Sunt unul dintre acei utilizatori care n-ar mai putea trăi fără eMAG Genius. Serios acum, beneficiile sunt chiar bune pentru mine: reduceri, retur extins, livrare gratuită și, poate cel mai important, livrare rapidă. Rapidă??? Ei bine, aici e și problema.
Anul trecut am economisit cam 1000 de lei datorită Genius, deci per total am ieșit clar pe plus. Comand frecvent de pe eMAG, aproape în fiecare săptămână, iar livrarea a doua zi , fie la Easybox, fie acasă, este de departe cel mai mare avantaj. Sunt acele oferte cu mesajul „Comandă până la ora 21:00 și primești comanda mâine”, iar pentru mine contează enorm. De multe ori fac cumpărături noaptea, pe la 1:00, și mă trezesc cu produsele în aceeași zi. Super tare!
Totuși, Sameday, echipa care se ocupă de livrări, pare că mai nou sabotează experiența Genius, în special partea cu livrarea rapidă. Nu am nimic cu eMAG (din contră), dar din ce știu, tot ei dețin și Sameday, deci m-aș fi așteptat la o integrare mai bună în ecosistem.
Anul ăsta am deja vreo 5 comenzi care au întârziat cu 2-3 zile față de termenul promis. „Livrare mâine” s-a transformat în „mai vedem”, iar uneori nici poimâine nu e cu noroc. Asta strică toată ideea din spatele Genius.
Evident, am încercat să iau legătura cu eMAG și probabil ați trecut și voi prin celebrul chat automat care pare făcut special ca să nu apuci să vorbești cu un om. Răspunsul? Confirmarea întârzierii și… ridicatul din umeri virtual.
Înțeleg dacă se întâmplă o dată, mai ales în perioade aglomerate, cum sunt sărbătorile. Dar 5 întârzieri în 3 luni, la produse vândute și livrate de eMAG (de parteneri mă feresc), e deja cam mult.
Concluzia mea? Sameday trage în jos serviciul Genius. Iar dacă eMAG nu face ceva în privința asta, sincer, nu prea mai văd sensul să plătesc pentru Genius dacă nu mai livrează beneficiile promise.
E o suma infima pe care oricum o imparti la 2, daca mai comanzi si de pe tazz e si mai bine
Sameday e singura firma de curierat cu care am reziliat contractul după două săptămâni. Mi-au distrus marfă de 10.000 lei, după tot ei supărați că nu le plătesc factura.
Sameday sunt dezastru…
Credeam ca au ceva personal cu mine, de tot găsesc pachetele primite prin Sameday, desfăcute, distruse, găurite… Se pare ca au niște angajați abia ieșiți de la Jilava.
ooooo ! Bine că ne-ați spus și nouă ! Credeam că numai unii dintre noi s-au mai ”ciocnit” de necazuri cu Sameday dar se pare că e o problemă. Trebuie să avertizăm și pe alții, ca să știm să ne luăm măsuri
Sameday este o firma de tot rahatul cu niște curieri prosti și îngâmfați plus ca zilele astea am comandat după emag 5 produse dintre care unu am aflat ulterior ca nu este ceea ce trebuie , iar cei de la sameday mi-au pus toate coletele într-o singură cutie de la easybox . Concluzia mai bine plătesc transport și optez pentru fan courier
Perfect de acord cu ceea ce ai scris tu, Gabriel. Am acelasi ghinion cu cei de la Sameday, la 1 din 5 comenzi ( fie de la emag, fie de la parteneri).
Sunt de acord cu tine pana la reduceri. Emag e un site scump si de multa vreme il folosesc sa gasesc produsul care-l doresc, apoi il comand din alta parte mult mai ieftin. Sigur au si ei produse cu pret imbatabil, dar per ansamblu pentru mine au devenit prea scumpi. Suport 0…. Legat de transport am avut 0 probleme cu emag si/sau sameday. O singura data au bagat coletul in alt easybox la cateva sute de metri distanta. Am supravietuit!
Problema cred ca este mai mult cu anumiti curieri din anumite zone nu neaparat cu sameday. Si asta o simti cand se schimba curierul, chiar si cel care le duce la easybox pentru ca livreaza la anumite ore. Tin minte cum veneau coletele inainte la 23 sau 2 dimineata fara sa fie neaparat black friday. Sau cum era plin cel mai apropiat easybox tot timpul pentru ca ii convenea curierului un alt easybox putin mai incolo :))
La mine, in ultimele 6 luni, coletul ajunge cand zic ei ca vine, de obicei de azi pe maine. Ce e drept sunt in oras si am 3 easyboxuri langa casa. Pe partea de preturi as zice ca are emag mai mari probleme si de cativa ani marile achizitii le-am facut de la concurenta fie in aceeasi bani ca pe emag plus cadou, fie mai ieftin ca pe emag plus cadou :)) Dar ii pot intelege, tot marketingul lor costa enorm.
