Puteti si voi sa va configurati noul Duster chiar pe site-ul din Romania. Pretul pleaca de la 18.900 euro insa acel nivel de echipare este doar pentru flote. Cine doreste o masina echipata bine si sa fie si mild hibrid, consider ca trebuie sa aleaga un Journey.
Asadar, varianta Journey este echiparea de top, la acelasi nivel cu cea Extreme, dar sunt diferente doar de design. In echiparea Journey puteti alege trei motorizari:
- 1.0 GPL cu 100 de cai putere si transmisie manuala la 21.500 euro
- 1.2 TCe mild hybrid 4×2 de 130CP si transmisie manuala la 23.100 euro
- 1.2 TCe mild hybrid 4×4 de 130CP si transmisie manuala la 25.300 euro
- 1.6 Full Hybrid de 140CP 4×2 si transmisie automata la 26.650 euro
Poate ca hybridul full pare scump, insa eu imi mentin parerea ca nu este deloc scump pentru ce ofera si este cel mai ieftin SUV full hybrid de pe piata in acest moment. Indiferent de motorizarea pe care o alegeti, puteti opta pentru cateva optionale.
Pentru ca tot am scos in evidenta 1.2TCe mild hybrid, mergem mai departe si discutam despre el. Plecam de la versiunea 4×2, de oras.
Asadar, de la 23.100 euro mai adaugam vopseaua:
- alb – gratis
- 500 euro vopsea metalizata
- 700 euro Sandstone
Acum dupa preferinte…
Sa zicem ca o luam alba, gratis. Mai apar doua optionale:
- Parking Pack: detector unghi mort, senzori parcare fata/spate, camere 360
- Heated seats: scaune fata incalzite, volan incalzit, scaun sofer cu reglaj pe inaltime si lombar
- Roata de rezerva: 150 euro
Deci inca 590 euro in plus si asta inseamna un pret total de 23.690 euro pret de lista la care mai adaugati un discount de la Dacia si program rabla daca se poate.
Ce primiti de banii astia? Urmatoarele….
- 4 geamuri electrice cu impuls pe fiecare in parte
- climatizare automata pe o zona
- frana de parcare electrica
- discuri de frana spate
- jante pe 18
- faruri LED
- sistem MediaNav Live
- cotiera centrala
- sistem de monitorizare a atentiei soferului
- proiectoare de ceata
- airbag-uri cortina pentru pasagerii spate
- cruise control
- asistare la franarea de urgenta
- frana de urgenta automata cu detectarea pietonilor si ciclistilor
- keyless entry/go
- faruri automate
- senzor de lumina si de ploaie
- volan reglabil pe inaltime si adancime
- oglinzi rabatabile electric
- USB C in fata si in spate
Lista continua dar am pus doar esentialul.
Asadar, eu zic ca la banii astia nu are rival. Arata bine, are suficiente dotari la banii astia (strictul necesar) si daca se conduce si bine o sa fie un hit. Si eu o astept acum in aprilie sa o conduc, poate ma convinge si o comand.
Greuceanu a zis
Da, pentru mine e printre puținele modele de tip SUV care nu îmi displace(eu nefiind un adept al SUV-urilor), ba chiar e destul de atrăgător. Practic știu că e, dacă e și confortabil merită prețul respectiv fără îndoială. La la 130 Cp e destul de potent pentru orice activitate sau condiții de trafic.
Abia aștept teste detaliate cu modelele Duster 3!
DJDANY a zis
La antena cand renunta?
Am intrat intr-un duster 2023, doamne fereste, o masina de tot rasul, nu stai comod, plin de plastic, sincer, urata, neconfortabila, slabi ingineri au !
Ion a zis
Dar pe hartie sa știi ca pare cea mai buna afacere sau un best buy. La fel și modelul următor, însă e greu de aruncat cu gunoi în ceva ce nu a fost încă testat. Fie vorba între noi, nu trebuie sa atingi rahatul sa știi ca e rahat. Daca cineva ar fi curios, s ar întreba „Ba, coaie, de ce Dacia îmi da mașina ieftina cu multe dotări” și s ar putea la unii sa se aprindă un beculet și sa realizeze ca Dacia a făcut undeva rabat de calitate ca să îmi ofere mie prețul asta. Lăsați vrăjeala cu „La BMW plătești brandul”… Brandul se plătește la produse exclusiviste, de lux, nu la produse de serie pentru toată pulimea.
Piuir a zis
14-16.000 euro as zice eu ca e pretul corect. Dar lasa ca vin chinezii cu preturile corecte curand.
