fost comandat și plătit era în stoc ,au dat un termen, nu am primit nici o notificare nimic după ce termenul a fost depășit, am sunat eu , și aflu cu stupoare că produsul nu m-ai este pe stoc. Am făcut mare scandal ,am cerut banii înapoi și după o oră produsul era în stoc.Am resunat, am cerut să îmi fie retrimis produsul, și așa a ajuns la urgență în două zile. Oricum ,cei de la Altex sunt niște neprofesioniști, e prostie mare de tot acolo.
Fix aceeași problema, cu același produs am întâmpinat și eu! Mesajul l-am primit ieri cu fix aceeași propunere de produs la schimb! Am refuzat categoric! Nu poți să propui la schimb un produs de clasa inferioara în aceeași bani!
De ce nu sesizați opc sa vedeți cum o sa va dea produsul pe care l-ați comandat!
Ma tem ca sunt scuzati prin https://altex.ro/termeni-conditii/pag/ – te-au notificat in prealabil ca produsul nu se mai afla in stoc; practic vor invoca ordinea comenzilor, banuiesc 🙁
Pacat, neseriosi.
5.1.10. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, in afara de restituirea platii efectuate, daca este cazul, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
Produsul nu se mai afla in stocul Vanzatorului.
Eu inca astept anvelopele comandate de la emag de mai bine de o saptamana. La statusul comenzii a ramas tot plata acceptata:)) sper sa apuce sa se invarta macar de vreo cateva ori la mine pe masina anu asta
2 comenzi pt. nimicuri, acelasi status. Nu misca nimic, mi se pare foarte aiurea anul acesta cum se procedeaza.
Stai liniștit, sunt in aceasi situatie, termenul de livrare e postat cu „pana la 24 noiembrie”. Asa ca probabil vom intra in posesia produselor până atunci
Și eu aștept de o săptămână,un ceas , am termen până pe 23 , cu plata încasată, tot de la eMag. Între timp am făcut alte două comenzi care au venit una in două zile și cealaltă în următoarea.
nu mai plati inainte! o sa vezi o diferenta MARE.
personal nu mai cumpar nimic cu plata in avans, numai cu ramburs la curier. Sa vezi termene de livrare, si mai ales nu-ti place cum arata coletul (curieri/magazin „seriosi” ), VERDE!
ALTEX ……de evitat maxim!
Și eu am comandat un telefon Samsung 54 de pe Flanco 10 11 2023 și încă nu a ajuns no să mai cumpăr nimic de pe Flanco în viața mea
EU am luat o teapa asemanatoare tot la Altex anul trecut de BF cu un model TV mai premium de la Samsung era redus de la 7800 lei la 5400, si la fel comanda acceptata, plata acceptata, iar la 2 zile ma suna ca de fapt ei nu il mai au in stoc si imi recomanda alte modele mult mai ieftine.
Nu mai credeti in BF si e ok.
Cel mai bun sfat. 🙂
La fel de simplu puteau sa-mi refuze o comanda in afara Black Friday. Pretul era chiar OK, problema mea nu e cu BF, e cu anularea comenzii.
@Alex Voinica
Evident, ce a făcut Altex e o șmenărie de 2 bani, din punctul meu de vedere ai făcut foarte bine că ai refuzat mizeria de ofertă, era jignitoare. Și eu aș fi procedat la fel.
„Statusul confirmat integral” exista cu un scop
Acel scop este sa te faca sa cumperi altceva, acel ceva care sta pe un raft prafuit
Anual inainte de BF intra in tara mii de produse cu o vechime intre 2 si 4 ani care in majoritatea cazurilor costa chiar mai mult decat in ziua lansarii lor
Stim cu toti ca se poate introduce in sistem numarul fix de produse pe care le ai pe stoc, este clar ca au pus mai mult in stoc desi nu aveau…
ANPC ar trebui sa scoata in afara legii acest „status”
Acum cativa ani toata lumea ii stia pe cei de la Altex ca fiind țepari pe toate planurile (comenzi, service). Apoi au avut o perioada in care s-au mai abtinut și se pare ca lumea a mai uitat (sau a ales sa le mai dea o sansa). Se pare ca acum, sub „stresul” adus BF, Altex si-a adus aminte de ceea ce i-a consacrat: neseriozitatea si apetitul pentru intors portofelul (aka dat țeapa). Total neprofesional ce fac cu comenzile astea (nu neasteptat) …si nu uitați vorba din popor: „Nu îi prost cine cere, îi prost cine dă”.
Anul acesta ANPC a amendat doar MOMAX pentru practici ilegale, ceva nereguli la niste prețuri. In fine, mi se pare ca a dormit bine de tot. Pare ca vine an electoral si nu vor sa supere pe mai nimeni.
