Dacia Duster 2024 are preturile oficiale si masina poate fi comandata chiar de astazi. Cine doreste o poate rezerva online in versiunea Extrem, in orice varianta de motorizare, fiind momentan doar 200 de unitati disponibile.
Preturile sunt dupa cum urmeaza:
Echiparea Essential
- Motorizare ECO-G 1 litru 100CP pe benzina/GPL – 18.800 euro
Echipare Expression
- ECO-G 100 – 20.000 euro
- TCe 1.2 130CP 4×2 – 21.600 euro
- TCe 1.2 130CP 4×4 – 23.800 euro
- Hybrid 1.6 140CP 4×2 – 25.150 euro
Echiparea Journey
- ECO-G 100 – 21.500 euro
- TCe 1.2 130CP 4×2 – 23.100 euro
- TCe 1.2 130CP 4×4 – 25.300 euro
- Hybrid 1.6 140CP 4×2 – 26.650 euro
Echiparea Extreme
- ECO-G 100 – 21.500 euro
- TCe 1.2 130CP 4×2 – 23.100 euro
- TCe 1.2 130CP 4×4 – 25.300 euro
- Hybrid 1.6 140CP 4×2 – 26.650 euro
Daca nu stiti motorizarile, ECO-G este un motor de 1 litru, 3 pistoane, care dezvolta 100CP si care functioneaza si pe benzina si pe gaz. Este un motor economic ideal pentru flote sau pentru naveta. Ma bucur ca il poti cumpara si in versiunea de echipare Extreme, o sa rupa.
TCe 130 este un motor mild-hibrid de 1.2 care dezvolta 130CP. Are un sistem mild-hibrid pe 48V si este oferit doar cu cutie manuala in 6 trepte si este singura motorizare care poate fi echipata cu tractiune 4×4.
Ultima motorizare este hibridul de 1.6 care dezvolta 140 de cai si vine doar cu cutie automata fara ambreiaj. Este aceeasi motorizare de pe Jogger si este un hibrid veritabil, adica masina va putea circula in regim full electric prin oras la viteze reduse sau cand esti bara la bara. Motorul termic va incarca bateria, iar Dacia spune ca masina va putea cirucla 80% pe electric in oras si va reduce consumul de carburant cu 40%.
Ca minusuri pot reclama lipsa unei transmisii automate si pe celelalte motorizari si lipsa unei tractiuni 4×4 si pe alte motorizari in afara de TCe 130. Preturile sunt mult mai mari fata de ce eram noi obisnuiti, dar chiar si asa Duster ramane cel mai accesibil SUV din segment.
Ma asteptam la mai mult . Preturi decente .
Nu gasesti ceva mai bun din acelasi segment la banii astia, indiferent de ce mananca activistii de partid.
@varucu Nu gasesti… decat SsangYong Tivoli Grand cu motor de 1.6, mult mai dotata, calitate peste Dacia…
Deci nu gasesti daca esti nationalist de carton, fanatic Dacia.
BYTe , Boss , ai condus noul Duster de esti asa de sigur . Ssang Yong chiar este recunoscut pentru lipsa de fiabilitate . Pe langa faptul ca sunt urate cu spume .
Concurenta exista pentru Dacia si asta e bine. Au reusit sa isi ridice preturile pana in punctul in care poti alege altceva.
Sunt curios daca vanzarile vor fi afectate.
@BYTe, acel Tivoli Grand arata bine, numai ca pe site-ul din Romania eu il vad cu motor de 1.5, nu 1.6, garda la sol mai mica decat la Duster, unghi de atac mai mic, si nu am gasit sa ofere 4×4. Pentru mine inseamna ca se adreseaza altor clienti pentru ca automat cineva care cauta un 4×4 la un pret decent, nu are cum sa mearga spre Tivoli. Dar intre un Duster 2WD ecoG si un Tivoli Grand 2WD, pretul pare sa fie in favoarea lui Tivoli. Mai conteaza si ce reduceri va oferi Dacia ca sa ramana competitivi.
