Ma uitam peste configuratoarele auto de la toate brandurile din tara si concluzia este una simpla. Daca vrei o masina ieftina, destul de spatioasa si practica, Sandero la 12.800 euro este cea mai ieftina solutie.
Nu ne-a platit Dacia, dar eu studiez piata in cautarea unei noi masini si imi place sa fac tot felul de configuratii. Asa mi-a venit si ideea acestui articol.
Sandero la 12.800 euro este un model de baza cu aer conditionat, vopsea alba gratuita, cutie manuala si motor de 1 litru in trei pistoane. Am pus optional pe ea un pachet de 400 euro ca sa imi ofere senzori de parcare si sistemul multimedia, deci cheala ar fi costat 12.400 euro.
Am zis ca e de bun simt sa ai asa ceva pe masina, deci nu ne uitam mai jos. Mi se par un pret super decent in 2024 pentru o masina noua, simpla si fara prea mari pretentii. Ai faruri de zi cu LED si faza scurta LED, cruise control si alte functii utile.
Nu e rau, masina e simpla, arata bine si iti faci treaba cu ea daca nu ai pretentii.
Concurenta sta mai bine dar si preturile sunt mai ridicate. Aici o sa trec asa rapid prin revista niste modele plus preturi:
- Mazda 2 – de la 16.490 euro
- Kia Picanto – de la 13.523 euro
- VW Polo – de la 19.130 euro
- Skoda Fabia – de la 15.857 euro
- Toyota Aygo X – de la 16.737 euro
- Suzuki Swift – de la 15.590 euro
- Hyundai i20 – de la 15.173 euro
Diferenta de pret consta si intr-o anume calitate mai buna, dar sa stiti ca mare nu este. Interioarele sunt toate din plastic dur. Sandero are poate cel mai mare spatiu interior dintre toate si cel mai mare portbagaj. Iar la fiabilitate as merge pe Dacia + revizii simple + piese la toate magazinele.
De asemenea, pentru multe dotari de bun simt se plateste si la concurenta, desi anumite modele cum ar fi Mazda 2 sunt echipate bine din standard.
Daca vrei cea mai ieftina solutie, Sandero merita. Poti sa faci si drumuri lungi cu ea fara probleme. O alegere buna in segmentul asta de pret consider ca este Mazda 2, deci daca aveti ceva mai multi bani merita sa va uitati la ea.
Ai uitat de Hyundai i10 care este mai ieftina decât Sandero.
i20, i10 e mai mic decat sandero
i10 e cat un spring/matiz/tico nu are treaba cu sandero
Nu numai că este mai ieftină,este mult mai bine dotată cu sistemele de siguranță activă.Dacia, le va pune numai când o obligă U.E.
Le-au pus deja.
Mai verifică.Au asistență pentru menținerea benzii de rulare, frânare de urgență și pentru pietoni și bicicliști, schimbare automată între faza lungă și scurtă, atenționare oboseală șofer?
Asa este,masinile de oraș sunt astea mici ca i10 și Picanto.Se mai adaugă Springul și Suzuki Ignis mai degrabă decât Swift.Chiar nu vedeți cât de lat au făcut Sandero?Orașele se aglomerează ,parcări înguste,străzi inguste cu mașini parcate și pe dreapta și pe stânga și ei latesc mașinile.Puneti un Sandero vechi langa cel nou…Și ce ieftineala ?Poate ăla coaja a mai rămas ceva mai accesibil.Am luat anul trecut Stepway.Pt că e cu roti mai mari ,plasticele pe la pasaje și barele sus a făcut cu dotări 17.000€(fara rabla).Pai înainte Sandero cu dotări nu trecea de 10.000.Acu cred că ajunge la 20.000.Astea mai sunt mașini ieftine?Cu motoare aproape pe jumătate față de alea de acum 10 ani ?…De fiabilitate nu mai zic !
@Stefan Alexandru da, le-au anuntat saptamana trecuta. Deja la salonul auto de la geneva sunt expuse cu functiile astea. Daca iti comanzi acum o Dacie vine in standard cu aceste sisteme. Am scris si noi stirea.
Prețul corect ptr Dacia Sandero este în jur de 7000 euro, mai mult nu merita,….sisteme rudimentare, finisaje slabe și materiale proaste. Vrem mașina proasta la preț mare….
Chiar astazi am platit pentru tata avansul pentru un Sandero City 1.0 90 cp.
N-a optat pentru alte optionale.
Senzorii de parcare i-a primit gratis de la dealer.
Pretul este de 13 400 euro din care se scade rabla.
Are o masina de casat, iar celălalt tichet il va cumpăra.
Prețul dupa reducerea de la rabla este in jur de 10 600 euro.
excelenta alegere!
Salut. Ce dotări are pe mașină, aceasta varianta. Sa o stăpâniți sănătoși. Felicitari.
Kia stonic.La 14000 euro cu rabla.
Un Logan are pret de lista 14000 de euro. Alte masini nu costa cu reducerea de la rabla 14000. Dar mintea romanului nu va putea sa conceapa ca loganul nou este o masina f decenta si in rand cu celelalte masini noi de banii astia. Romanul va spune:dar uite mai pui 3000 si iti iei nu stiu ce, care costa 17 000 cu rabla vs 14 000 loganul fara rabla. Problema e ca la finalul zilei e Dacia si inseamna ca esti sarac daca ai asa cv, ori la noi e mai rau sa fi sarac decat prost.
Doar retarzii cred ca a avea dacie inseamna a fi sarac. La fel cum tot ei cred ca daca ai aifon esti smecher. In general, din lipsa de educatie si neuroni, la noi, unul care n-are un sfant in banca dar conduce o masina scumpa si se imbraca bine, e vazut mai bine decat unul care conduce ceva mai ieftin, se imbraca normal, dar are si ceva pus deoparte.
Logan Prestige 1.0tce 90cp, pret configurator 16000, luata de pe stoc dacia cu 14900, cu masina veche la buyback 9900. Achizitie facuta pe 28.12.2023.
Ar mai fi și Dacia Sandero City cu motor de 65 CP Sce la 8.900 euro. Nu știu ce opțiuni are, însă când te uiți la o mașină ieftina, noua, cu care sa îți faci treaba și sa nu ai griji atunci mi se pare alegerea perfecta. Dar, fara opțiuni care pot părea decente pentru ca deja intervin preferințele și dorințele… Iar astea costa și nu au nimic în legătură cu conceptul de ieftin (le as zice mofturi, pentru ca astea sunt, dar senzori de parcare în 2024 nu pot fi numiți mofturi). Off topic fiecare își cumpără ce dorește pentru ca fiecare muncește pentru banii lui. Noi romanii nu suntem prosti, doar rai… Daca lumea prefera Dacia, sa își ia Dacia, dacă prefera altceva, își ia altceva. Lucrurile sunt simple. Doar timpul ne poate spune care a fost mai avantajat de alegerea făcută.