Secretul este sa renunti la genius o perioada de 2-3 luni si apoi sa il reactivezi fie cand au campanie de adus clienti noi, fie de black friday si atunci merita banii pe Genius.
Livrarea a doua zi este o optiune nice to have, care de obicei nu se respecta doar atunci cand ai nevoie de produs neaparat a doua zi, in rest posibil sa fie respectata livrarea a 2 zi. :)))
Deocamdata la mine in zona nu sunt probleme majore. Si eu am zeci de comezi anual la ei, per total eu sunt multumit de servicii chiar daca uneori nu ajung produsele a doua zi (pot trai cu asta pt ca nu arde nimic din ce comand si alternativele legate de ceilalti curieri sunt mai proaste ca si calitate a serviciilor).
Pentru mine usurinta cu care pot face returul produselor genius e faptul care ma tine legat de ei. Toata familia comada incaltamintea in proportie de 90% prin Emag/Fashion (si din lipsa de timp pt umblat prin magazine si datorita promotiilor decente pe care le au). Chestia asta ma scuteste de ore intregi de cautat prin magazine. Comand, produsele imi vin la lucru, probam, a doua zi retur la easybox ce nu e bun…. 10 – 20 minute pierdute vs ore de cautat prin magazin, drumuri etc, banii inapoi rapid in cont (ore vs saptamani la alti vanzatori).
nici nu mai stiu ce feluri de probleme am avut cu cei de la emag/sameday. nu cred ca exista probleme cu care sa nu ma intilnesc. unul chiar ma certa pe chat si aproape imi zicea ca unde am auzit eu ca primesc banii instantaneu la retur daca am genius, ca dureaza vreo 3-4 zile. si vreau sa va spun ca nu sunt unul care comanda des, chiar rar in ultimul an. 1-2 comenzi pe luna. de obicei cind am o problema intru pe chat si intru repede cu – mi s-au luat banii de 2 ori. si imediat imi raspunde un om 🙂 . ultima data, ca nu mai puteam de nervi, am dat mail de pe mailul meu – ca ei nu mai sectiune de mail – am cautat pe internet si am pus vreo 3-4 adrese de mail de la office, support, si inca ceva din astea, plus oameni – nume de oameni pe care ii gasesti pe net – iulian stanciu….si altii, + cautati pe linkedin. si am dat mail la vreo 25 de mailuri… m=-am si speriat ca in 5 minute m-a sunat cineva sa imi spuna cum sa rezolvam problema… asa ceva nu prea am vazut. dar nu mai merge cu ei cu chatul vietii si cu – va sun eu maine, raspundeti la mail aici si va ajut si… cucu.
Eu m-am certat cu eMag de multe ori pe baza abonamentul Genius. Rezultatul a fost că mi-au oferit alte vouchere, plus abonament Genius prelungit și tot așa. Dar trebuie sa insiști plus 2 plângeri la ANPC.
Asta sună a îngrijorări de bucureștean sincer. M-am născut și am trăit acolo 33 de ani. Când am plecat definitiv din gaura aia la nord de munți mi s-a schimbat lumea radical. Și dacă vine peste 2 zile ce? Mai aștepți 2 zile. Și îmi place că pe aici cam asta e atitudinea generală, inclusiv în mediul business. Nu-i pasă nimănui dacă instalăm serverul azi sau peste 3 zile. Nu țipă nimeni nu înjură nimeni, toată lumea relaxată și treaba merge brici.
Pai daca eu am nevoie de produs a doua zi?
Atunci iei autopiciorul și iei de la magazin fizic local. Mi se pare stupid. Cum crezi tu că îți vine a doua zi dacă comanzi de undeva din partea ailaltă a țării? Pari genul ăla de client căruia îi închizi telefonul și îl pasezi șefului care îți va spune că dacă nu îți convine să apelezi la altă firmă. Nu sunt curier, lucrez într-o firmă locală de IT unde și noi livrăm uneori chiar și în 2-3 săptămâni, nu zile. Și toată lumea e mulțumită. Pentru că așa funcționează lumea normală.
