Se lanseaza in ianuarie la Salonul Auto de la Paris si va costa peste 20.000 de euro. Va fi prima Dacie hybrida si va dezvolta 140 de cai putere.
Noul Jogger Hybrid va avea motorul de 1.6 litri de 90CP si un motor electric de 50CP. Cutia de viteze va fi automata si electrificata cu 6 trepte, doua trepte pentru motorul electric si patru trepte pentru motorul termic.
Autonomia maxima intr-un regim mixt de functionare va fi de 900km, iar in oras va putea merge peste 80% din timp doar in modul electric. Evident, bateria de 1.2kWh se va incarca prin motorul termic dar si prin ciclurile de franare si decelerare.
Un pret aproximativ ar fi peste 20.000 euro pentru aceasta echipare, multi voci spun ca pretul de plecare va fi de al 23.999 euro. Mult, putin, vedem atunci.
Pe Jogger il stim deja, iar schimbarile aduse cu noul model hibrid sunt interesante.
„doua trepte pentru motorul termic si patru trepte pentru motorul termic”
La asta au facut test la ncap?
Au zis ca nu, ca e aceeasi plafforma cu Logan/Sandero si ca tot de 2 stele este.
O stea…
https://www.euroncap.com/en/results/dacia/jogger/45231
Din păcate are doar o stea!
https://www.euroncap.com/en/results/dacia/jogger/45231
O stea foarte buna. Pierde doar la siguranta activa, adica la niste chestii inutile care nu tin de siguranta TA, a soferului. Pe mine ma intereseaza sa nu mor eu, sa nu fiu EU ranit atunci cand fac accident. Acolo sta bine, este la nivel de 4 stele. Restul e cancan.
Arata din ce in ce mai bine. Parca incep sa se rupa de stilul de design Renault, cel putin grilele alea de aerisire sunt modificate.
Ramane de vazut daca folosesc baterii ok sau folosesc loturile de rebuturi (cum au facut cu primele motoare de 1.5 diesel, pe care le-au luat din Spania).
Daca o sa poata sa tracteze 1500 kg (cat are rulota mea) cred ca imi inlocuiesc Santa Fe-ul 😀
La peste 20000 de euro (noi, majoritatea luam salariul in lei), la peste 100000 de lei sa pui un jeg de ecran pe bord, nu pot sa spun decat, sa va spalati cu ea pe cap!
Nu stiu cum naiba vand astia atat, vad pentru ca neamtu este platit bine, isi ia jegul asta pe 5 ani, il forjeaza dupa il ia romanu,prostu europei, voi nu vedeti ca suntem bataia de joc a ue-ului care ne da m..e?
Ghiciti voi cele 2 litere lipsa!
Tipic. Cand nu intelegi, jignesti. E frumos la AUR?
Nu mai poți citi o știre despre ceva tehnic, ca se găsește unu sa-și bage politica în ea…ăștia îs ca aia care când vad scris Windows fac spume la gura și îți spun repede ca ei folosesc linux…
Tot felul de experți și frustrati
De fapt poate avea 140 cp pentru perioade scurte ( cât timp bateria are energie) , marea majoritate din timp va funcționa cu motorul termic, o altă problemă este cât de fiabilă este această transmisie, cât timp are garanție și cât costă după garanție?
La o mașina hibridă de tip clasic bateria nu se consumă de tot aproape niciodată, se regenerează permanent prin decelerare și frânare sau se încarcă de la motorul termic. Doar dacă vrei sa o descarci complet se întâmplă asta.
Așa că puterea maximă e disponibilă aproape permanent când e nevoie, oricum nu se vor folosi cei 140Cp decât în rare cazuri, în majoritatea scenariilor mașina nu are nevoie de puterea maximă de 140 Cp.
Prețul va depinde de nivelul de echipare și cum hibridizarea va mai adăuga ~3.000€ la prețul actual, Joggerul trecând acum de 22.000€ în echipare de top, atunci versiunea hibridă va trece de 25.000€.