Robert a zis
Riscul este că prețul se apropie periculos de concurenta : Hyundai Tucson 1.6 160cp 4×2 mild hybrid la 24800 Euro, Suzuki SCross, etc. Practic nu o să îți mai cumperi Duster că este mult mai ieftin ci pentru că îți place Duster mai mult decât concurența. Va trebui sa ne obișnuim cu ideea asta
Andrei Frosin a zis
Ai nevoie să-ți mai actualizezi prețurile, Hyundai Tucson hybrid pleacă de la 30100.
Yuri a zis
@Andrei Frosin – este vorba de pretul pt mild hybrid, nu pt full hybrid! Un Tucson mild hybrid cu cutie manuala, atat costa, si este la ani lumina fata de un Duster, din toate punctele de vedere!
Gabriel Bara a zis
80% din dotările enumerate în articol le am pe un Tucson din 2010 de serie, fără alte opțiuni. Plus scaune de piele naturală, tot de serie. Cam scump Dusterul la banii de azi
Adrian a zis
Am fost entuziasmat de un Duster cu un look nou dar pretul/motorizare +optionale este mare fata de un Mg hs spre care o sa ma indrept cu placere .
Alex Comisaru a zis
Ai uitat de parbriz încălzit la banii ăștia…aceeași configurație am făcut și eu
Cezar-Stefan Ciobica a zis
Am si eu Duster 2023, full ,Journey plus 4×4 , 1.3, 150 cp doar pe certificat, real…cutia manuala cu rapoarte super scurte, pleci cu a doua mai bine de pe loc, finisaje low cost, cam prea low cost la cata reclama de face, probleme cu geamurile electrice reclamate si nerezolvate de rerezentanta Constanta…intr-un cuvant …Dacia.. pt taranul din tine! MULTA reclama si doar atat, in rest , doar reciclate!
Nicolae Simion a zis
Fiind posesor de Logan 2005, cu care n-am avut nicio problemă în 19 ani, mașina fiind și în prezent în perfectă stare, pentru că a fost bine întreținută, am zis să continui cu Dacia și am așteptat mulți ani o mașină gen Jogger, o mașină cu de toate (7 locuri, cutie automată, AWD), bine dotată și sigură. Din păcate așteptările nu s-au concretizat, încă nu pot avea cutie automată și AWD pe aceeași mașină de la Dacia, dotările lasă de dorit, materialele folosite la fel, mult mai slabe ca la Loganul din 2005, abțibilduri în loc de piese cromate, motorul în 3 cilindri este o glumă, fiabilitatea nu mai este aceeași, anual când fac revizia găsesc multe Dacii noi în service, siguranța a scăzut de 3 ori, de la 3 stele EURO NCAP la Logan 2005 la o singură stea la Jogger 2024, iar prețul a crescut de peste 3 ori. La prețul ăsta am găsit alternative mult mai bune și am achiziționat un SsangYong Korando de 5 stele, la care Dacia nici nu visează. Chiar și în varianta de bază, care era anul trecut, când am făcut achiziția, sub 20.000€, Korando era mult peste Jogger sau Duster de la Dacia, dar am preferat echiparea Premium Plus, la 29.130€, bani cu care aș fi luat acum un Jogger Hybrid cu ceva opționale, dar fără tracțiune integrală, fără dotări de top și cu doar o stea EURO-NCAP. Păcat…
robertmihaivoicu a zis
Fara sa par anti Dacia sau critic dar avand in vedere ca am detinut un Dacia Duster 2 din 2019, motorizare 1.33 benzina cu 150 CP eu am observat multe minusuri fata de plusuri.
Desigur pare impresionant exteriorul cu design-ul dragut dar atentia pe detalii, inclusiv pe finisajele fine cum ar fi montatul usiilor care au inceput dupa 14.000km sa frece caroseria in anumite puncte, plasicuri ieftine care se patau daca spalai bordul cu altceva decat cu apa simpla, scaun sofer care la fel a inceput sa scartaie tot cam dupa 14.000 km. 3 baterii schimbate in 2 ani si ceva (fara consumatori suplimentari identificati de reprezentanta) si a3a pe banii personali, portbagaj insuficient pentru o familie cu copil la drum lung, tabla foarte subtire si antifonare mediocra,consum in oras peste 11litrii.Eu personal nu as recomanda Dacia Duster altcuiva decat unei firme care vrea sa o ia in leasing si sa o dea dupa expirarea garantiei. Costul este mare raportat la ce calitate primesti. Ar trebui sa se concentreze mai mult pe detalii si materiale care tin in timp si mai putin pe design care nu te incalzeste cu nimic daca vrei o masina pe termen lung.