@BYTe
SsangYong calitate peste Dacia…
Du-te măi de aici! Auzi, calitatea SsangYong peste Duster 3! Am râs cu poftă.
Poate doar un fanatic caraghios al SsangYong să spună asemenea bazaconii.
Eu nu stiu cine tine in viata Ssangyong, dar dacia koreana nu prea se vinde nici la ei. Si o zice unul care a tot stat pe-acolo. Asa ca Tivoli, stimabile, sa-ti iei tu. Eu prefer o Dacia cinstita si nu din nationalism, din obiectivism.
Pret(euro) de lista lasare Extreme:
ECO-G 100: 23.750
TCe 130 4X2: 25.350
TCe 130 4X4: 27.550
HYBRID 140: 28.900
Vaai, nu stiu de unde ai preturile astea, nici in Franta nu erau atat (poti verifica pe pagina https://www.largus.fr/actualite-automobile/prix-nouveau-dacia-duster-2024-gamme-et-equipements-du-suv-toujours-attractif-30031353.html ) Deci, preturile comunicate de dacia.ro sunt cele din articolul sub care comentam noi aici. Daaa ?
Astea erau preturile afisate de Dacia la ei pe blog in comunicatul de presa.
La preturile astea, pas, nu au nicio sansa, arata tot ieftin, slabut, nu merita o caruta de bani, 150000 de lei pe-o firatanie care in 3-4 luni dupa ce o ai ii scade valoarea la jumatate, ramanem la second hand!
Nu merita ce? Ca tu vorbesti de parca nici o masina noua nu merita ca e scumpa. Pai astea sunt preturile. In continuare preturile astea sunt cele mai mici din segment pentru un SUV. De alea care costa 40k ce zici?
Orice masina luata de noua isi va pierde din valoarea dupa ce ti-a fost livrata. Deci asta nu poate fi un argument contra Dacia.
Din ce stiu si SH-urile au acum preturile mari, nu urmaresc piata, dar am tot auzit de pe la cei care o urmaresc. Probabil ar fi fost mai avantajos de luat o masina noua acu vreo 3-4 ani si vanduta acum.
Doar nu ai impresia că Dacia-Renault stă în clienți din ăștia ca tine care scriu flatulențe din astea de comentarii? Dacă da, mai gândește-te!
Comentariul anterior era pentru stimabila @Cornelia. 🙂
Doamna Cornelia, nu va lasati influientata de dujmanii astia. Loati un bemve din 98 ca e mai ieftin si lasa mai mult fum in spate cand plecati in tromba.
Dc nu se face 4×4 și cutie automata pentru toate motorizările, daca cineva vrea sa își configureze, o asemenea motorizare…. cum poți sa ieși în teren pe electric?))
Tipic romonesc, lucru făcut pe jumătate, oare? ……
Pai nu e tipic romanesc. Este prea scump sa produci asa ceva (deci din start iese din segmentul ei de pret) si nici nu permite platforma. Daca vrei 4×4 si cutie automata trebuie sa te indrepti catre alt segment de masina si automat alt pret, mult mai mare.
Gabriel, acel TCe de 1.2 dezvolta 130 de cai numai termic sau combinat cu motorasul de 48V? Pe accelerare intra si motorasul electric si mai adauga si acela cativa caluti, care se simt mai ales cand motorul termic nu este in plaja in care sa dezvolte destula putere.
Acel 1.2 mild-hibrid e foarte ok. Tehnologie similara am pe Mazda 3 din familie. Practic tu nu mergi niciodata pe electric, dar puterea respectiva din baterie de ajuta la plecarea de pe loc, la mersul cu spatele, la schimbarea treptelor de viteza sau in depasiri. Practic primesti un boost dar nu simti mare lucru. E un motor facut ca sa scapi de taxe, nimic mai mult. Acei 130CP sunt combinati.