La mijlocul anului am aflat că Vodafone are pierderi mari de utilizatori, numărul lor scăzând cu peste două miloane.
Am scris atunci o opinie nepopulară care a fost combătută de mulți, dar care poate fi tot mai aproape de realitate azi, după această știre.
Spuneam că, în ciuda eforturilor constante de marketing și de diversificare a ofertelor, Vodafone se află într-un declin inevitabil pe piața telecomunicațiilor din România. Concurența agresivă și schimbările în preferințele consumatorilor au transformat o companie odinioară puternică într-o alegere secundară pentru mulți.
DIGI, cu tarifele sale mici și strategiile de fidelizare, a devenit preferatul românilor care caută un raport calitate-preț mai bun, în timp ce Vodafone pierde teren. În timp ce compania încearcă să câștige mai mult de la fiecare client rămas prin creșterea veniturilor medii, numărul total de clienți continuă să scadă, ceea ce sugerează că mulți utilizatori nu mai consideră valoros ceea ce oferă Vodafone. Între timp, DIGI și Vodafone colaborează pentru achiziția Telekom.
Astfel, vedem o imagine de ansamblu care, din păcate, reflectă schimbări structurale mai ample în industrie și în atitudinile consumatorilor. Rămâne de văzut dacă Vodafone va reuși să inverseze acest trend sau va continua să piardă teren în fața competitorilor săi, care atrag clienți cu promisiunea unui serviciu accesibil și eficient.
Sincer, eu tot nu am înțeles în ce fel continuă „problemele” pentru Vodafone, ce schimbare în sens negativ are loc acum față de momentul articolului anterior?
Articolul de față pare făcut de umplutură, să bifeze la număr, asta e senzația mea.
Mie imi merge bine cartela Vodafone si recent am trecut de la telekom lq ei pe abonament
Stii, eu am avut abonament la ei cand se numeau Connex. Am renuntat rapid la ei din cauza serviciilor oferite si a preturilor. Am fost abonat Connex un an…. am renuntat la ei, am avut diferite cartele reincarcabile, acum am abonament Digi de 8 ani si sunt foarte multumit de servicii si preturi….
Cea mai mare scadere a fost legata de calitatea retelei ( internet si voce ) dar si un serviciu clienti aproape inexistent . Cei mai multi cunoscuti ai mei au plecat din cauza calitatii tot mai proaste a retelei .
Abonament sau cartelă serviciile Vodafone sunt flexibile. Acoperirea este excelentă. Comunicarea cu operatorii din magazin este pe înțelesul tuturor clienților. Vodafone , astea sunt doar răutăți din partea unora. Ceace faceți, faceți bine. Țineți-o tot așa! Succes Vodafone!
Florin-Cornel Gheorghe ,
Citind textul tau demn de Academina Dan V. nu pot sa zic decat ca pe partea dreapta a „fes-ului” a ramas o bucata nealbita si nu , nu cred ca esti angajat sau platit sa scrii asta ! nuuuu …
Claus are dreptate.
O parere personala de cand am trecut pe telekom nu mai am lag pe valorant. pe sim prepay.
Vodafonul pierde teren.
Intro zi digi o sa aiba sub control toata romania si jumatate din europa. no hate.
De acord.
Asta patesc si eu, semnal tot mai slab ..acoperire doar pe „hartie”
Domnu Florin, acoperirea este vai mama ei, cat despre comunicarea cat despre comunicarea cu clientii, se refera la apelul la *222 unde nu reusestu sa vorbesti cu nimeni si iti este recomandat da vorbesti pe Chat cu mizeria aia numita Toby (care vrea sa ii explici cum ti-a furat banii din cont Vodafone in trei cuvinte) pentru ca in final sa iti fie propusa ca varianta apelul la *555, contra sumei de 1.29 euro.Dupa ce iti fura banii, platesti ca sa vorbesti cu ei.O mizerie mai mare ca Vodafone nu cred ca exista, sper din tot sufletul sa dea faliment.
Vodapizdone ăsta…e în cădere liberă de ani de zile. Cei care preaslăvesc incă roșcovanii … sigur stau la unu…sau 2 km de turnulețele cu antene. Așa e si cu cei care se lauda cu primirea coletelor la câteva ore după ce au dat comenzile… ei locuind față în față cu spatele gării.Mai lipsea să întrebați câteva beizadele … despre nivelul de trai .. din românia
Nu stiu ce probleme are Vodafone ca eu nu le-am simtit.
Folosesc toate 3 retelele, de multe ori calatoresc prin tara si vad ca nu am semnal la Orange, verific Vodafone si vad ca mereu e full….internetul nu e cel mai rapid, dar nah.
Digi imi place la inebunie ca e pentru serviciu si raman vesnic fara semnal sau internet, asa ca nu pot fi sunat cand sunt pe drum 🙂 … sau vorbesc pe Whatsapp, ma suna cineva audio si buuum s-a dus internetul si prima convorbire :)))
N-ai cum sa nu te bucuri cand seful face economie si la hartie igienica.
Nice try :)) Acoperirea este ok la mai la toți operatorii avand în vedere colocarea. Am de la Oro, Vdf, Digi și punctual sunt probleme la toți. Ptr utilizare normala nu resimți.. Mergi la un service ca ai pb cu tel sau încă îl descoperi. Cele mai bune tarife de Roaming SEE și non SEE sunt la Digi :ex – Turcia, Serbia 1.0 euro cu tva /Gb. Când faci o afirmație documentează te ca ești penibil
Vodafone este un serviciu mizerabil. Am fost clientul lor de cand se numea conex. Acum 6 ani m-am portat la telecom si regret ca nu am facut asta mai din timp.