Acum câțiva ani am cumpărat online de la Altex un soundbar cu dvd player incorporat, 3d, 4k. Din pachet lipsea cablul hdmi. Dupa ce i-am contactat mi-au trimis în loc de un cablu care trebuia sa fie gros ca degetul (cum era în poze) unul subțire ca cel de mouse sau casti. Ce calitate 4k sau 3d ai cu el? Zero!. De atunci nu mai cumpăr nimic de la ei. N-as cumpăra nici hârtie igienica, sunt în stare sa ti-o trimită folosita.
Da, dar ți-o trimit folosită doar pe o parte :))))
Da, dar e folosită pe o singura parte :))))
Salut ! Nu accepta nici o alternativa, sunt obligati sa-ti onoreze comanda, doar sa le comunici ca esti de acord ca ea sa fie livrata in momentul in care produsul reintra pe stoc ! Si eu am patit-o, le-am spus ca nu ma grabesc si mi s-a livrat mai tarziu ! Asta daca chiar iti doresti produsul la acel pret ! Bafta !
https://dyson.360.ro/produse/aspirator-vertical-fara-fir-dyson-v11-2023
Uite nu mai fi supărat!
Va recomand cu incredere Aliexpress. Inclusov la dyson. Eu asa am procedat, am economist 600 de lei fara vreo oferta (au si ei ,,black friday in fiecare an pe 11.11) si merge de 4 ani fara probleme. La fel si cu aspiratorul robot, si multe alte electronice.
Dacă ești amabil: cum se procedează pentru cumpărături AliExpress care depășesc 150 Euro?
Am patit si eu la fel tot cu Dyson V11. Au facut black friday fara stoc asa la plesneala. Merita reclamati la OPC.
Eu chiar asta am facut azi. I-am reclamat la ANPC. Exact aceeasi situatie cu V11. O inselatorie cu stocuri fictive! Vad ca suntem mai multi cu urechi de magar cu acest produs pt care am pierdut celelalte oferte similare de la emag.
@Cristina
Ar fi interesant sa ne spui daca ai rezolvat ceva, mai ales ca e mentionat in regulamentul lor acest aspect.
La fel am patit si eu, o sa fac plangere la ANPC
Mie mi-au facut-o emag si mai original, la prima ora de black friday S23 Ultra 256 gb 3300 lei, pus jn cos comanadar repede, dupa care, comanda imi dispare 30 minute si imi apare comandă pentru S23 simplu, sa mor nu alta :)), păcat că nu am apucat să fac printscreen.
Eu am comandat două hdd-uri și în plic era numai unul. Am returnat plicul nedesfacut și acum aștept să văd dacă primesc banii înapoi. Trist mai ales că am cumpărat prin eMag.
Sunt niste excroci ordinari la fel am pățit și eu am dat și retur la doua produse m-au ținut o luna de zile nu mai cumpărați de la scârbele de Altex totul o prosteala
La fel și cei de la OTTER, sunt neserioși, am făcut 5 comenzi la o pereche de ghete, care îmi arata ca le pe stoc, am și poze, au confirmat preluarea comenzii, dar nici pana în ziua de azi nu le-am primit. Păcat de brend, cei din România își bat joc, tipic romanesc.
Eu nu plătesc decât ramburs. Mai bine dau 5-7 lei in plus pe taxa de plată ramburs decât să aștept returnarea banilor.
La Altex am pățit anul trecut de BF să primesc o mașină de spălat folosită, cablu murdar,urme în cuvă, care era ambalată perfect. Am luat una mai scumpă, că nu mai aveau pe stoc cea comandată. Când au adus- o pe a doua nu au luat-o o pe prima , că vin alții după ea. A trebuit să sun la ei să vină după ea de vreo trei ori, până la urmă m- am dus in magazin și le-a am spus că o pun pe OLX, dacă nu vin s- o ia.
Cel mai bun sfat, la fel si eu…. nu platesc cu cardul sa-mi blocheze ei banii. Daca e valoare mai mare de cateva mii de lei, sa trimita in magazin si deschiderea pachetului in fata mea. Astia mari sunt de o nesimtire crasa deseori, asa ca ii evit pe cat pot.
Mie mi-au vandut în luna 09.2023 un telefon resigilat cu o pata pe ecran, l-am returnat. La 3 săptămâni am zis sa mai încerc odata, și surpriza: același telefon pe care l-am returnat și la care le-am atras atenția de prima dată că e defect. L-am returnat din nou și am cerut în locuire cu unul exact cum scrie la ei pe site, produs ca nou și testat. Managerul din magazin îmi zice ca durează 2-3 zile înlocuirea, și a durat 22 de zile. Le-am făcut plângere la Anpc după ce mai aveam puțin să-i dau 2 pumni în cap managerului. La telefon nimeni nu știa nimic.
