Dupa cum am mai spus, PS3 va incepe sa fie comercializata pe teritoriul Europei fara chip-ul ce asigura compatibilitatea cu jocurile de la PS2 si PS1. Aceasta masura a fost luata, pentru a scadea costurile de productie, avand in vedere ca PS3 se vinde in pierdere (iar un astfel de chip este 27 $). Dar oficialii de la Sony s-au grabit sa spuna ca jocurile vechi vor fi in continuare suportate, prin conversie asigurata software de procesorul Cell, la fel de bine ca si cu acest chip dedicat, si s-au grabit sa post-eze o lista cu aproximativ 1000 jocuri ce o sa mearga sigur.
Totodata, daca ne luam dupa declaratiile lor, fiecare nou firmware pentru PS3 va adauga noi titluri la lista, si va elimina eventuale bug-uri ramase in jocurile compatibile. Dar se naste intrebarea: daca PS3 nu avea nevoie de acest chip, de ce a mai fost integrat (mai ales ca PS3 cu acest chip cu tot a avut probleme de compatibilitate).
In alta ordine de idei, Sony a lansat si firmware-ul 1.6 pentru a lor consola PS3. Printre majorele imbunatatiri aduse de acesta este posibilitatea de a face download in backround (de acum inainte nu mai trebuie sa te uiti cum se face download-ul, poti sa faci altceva intre timp!). In plus, de la acest firmware, PS3 va permite rularea programului Folding@Home, si va oferi o experienta de browsing mai buna (cu zoom, rezolutii mai potrivite etc).
Iar peste putin timp, varianta de PS3 cu HDD de 20 GB va fi retrasa de pe piata (deoarece este mai paguboasa pentru Sony decat cea de 60 GB).
De cealalta parte a baricadei, se zvoneste ca Xbox 360 va primi in acest an o revizie, cu iesire HDMI si HDD incapator, de 120 GB. Acesta va avea un pret de aproximativ 480 $ (cu 80 $ mai mult decat este acum Xbox 360 Platinum). Pacat ca drive-ul HD-DVD nu va fi inclus, si va ramane o unitate add-on. HDD-ul de 120 GB va putea fi cumparat si separat, de cei ce au un Xbox 360, pentru undeva sub 200 $.