Cu mentalitatea asta a ta de aia merge tara asa si autostrazile la noi se construiesc cu viteza melcului.
Subscriu la ce au comentat cei dinaintea mea.Da livrarea se face defectuos cu multe intirzieri și cu acel robot care nu este adaptat problemelor existente,căutați o varianta mai armonioasa cu clienții.
Saracul de tine, platesti 100 de lei pe an, ai transport gratuit din care scoti 1000 de lei, si te plangi ca nu vine comanda a 2a zi, mai ca imi vine sa plang pentru tine
Am plătit 100 de lei și nu am scos transport nici de 30. Emag, firma de scammeri care modifica regulile din mers după bunul plac.
Saracul de mine, da. E vina mea ca unele produse imi trebuie a doua zi si nu imi sunt livrate la timp. Asa este…mie sa-mi fie rusine. Cu cine ai votat?
Complet deacord cu faptul ca Sameday a devenit un ghimpe in spatele “geniului”de la Emag. Nu conteaza in ce perioada comanzi lucruri de la ei sau de ori unde altundeva, sameday nu livreaza la timp. Asta daca ai norocul sa nu-ti piarda coletul in depozit (nu stiu cum e posibil, dar mi s-a dat acest acest raspuns de vre 3-4 ori in ultima jumatate de an)
Sa nu uitam ca Emag a cumparat Sameday pentru a avea un curier propriu ( emag courier) si pentru a avea un instrument de forță in negocierile cu restul firmelor de curierat.
Sameday s-a transformat în someday
Am genius de vreo 3 ani și nu cred ca reînnoiesc abonamentul . Comenzi ratacite : am avut comanda plecata de la Cluj și care ajunsese la Suceava. Eu locuind în București. Comunicarea este greoaie pe chat . Comunici cu Dana și ești transferat către Ioana care iti spune ca vei fi contactat de un agent .
Sunt multumit de sameday. Livrari rapide, am easybox langa casa, in schimb fan courier, jale! Iau cateva zile pentru un colet si il lasa la easybox la cativa km de casa. Colete distruse, ecran spart la electronice, iau 90 zile sa raspunda la sesizari. Pana si posta e mai ok decat fan!!!!
Emag a devenit un site cam scump.
Munte alte magazine sunt cu mult mai ieftine. Samdey a devenit leneș de ceva timp.
Samday…am pus la easybox 2 colete și nu au mai ajuns la destinație. Mare grijă dacă nu asiguri coletul primești ca despăgubire maxim de patru ori valoarea transportului ( 15 lei transportul..primești 60lei). La mine a fost o pagubă de aproape 1000lei.
Pai emag=same-day. Nu cred că este din greșeală întârzierea. Abonamente multe și nu prea ii intereseazs
Genius=o țeapă fantastică, dar care a prins cu succes la românașii mai prostuți…cum vine asta, să plătești că sa ai transport „gratuit”?! LOL
Ce nu stiti voi si va umbla gura suie
..ca ce rau face sameday lui emag…da ce nu stiti e ca sameday e al emagului..w fir.a lor de curierat….articolul e belea..o alta scuza penibila a emag ..ca domne ce calumea suntem noi da ne saboteaza firma de curierat…cautati pe internet sa luati lumina..fir.a same day e a emag uli la fel si olx flanco etc…
Mincionsule, ai citit doar titlul? Sau partea in care am zis ca Sameday e detinut de eMAG ti-a scapat?
Pe mine mă termină psihic că îmi trimit coletele într-o mlaștină la jumătate de km distanță care mai e și închisă cu lanțuri la căile de acces, întrucât nu este nici o dată loc liber la easybox-ul de lângă mine și ăla ar fi cel mai apropiat liber. Doar coletele mele și ale lui Shrek.
Sameday nu e al eMag ci o firmă de curierat cu care eMag are colaborare, știu de la ei.
Greșit. Sursă din interior dar și publica: eMag deține 80% din Sameday.. cum și eMag deține 100% din PCGARAGE. Daca nu scrie eMag, nu înseamnă că nu e eMag.. nu le mai luați atâta apărarea, sunt niște jeguri
Explicitare: eMag cu Sameday e cam cum era STB cu metroul. Făceai abonament și pe metrou la chioșcurile STB dar banii nu ajungeau și la metrou. Și? Și s-a spart gogoașa. Repet, Sameday nu e un departament al eMag.