Nu cred ca mai comand vreodată ceva de la ei, o sa îmi închid contul.
Acum aștept ce zic cei de la Anpc, sper sa își ia amenda maxima la ce au făcut.
Eu am dat comanda de o lustra pe emag de black friday, statusul e neschimbat predat la curier, stau și ma întreb cât timp îl tine în mașină
voua nu va apare avertizarea asta de la Bitdefender?
” Web Protection by Bitdefender
Suspicious page blocked for your protection
https://rss.arenait.net/link/16224/16457143/altex-onora-comanda-facuta-black-friday-2023
Your connection to this web page is not safe due to an unmatching security certificate.
This means that the certificate was issued for a different web address than the one it is being used for, and you run the risk of exposing your data by accessing this page.
I understand the risks, take me there anyway
If you know this page is not dangerous, you can add it to your Exceptions list of trusted websites. Be aware that you will not be warned about any threats existing on this page. ”
de ceva timp, 2-3 luni cel putin, apare la fiecare pagina de arenait.ro
Folosesc doua antivirusuri – unul la lucru si unul acasa (fix Bitdefender) si nu am problema asta! De curiozitate, e cumva pe laptop de lucru situatia?
Si eu am, venind de pe RSS, orice articol de pe blog-ul arenait. tot asa, de vreo 2 luni, daca nu mai mult. bitdefender free.
Eu am fost printre norocosi inseamna pentru că am primit comanda pentru același produs, la același preț. Am multe comenzi la Altex (in general au preturi mai bune decât eMag) și nu am avut surprize neplăcute până acum.
Eu am avut cea mai mare surpriză că nu am luat nimic de Black Friday iar mulți (ENGLISH HOME, Altex etc) au venit cu oferte mai bune după (preț, număr de rate). Deci funcționează efectul de turmă?
O fi așa, dar când intru pe pagina scrie mare:
„Sustine blogul cumparand prin linkurile afiliate, fără vreun cost suplimentar pentru tine: eMAG, PCGarage, Vexio. Mulțumim!”
Credibilitatea scade instant când tu ești plătit de concurență.
Eu am cumpărat un scaun de bebe pentru mașina și a trebuit să anulez comanda pentru că nu l au mai livrat la Altex, iar eMag mi au dat livrare in 2 săptămâni și a ajuns produsul in 6. Asa ca nu sunt unii mai buni. Toți greșesc și e normal. Și dacă erau AI greșeau, iar atunci chiar nu aveai cu cine sa discuți.
Linkurile afiliate inseamna ca primim ceva banuti la fiecare comanda data de voi folosind acele linkuri. Nu inseamna ca site-urile acelea ne platesc pe noi direct. Apropo, cauta pe blog cand e ultimul reviw unde testam un produs luat de la unul dintre cele trei magazine. Iti spun eu – este fix anul trecut, cand tot Alex a cumparat din banii lui un S22 si l-a returnat, pentru ca nu era ce ii trebuia lui. Si acolo am fost platiti? Sunt interese mari, nu?
Altex nu mai ofera afiliere de ceva ani, motiv pentru care nu mai apare listat, dar asta nu ne-a oprit sa recomandam produse din catalogul lor cand aveau preturi mai bune ca la eMag sau altii. Chiar in articolul meu cu top produse pe care le urmaresc de BF era link catre pagina lor.
Si cum spune si Cristi, afilierea nu inseamna ca ne plateste vreun magazin on-line, mai intereseaza-te. E mai mult o incurajare, o metoda de a motiva bloggerii sa puna link direct catre site-ul lor pentru ca daca vizitatorul va cumpara un produs prin intermediul linkului, o suma foarte mica (cred ca sub 1% din valoarea produsului) revine site-ului. Daca citesti comentariile, vei vedea ca suntem deja 4 cu aceiasi problema la acest aspirator de la Altex si acum de dimineata mi-a mai confirmat un prieten ca a avut aceiasi surpriza. Nu stiu daca tine de incompetenta sau de altceva si nu tin nici cu eMag sau altii, ca nu-i nici care firma lui tata. M-a deranjat cum au vrut sa rezolve problema.