Adevărul este că uneori îmi vine să scot cartela din telefon și să o arunc, alete ori nu, folosesc și Digi și Vodafone așa ca știu cum stau amândouă companiile cu acoperirea rețelei, ceea ce îmi place la digi e costul abonamentului/lună, un poc de țigări la Vodafone 5 pocurii de țigări (sobrane negru colecțion)
Nu au știut să gestioneze afacerea cu UPC,, nu sunt profesioniști, nu au făcut investiții și nu au vrut să păstreze angajații mai ales care erau din UPC
Ceea ce mi-a dispărut cel mai tare la Vodafone a fost faptul că îmi trimiteau mesaje cu notificări și tot felul de reclame la oferte la orice ora din zi și din noapte. Ziua nu aveam nicio problemă să primesc acele mesaje însă când le primeam noaptea la ora 2, 3, 4 sau 5 dimineața lucrul acesta chiar devine foarte deranjant pentru că de cele mai multe ori mă trezeam și ori adormeam cu greu ori nu mai reușeam să adorm deloc. În era digitalizării sa nu fi tu in stare, ca și companie, să setezi acel program (că precis nu stă vreo fufă la 3 dimineața să trimită mesaje) să expedieze mesaje doar într-un anumit interval orar rezonabil astfel încât să nu deranjezi utilizatorii.
Comportament de ciubucari, un leu azi, unul maine…plus ca la mobil sm termen de plata doua saptamani si daca am depasit se dubleaza factura.
Sunt meserii in lumea asta, cum ar fi chirurg, pompier, pe care, practicându-le, nu-ți poți permite să-ți închizi telefonul. Trebuie sa răspunzi solicitărilor legate de servici pentru că este, in definitiv, vorba de salvarea unor vieți. Singura soluție a fost sa le blochez numărul însă totodată nu mai eram notificat cu privire la plățile pe care trebuia să le fac, uitam de ele, așa că mă trezeam in situația în care nu mai aveam nicio minute și nici internet ceea ce era de asemenea foarte deranjant. Așadar soluția a fost sa schimb rețeaua dat să păstrez numărul de telefon. Orange nu-mi trimite mesaje după ora 22 și nici înainte de 8 dimineața.
Mizerabil
Pierd clientii din cauza preturilor la telefoane. Faceti o comparatie intre cat cer ei si cat cer magazinele la liber . Inca la Vodafone Flip 6 e undeva la 900 de Eur. cu reducere + abonament . La liber e aprox. 750 Eur.
Bai Raduca, ce probleme intelegi tu ca, continua pt Vodafone din articolul tau? Nu mai bine te rezumi la exo-planete, viata pe Marte si gauri negre?
stai ca mai vine un articol luni 🙂
Eu eram sigur că Vdf. își pregătește retragerea de pe piața Ro încă de acum 10 ani (luând în considerare calitatea serviciilor), așa că mă mir că încă sunt pe aici. Ei au fost obișnuiți cu câștiguri mari pentru te miri ce, iar asta le-a și reușit pentru o perioadă, ținând seama de faptul că, prin anii 2000-2002, au achiziționat agresiv din Germania concernul Mannesmann, pe care l-au și distrus într-un timp destul de scurt, din cauza managementului total neprofesionist. O organizație care își desconsideră partenerii și clienții, ăștia sunt Vodafone.
Nu am înțeles niciodată la Vodafone de ce e mai avantajos la ei la cartela decât la abonament…preț mai mic oferta diversa….la roaming tarifele sunt mari , după două luni te blochează la cartelă, am avut abonament la ei in diverse perioade începând cu pachetul Connex go, când foloseam in Franța un abonament Vodafone am platit și 500 lei o factură, în aceeași situație la Digi e nesemnificativ… NU RECOMAND VODAFONE, niste cămătari
Citesc stirea asta de curiozitate, sunt abonat digi cu 9 abonamente, pentru toate in jur de 200 ron, la vodafone am doar fax si merge bine dar ce citesc si ce aud aici nu e de bine, un faliment incepe i totdeauna cu provleme de genul celor relatate. Sa nu pastrezi tu forta de munca de la upc, sa tii tu la distanta clientii la relatii cu publicul, sai ai tarife mari si acoperire putina, asta miroase a Faliment. Nici mie nu mi ar placea sa sun la relatii si sa fiu batjocorit asa punându-ma sa vorbes cu robotul si macar daca ar fi robotul de la Microsoft cu AI mai mare dragul sa comunici asa. Sper sa isi revina, Vodafone a fost prima retea numita atunci Connex cand mam abinat in 1996, doamne dar ce tarife imense avea, si multi ani asa au tinut o, cele mai mari din piata. Mie unul imi pare rau ca sa renuntat la Zapp si cred ca din cauza de securitate, puteai purta co vorbire secretizata, mai stie cineva, normal ca nu le convenea securistilor asa ca au inchis frecventele CDMA care erau pe frecventa mai joasa si avea acoperire mare. De aceea se foloseste in SUA CDMA altfel ar umple tara de antele, asa cu cdma trebuiesc mai putine antene. Despre asta ar trebui sa scrieti.