La mine situatia este mai nuantata. In ultimul timp o treime din comenzi a fost intarziata, dar au fost si produse aparute mult mai devreme.
La 2-3 comenzi pe luna observ ca gasesc mult mai putine produse care se livreza a doua zi.
Per total emag+genius+ easybox+retur facil+wallet inca merita efortul versus competitie.
Si eu patesc uneori sa nu-mi livreze in 24 de ore conform abonamentului Genius, insa de multe ori are legatura cu furnizorii care nu livreaza la timp sau nu au produsele pe stoc chiar daca apare stoc disponibil. Legat de interfata umana la support, cereti pe chat „vreau sa iau legatura cu un consultant” si in cel mult 2-3 minute apare cineva pe fir, eu asa procedez mereu si functioneaza.
Corect până la urmă prin astfel de practici „clientul nostru, sclavul nostru” doar a plătit în avans
Am avut aceeasi problema de cateva ori. Cand s-a intamplat ca aceasta intarziere sa ma afecteze financiar, le-am facut reclamatie la ANPC si au fost amendati.
Nu va mai plangeti, daca vreti produsul in aceeasi zi miscati-va in magazin si ridicati-l personal, stiu ca lenea e mare :)) Dar astfel sunteti sigur ca il aveti atunci, doar sa fie pe stoc, daca nu aia e, asteptam. Daca dureaza 2-3 zile nu inteleg care e problema, sa spunwti merai ca nu mai dureaza o saptamana sau 2.
Undeva e o problemă totuși, dacă nu comanzi mărfuri perisabile ce au nevoie de un transporrt rapid de ce nu te organizezi și plătești aceleași produse puțin mai ieftin de pe Amazon și sosesc în o săptămână de obicei cu taxă transport zero ori dacă nu e grabă comanzi de pe ali express și în două săptămâni ai acasă fără taxe de transport același produs cu 15, 20% mai ieftin. Exemplu: am cumpărat ö cameră viofo cu 2 canale video de pe platforma Amazon cu 180 de euro, transport zero, în o săptămână coletul a fost acasa. Același produs ar fi costat în Ro 250 de euro plus 25_30 de lei transport și poate ajungea cu o zi două mai devreme. Dar totuși 70 de euro extra doar pentru a veni camera în 4 zile, serios? Emag d scump și apoi livrează la easybox contra unei taxe. Bă sunteți chiar fomiști, adică să m@ deplasez de acasă să iau coletul bașca mai și plătesc. Și de ar fi mai scump pa Amazon ori Aliexpfess și tot nu aș da comanxă de pe Emag.
Din păcate, nutresc aceleași sentimente. Am reclamat emag-ului fix același lucru de mai multe ori. Uneori totul e perfect, alteori, e un dezastru total..comenzi care ar trebui sa ajungă înainte de weekend ajung după weekendul următor, după ce suni tu după ele. La un moment dat, am comandat 2 produse (unul de la emag, altul de la partener). Primul, de la emag, a venit instant, dar nu a fost livrat nici după 3 zile de stat în depozit probabil pentru ca îl așteptau și pe al doilea ca să facă livrarea?! Am anulat toata comanda și am dat din nou comandat tot de pe emag (direct de la emag) ambele produse. Au ajuns a doua zi, probabil mult înaintea celorlalte doua, după care mai aveam de așteptat.
Aprilie 2025
E-Mag?
5 piese mici din plastic, 80 grame, 13 Ron!
Nu pot fi livrate prin Easybox (răspuns Chat E-Mag ca nu vrea furnizorul)!
Cost livrare curier: ~30 Ron
Business tip E-Mag!
Eu sunt multumit si de Sameday si de eMAG genius, nu imi amintesc cand m-a dezamagit ultima oara. Cred ca depinde mult de zona, eu am avut probleme nasoale cu Fan Courier aici la mine.
Nici emag nu e sfânt. Face reclama nediferentiata peste tot ca poti returna in 60 de zile daca e produs genius, dar apoi stai ca nu e chiar pt oricine, ci doar pentru persoane fizice (aparent, profesiile liberale sunt persoane juridice pentru mintile luminate, foarte nesimtite si expeditive de la emag).
Iar notoficarile cu ,,coletul nu incape in easybox” e iar ceva de zile mari, fie pentru ca produsul ar avea loc, fie pentru ca marketeaza coletul ca avand loc, dar el e de 3 ori mai mare decat orice cutie.
Sa vezi ce ii potolim cu niste sesizari