Aici este exclusiv decizia adminului cu cine dorește să lucreze in parteneriat de afiliere. Cumpărăturile nu afectează deloc achizitiile clienților, indiferent de unde se comandă. Siteurile ca acesta oferă o mai bună vizibilitate magazinelor, ofera cazuri practice si detalii despre experientele clienților acestor magazine, printre altele. Iar un conținut de bună calitate trebuie monetizat, nu poti munci pro bono pe coji de semințe. Există explicațiile precedente referitoare la linkurile afiliate. Am comentat pentru că, personal, m-am săturat să văd pe unul sau pe altul care comentează in necunostiinta de cauza cum funcționează regula :esti pe site-ul meu, esti pe tarlaua mea, te uiti si la ce iti spun eu, nu doar la ce vrei tu.Sau promovez pe cine vreau eu.La o adică, inchizi si te uiti la alt site. Dar ajunge, cui nu ii convine, isi face propriul site. La cum a ajuns social media, este destul de probabil sa renască blogurile, la câte interdicții sunt. Iar pe FB sunt reclame la orice pas. Să ne arătați si poza cu plata efectuata la Meta ca sa scăpați de reclame, daca mergem in zona asta. Tot cu cont gratuit, ah? Va vor targeta TOATE magazinele si retargeta in campanii, in fiecare zi, ca o formă de tortura capitalista, pana cand, cu lacrimi in ochi, platiti subscription. Si atunci, te intorci cu capul in pamant la X blogger, care pune linkuri cu bun simt, către cine crede el. Sau va faceti propriul site si va cititi singuri, cea mai buna varianta . Cheerios
Cu Altex am muscat-o in 2020, nu de BF, ci prin Martie candva. Au avut atunci un TV Samsung 4K de 108cm la 985.94 lei, pe care l-am comandat si am primit si mailul de confirmare. Dupa 6 zile mi-au anulat comanda pe motiv „lipsa stoc”.
De atunci am zis ca nu mai cumpar niciodata de la ei, indiferent de ce „oferte” ar avea.
Oferte de black Friday ,mai bine nu la Altex. Am urmărit vre-o 4 telefoane,( un Motorola g72, unul g54 un Samsung A14 și încă unul care a și dispărut din oferta și toate au crescut cu mai mult de 100 Ron chiar cu o săptămână înainte de „marea reducere” așa că e o mare păcăleala. Păcat că nu pot atașa fișiere că am capturi de ecran cu telefoanele respective înainte și în timpul ofertei
Aceasi problema cu Dyson la Altex, am facut plangere la ANPC si ma voi indrepta si catre politia economica.
Am comandat de curând de la Altex un produs,mi-au trimis altul,de proastă calitate,fara factura, fara certificat de garanție…nu răspund la reclamații, la emailuri…acest produs era și pe eMag mult mai ieftin,dar nu am comandat , pentru că nu era de calitate..am o mare dezamăgire cu cei de la Altex…
Site-ul lor are activată funcția de comenzi plasate asincron, adică primește comenzi și după verifică stocul. Asta ajută la o încărcare rapidă a site-ului în perioadele cu trafic foarte mare.
Pai de ce nu verifica stocul prima data, înainte sa accepte comanda,, tot asa asincron, mișto :)) aaa, ca nu mai pot trage tepe la oameni, ok.
Asa am patit si eu cu nesimtitii de la Altex
Am comandat si platit in magazin un produs de vinerea neagra cu reducerile vietii si dupa 7 zile cand m-am dus sa vad de ce nu mai apare produsul mi-au spus ca nu il mai au pe stoc
Ba gunoaielor cum nu il mai aveti le stoc daca l-ati avut cand mi-ati incasat banii
Am dat o comandă pe Emag pe 12. Nu am primit -o încă. Ieri am primit un email de la Emag cum că comanda a fost primită și sa acord review magazinului…Jale
Eu am cumparat un SSD extern Samsung T7 de la Vexio prin Emag si tot asa, comanda finalizata, etc, si peste cateva zile ma suna sa imi zica ca nu au in stoc culoarea aleasa de mine si imi ofera alta culoare, la care o sa reduca pretul sa nu platesc mai mult cica :)) si cand intru la ei pe site, ambele culori apar in stoc si cea oferita de ei era deja mai ieftina decat am platit eu de BF…
exact dyson v11 absolute am luat si eu si tot asa au zis ca nu il mai au in stoc si in batjocora au zis ca imi dau un v10 origin. nu mai comand in graba de la altex.
Am comandat in data de 12.11 un aparat de cafea. si surpriza. azi imi apare la status comanda anulata si eu nu am anulat. la call center peste juma de ora an stat si nu a raspuns nimeni. apare in stoc la ei acum fara reducere. pe mail azi am primit un voucher de 50 de lei prin care zice ca e datorita intarzierii. care intarziere daca ei au anulat? doresc sa mergem cu totii la protectia consumatorului sau sa facem scandal la televiziuni. altfel vom fi bataia lor de joc